Téměř polovina letů se zpožděním. Chybějící letadla zhoršila přesnost ČSA i Smartwings
První Boeing 737-800 v barvách ČSA registrace OK-TST. Foto: Marek Horák
Přesnost letů Českých aerolinií a Smartwings během dubna výrazně klesla a přiblížila se k nejhorším výsledkům z loňského léta. Důvodem
Nedávno jsem letěl na Arlandu . Měl jsem koupenou letenku od CSA, ale přiletel pro nás SW, zpoždění bylo asi hodku,to by se dalo přežít, ale bylo smutné, že vedle na stojance stál airbas s ocasem CSA někam do Německa.jak výstižné )))
co je na tom výstižného? co jste tím vlastně chtěl říct? 😀
Tak presnost CSA se zhorsila od te doby, co je koupila Smartwings…
To jako od Prosince? 😀
I vloni to bylo bídné. Když neměli letadla, místo Airbusů na linky mimo letový řád nasazovali pomalá ATR, tak se není divit, že to je na prd.
Kdyby se Smartwings nzbavilo originál letadel ČSA, neměli by tak špatnou statistiku ani ČSA ani Smartwings.. Toto má s MAXy pramálo společného…
A dalsi chytrej… jak mohli vedet, ze prijdou o maxy?
Meli si nechavat airbusy parkovat v garazi?
Proč mám z tebe a tvých příspěvků, pocit, že jsi insider toho seskupení samozvane koncern bez jakéhokoliv právní subjektivity.
To clovek, kdyz hned nenadava jak je vsechno na houby, hned musi byt zamestnanec csa? 😀
Zánovních Airbusů se zbavily už dávněji a místo nich lítaly už dlouhou dobu staré B737 vhodné dávno do šrotu. Ty později měnily za Maxy, ale jak víme, nebyla to šťastná volba (výjimečně ani chyba SW).
Výsledek: díky SW se ze slušných aerolinek ČSA stala nepříliš důvěryhodná společnost.
Tak jestli 737 Smartwings patřili do šrotu, v tom v případě Swiss některé A320 ze šrotu vyhrabali.
Lidi rádi plácají své oblíbené memy (a věří tomu že jsou to šroty), ale většína letadel SW je mladší než veškerý park A319 ČSA, což jsou všechno leasingy poměrně starých letadel.
Paradoxem je, že funglovky SW teď obrůstají lišejníkem na zemi.
A319 csa jsou deset let stary letadla, ty experte “stare letadlo”.
Navic to jsou stroje, ktere byly od vyroby v csa
Pravda, mít nebo nemít 12 letadel v Praze není rozdíl 🙂
Ano, to je.
12 letadel, za ktere plati leasingove splatky, a nemaji pro ne vytizeni, to je setsakra velky rozdil.
Ja reagoval na ten první prudce inteligentní názor, kde bylo psáno ze absence MAXU na zpoždění nemá vliv
Výsledky pro vyhledávání – Mínusujte, to víte že jo…. Dál si myslete, že tohle si v letectví nikdo nedovolí. Jen proto, že v leteckém průmyslu je vše zatím ještě několika násobně dimenzované, tak vlastně nejsou průsery. Ale nečekejte, že se u všeho dodržují lhůty, jak se má. Bože z čeho by se to tak asi ulítalo, při ceně 999 korun do Londýna…. A v dopravě dělám opravdu léta. Tak mě nepřesvědčujte. A s kolegy z leteckého opravárenství se potkáváme celkem dost.
Průsery jsou, ne že ne.
A děláte v letecké dopravě? Protože třeba to jak ČD opraví vagon, nebo DP přenejtuje autobus nemá žádný ekvivalent v letecké údžbě (kde sice průsery jsou, ale překvapivě vzácné). A opravdu se lhůty dodržují (v civilizovaném světě, jsou místa kde to je horší), nikdo nechce riskovat kriminál, když se podepíše pod opravu (až se podepisuje vše).
Zvýšit ceny letenek o 1000% a bude vše bez zpoždění. Paštikáři, smradoši a cestující z řad asociálů a povalečů kteří si kupují lety za pár euro jsou jednak těmi, kteří zaplnují prostor a navíc otravují slušné cestující.
Kolik ti je roků?
Mladý šušeň, který o zivote nic neví!!!
To si dovedu představit „za letu“ tu výbornou údržbu s důrazem na důslednost. Jistě i techniky nikdo netlačí, takže dělají na pohodu a bez stresu. Předepsané díly se vyjmou, proti světlu zkontrolují, že to do dalšího cyklu vydrží a frčíme, tedy pardon, letíme dál…. A takhle u všech nizkonákladovek…..
Fakt jouda.
Jej a promluvil takto „fundovane“ kdo? Myslim, ze byste asi v klidu nebyl.
Hodně inteligentní