Tak to je stejně jen jedna z mnoha události co nás tu čeká dokud to nádraží a okolí nedodělají. Kdyby to rovnou zavřeli a udělali NAD TP-Ul, a TP-Bílina vlaky na otočku je klid.
Petr
1 rok
Po osmé ranní by se měl provoz vrátit. Takže nejspíš R 605 a 618 ještě spodem a pak už by to snad mělo být v normálu
Ráno pevné nervy všem, kdo budou muset jet z TP do ÚL/obráceně. NAD dneska v podání 1x ABus ÚL – Teplice (1x za hodinu – v čase U3), v Teplicích přestup na jinou NAD (TP – Bílina).
TV je strhnuté v cca 2/3 úseku mezi přejezdy P1941 a P1942. Prý se bude muset měnit i jeden sloup TV (psali na Deníku). Plus Bohosudov (mezi přejezdem a výpr. budpvou) je komplet bez drátů.
Jako dráteník ti můžu říct, že 300m troleje a nosného lana ti nezaberou na opravu tak dlouho. V případě nepoškození dalších náročných součástí máš čistě práci hotovou za hodinu, dvě max – při komplikacích.
Byl jsem přímo na místě, zlomená všechna ramena, rozlamane všechny izolatory. Trolej ležela na zemi přes silnici. Nejakou dobu trvalo, než se vše vyšetřily, evakuovali se lidi z vlaku a zajistil se průjezd silniční dopravy. Opravu o 6 hodin protáhla neschopnost SŽ zajistit lokotraktor na odtah soupravy, která zde uvízla bez proudu.
Neschopnost SŽ zajistit lokotraktor? To je věc dopravce. Díky soupravě bez proudu se protáhla oprava o 6 hodin? To je kapku blbost. To by mě zajímal důvod
Tchyně ráno cestovala (kolem 10) z ÚL skoro tři hodiny, autobusy nebyly. Přijela běžným autobusem s přestupem u Olympie.
Já jsem šel na NAD za U3 v 18:29 a nic takového nejelo, jelo se v až v trase U1 po 8. V Proboštově jsme byly ve 20:40.
Nechápu, proč se opět nezavedly pendly z Úpořin, tole řešení se osvědčilo a bylo by nakonec i rychlejší, jak ten jeden šnečí autobus.
Jsem zvědavý, co pojede ráno…
Nebudou. V Teplicích se buduje místo přejezdu podjezd v ulici Emílie Dvořákové (původně nejbližší přejezd u nádraží směrem na Ústí, který se rozcinkal už při zastavování vlaků na hlavním a fronty často sahaly až na křižovatku).
Vojtaano
1 rok
Sž by měla pohledávku za vzniklou škodu poslat pojištovně firmě/ridiči kde je pojištěn a ta si to s nima pak vyřídí. Nikoliv. Chybu jednoho lopaťáka zaplatí opět SŽ a ČD tudíž daňový poplatník. Fakt jděte někam s timhle systémem. Za chyby se má platit a je jedno kolik to bude stát.
Nevím kde jste přišel na ten nesmysl, že to bude platit SŽ, nebo ČD. Škodní událost, včetně vyčíslení zpoždění vlaků bude přenesena na zhotovitele stavby. Dělá se to tak vždy. Jsem zvědavý, jestli budete psát stejně, až zase nějaký fíra projede stahovačku a strhne trolej…🤔
Tak to je stejně jen jedna z mnoha události co nás tu čeká dokud to nádraží a okolí nedodělají. Kdyby to rovnou zavřeli a udělali NAD TP-Ul, a TP-Bílina vlaky na otočku je klid.
Po osmé ranní by se měl provoz vrátit. Takže nejspíš R 605 a 618 ještě spodem a pak už by to snad mělo být v normálu
Neměly by se fotky vybírat podle skutečnosti a ne roky staré?
Krupka už nějaký ten pátek vypadá jinak: https://mapy.cz/zakladni?source=pubt&id=15698412&x=13.8787727&y=50.6724003&z=17
Ráno pevné nervy všem, kdo budou muset jet z TP do ÚL/obráceně. NAD dneska v podání 1x ABus ÚL – Teplice (1x za hodinu – v čase U3), v Teplicích přestup na jinou NAD (TP – Bílina).
TV je strhnuté v cca 2/3 úseku mezi přejezdy P1941 a P1942. Prý se bude muset měnit i jeden sloup TV (psali na Deníku). Plus Bohosudov (mezi přejezdem a výpr. budpvou) je komplet bez drátů.
To je lež, žádný sloup není poškozený, trakce je spadlá “pouze” mezi čtyřmi sloupy v žst. Bohosudov, dohromady cca 300 m troleje a nosného lana.
Jako dráteník ti můžu říct, že 300m troleje a nosného lana ti nezaberou na opravu tak dlouho. V případě nepoškození dalších náročných součástí máš čistě práci hotovou za hodinu, dvě max – při komplikacích.
Byl jsem přímo na místě, zlomená všechna ramena, rozlamane všechny izolatory. Trolej ležela na zemi přes silnici. Nejakou dobu trvalo, než se vše vyšetřily, evakuovali se lidi z vlaku a zajistil se průjezd silniční dopravy. Opravu o 6 hodin protáhla neschopnost SŽ zajistit lokotraktor na odtah soupravy, která zde uvízla bez proudu.
Neschopnost SŽ zajistit lokotraktor? To je věc dopravce. Díky soupravě bez proudu se protáhla oprava o 6 hodin? To je kapku blbost. To by mě zajímal důvod
Tchyně ráno cestovala (kolem 10) z ÚL skoro tři hodiny, autobusy nebyly. Přijela běžným autobusem s přestupem u Olympie.
Já jsem šel na NAD za U3 v 18:29 a nic takového nejelo, jelo se v až v trase U1 po 8. V Proboštově jsme byly ve 20:40.
Nechápu, proč se opět nezavedly pendly z Úpořin, tole řešení se osvědčilo a bylo by nakonec i rychlejší, jak ten jeden šnečí autobus.
Jsem zvědavý, co pojede ráno…
To mě přivádí k myšlence, že v rámci probíhající Rekonstrukce žst. Bohosudov budou všechny přejezdy zachovány 🙁 https://mapy.spravazeleznic.cz/letaky/S631500690_201912120907.pdf
Nebudou. V Teplicích se buduje místo přejezdu podjezd v ulici Emílie Dvořákové (původně nejbližší přejezd u nádraží směrem na Ústí, který se rozcinkal už při zastavování vlaků na hlavním a fronty často sahaly až na křižovatku).
Sž by měla pohledávku za vzniklou škodu poslat pojištovně firmě/ridiči kde je pojištěn a ta si to s nima pak vyřídí. Nikoliv. Chybu jednoho lopaťáka zaplatí opět SŽ a ČD tudíž daňový poplatník. Fakt jděte někam s timhle systémem. Za chyby se má platit a je jedno kolik to bude stát.
Nevím kde jste přišel na ten nesmysl, že to bude platit SŽ, nebo ČD. Škodní událost, včetně vyčíslení zpoždění vlaků bude přenesena na zhotovitele stavby. Dělá se to tak vždy. Jsem zvědavý, jestli budete psát stejně, až zase nějaký fíra projede stahovačku a strhne trolej…🤔
A kdyby náhodou měl pojistku „na blbost“, tak ji budete chtít u soudu zneplatnit, aby to zacálovat musel? Havarijko, povinné ručení taky?
Co ten fíra, kterému při posunu vyskočil Vectron, bude stejným metrem platit 60 mil. Kč škody?
Povolejte Bardotku z chomutovského muzea…
To nejde jen tak..
Prej už se na ní chystá autospřáhlo🫡
Tak to by těch trolejí mohli strhnout i víc…
Pokud se nepletu, soupravy s automatickým spřáhlem si vozí redukci. A fírové ji mají umět použít i při mimořádnosti (odtlačit vzdechlinu do stanice)
Nejsem si jistý, jestli se přes redukci vůbec může tlačit, případně jak moc.
Snad někdo znalejší doplní.