Pěkné, ale jezdí tam vůbec něco? Jednotky jsou dle jiného článku momentálně na rekonstrukci.
Jakub Páč
1 rok
Minulý týden jsme tam byli. Cena 16 € za týdenní lístek mě příjemně překvapila. Nakoupeno v elektronické podobě přes mobil. Bohužel došlo k technickým problémům na trati – to se hold může stát a nijak to nekritizuji. Co však musím zkritizovat je to jak se k dané situaci postavil dopravce. Čekali jsme na zastávce popradské pleso, po hodině čekání (informace žádné, ani na internetu nic) někdo řekl, že musíme pěšky na štrbské pleso a odsud pojede autobus. Na štrbském jsme se dozvěděli, že jezdí kyvadlově autobus (slovy jeden !!!!) na Nové hágy. Návaznost na vlak není zajištěna. Takže se může… Číst vice »
Prosím jen pro příště ne „hold“, ale holt. Nikomu nevzdáváte hold, ale chcete říct česky „inu“ . Holt je z německéhio „halt“ a i se to tak někdy vyjadřuje.
Z toho hold úplně bolí oči.
Já vzdávám hold „popradskému plesu“. To je zase nějaká změna pravopisu?
Honza
1 rok
Už dávno měla být po vzoru jiných horských středisek zavedena „Tatracard“, která by umožňovala při ubytování na 4-5 a více nocí veškerou dopravu pod horami zdarma
Na tom odkaze se stejně žádný lístek koupit nedá a trochu zvlástní nabízet zlevněné lístky, když všichni z té kategorie cestujících přece jezdí za Ficovo jízdné zdarma a tak to má na Slovensku být.
Opet diskriminace dle veku nebo ubytovani a nutnost registrace. Kdyby radsi sly ty jizdenky koupit pres ceskeho mobilniho operatora nebo ve vlaku pres kartu nez jej na pokladnach slozitem
Ani v Cesku si nemuzes koupit jizdenky pres Slovenskeho nebo Rakouskeho operatora – takze tezce rict kde je racionalni myslenka + srovnavat dve oblasti v doprave, ktere funguji na odlisnem pravnym zakladu a s vyraznym rozdilem ve financovani je trocha nahlavu nemyslis?
u nas jsou vsechny bankomaty bezkontaktni? se mi nejak nezda…
nicmene bylo by dobre mit v tech tezkach automat na normalni jizdenky.
Ic540
1 rok
Velice dobrá nabídka. Oceňuji.
Do systému Tatranských železnic mohla být i určitým způsobem zakonponována i nabídka na Tatranskou autobusovou linku 706 425 která objíždí Tatry z druhé strany a tvoří tam určitou páteř dopravy díky které se i na opačné straně dají podnikat výlety aniž by jste se potřebovali vracet k autu. Nebo ho vůbec při pobytu využívat. Klidně by to mohlo být za vyšší cenu.
Držím palce a přeji užitek z využívání veřejné dopravy nejen tam. Takové akce dávají smysl…
smysl by davalo, kdyby se v te elektricce dala koupit jizdenka jako v civilizaci a ne na slovensku.
o ids se pod tatrami spekuluje uz ctvrt stoleti a nejmene ctvrt stoleti jeste bude. bez toho vas na vlakovou jizdenku autobus vozit nebude…
IDS nemas ani v kazde casti Ceska na buh vi jake urovni ( napr. Jihocesky kraj) – asi to take neni civilizace vid ( a take je to oblast atraktivni pro cest. ruch. A co se tyce IDS – tvori se IDS VYCHOD – dva kraje a trocha odlisne predpisy – ano potrva to jeste nejaky cas, ale i pres vyrazne nizsi zdroje financovani se do toho krajske samospravy pustili – takze trocha soudnosti
IDS Východ vlastne v akej fáze je? Lebo nedočítal som sa zatiaľ kedy by mali spustiť tú plnú integráciu ale počítam s tým že bude. Ak toto nepočítam tak u nás IDS je iba v ŽSK kde ale je to iba čiastočné a iba s predplatnými lístkami, okrem toho iba IDS BK.
Teda u nás momentálne na obyčajný lístok iba v IDS BK. To si predstavujem keby v Brne dodnes neplatil IDS JMK vo všetkých prostriedkoch… Alebo keby v Prahe plne zaviedli IDS až v roku 2015.
v jizni casti ceska nejsou tatry, ale jezdi tam vlaky, ve kterych se da koupit za normalni penize jizdenka. bud civilizovanym automatem u gwtr, nebo u stiplistka.
mne v tatrach ids nechybi (a lepsi by byla spolehliva dvouhodina na te zminene lince + vest ji az do zakopaneho). jen konstatuju jak dlouho se o tom zvani – a vysledek nula.
Většina cestujících po železnici do Vysokých Tater stejně jezdí zadarmo, klidně na denní výlety z Trenčína, Žiliny, protože jim to Fico zajistil a zaplní a hulákají už ráno přes celý Ex. Bohužel osobně vyzkoušeno. Přidávání nějakého autobusu nedává vůbec žádný smysl.
Pěkné, ale jezdí tam vůbec něco? Jednotky jsou dle jiného článku momentálně na rekonstrukci.
Minulý týden jsme tam byli. Cena 16 € za týdenní lístek mě příjemně překvapila. Nakoupeno v elektronické podobě přes mobil. Bohužel došlo k technickým problémům na trati – to se hold může stát a nijak to nekritizuji. Co však musím zkritizovat je to jak se k dané situaci postavil dopravce. Čekali jsme na zastávce popradské pleso, po hodině čekání (informace žádné, ani na internetu nic) někdo řekl, že musíme pěšky na štrbské pleso a odsud pojede autobus. Na štrbském jsme se dozvěděli, že jezdí kyvadlově autobus (slovy jeden !!!!) na Nové hágy. Návaznost na vlak není zajištěna. Takže se může… Číst vice »
Prosím jen pro příště ne „hold“, ale holt. Nikomu nevzdáváte hold, ale chcete říct česky „inu“ . Holt je z německéhio „halt“ a i se to tak někdy vyjadřuje.
Z toho hold úplně bolí oči.
Já vzdávám hold „popradskému plesu“. To je zase nějaká změna pravopisu?
Už dávno měla být po vzoru jiných horských středisek zavedena „Tatracard“, která by umožňovala při ubytování na 4-5 a více nocí veškerou dopravu pod horami zdarma
po vzoru jinych horskych stredisek byly natazeny ceny na rakouskou uroven. dotazeni urovne sluzeb a dopravy se zvazuje v dlouhodobem horizontu.
Pre autora: Na kompletný cenník by som dal radšej tento link na stránku ZSSK: https://www.zssk.sk/aktuality/ponuka-tatry-card-prichadza-neobmedzene-cestovanie-vlakmi-zssk-po-najmensich-europskych-velhorach-uz-od-7-e/ , keďže teraz je tam odkaz na eshop, kde sa dajú kúpiť iba nezľavnené karty neviazané ma ubytovanie
Na tom odkaze se stejně žádný lístek koupit nedá a trochu zvlástní nabízet zlevněné lístky, když všichni z té kategorie cestujících přece jezdí za Ficovo jízdné zdarma a tak to má na Slovensku být.
No v porovnání se standardními cenami časových lístků nyní naprosto nezajímavé, viz https://www.zssk.sk/tatranska-elektricka-a-zubacka/ ; Ostatní slevy na tatrycard jsou spíš k úsměvu než využití…
Opet diskriminace dle veku nebo ubytovani a nutnost registrace. Kdyby radsi sly ty jizdenky koupit pres ceskeho mobilniho operatora nebo ve vlaku pres kartu nez jej na pokladnach slozitem
Rad si zaplatim 4 eura za 24 hodinovou jizdenku.
Ani v Cesku si nemuzes koupit jizdenky pres Slovenskeho nebo Rakouskeho operatora – takze tezce rict kde je racionalni myslenka + srovnavat dve oblasti v doprave, ktere funguji na odlisnem pravnym zakladu a s vyraznym rozdilem ve financovani je trocha nahlavu nemyslis?
Vytaženo z Eshopu, tažke jdou koupit i z domu. Jen teda týdenní není za 12 € ani když tam dám odstup 10 dnů.
Vyberte si lístok
Sieťový lístok
24-hodinový 4.00 €
3-dňový 8.00 €
Týždenný 14.00 €
Mesačný 16.00 €
Toto sú štandardné predplatné lístky, nie Tatry Card. A cena 12 eur je pre ubytovaných, takže ju ani vo voľne prístupnom eshope neuvidíte
Zadal jsem vlak na Štrbské pleso a chvilku se tím proklikával.
Jedna věc ke zlepšení: Mohli by síťové jízdenky nabízet rovnou a ne až po vyhledání spoje.
Nojono, co chcete v rozvojové zemi. Snad ne vybírat bezkontakně z bankomatu..
u nas jsou vsechny bankomaty bezkontaktni? se mi nejak nezda…
nicmene bylo by dobre mit v tech tezkach automat na normalni jizdenky.
Velice dobrá nabídka. Oceňuji.
Do systému Tatranských železnic mohla být i určitým způsobem zakonponována i nabídka na Tatranskou autobusovou linku 706 425 která objíždí Tatry z druhé strany a tvoří tam určitou páteř dopravy díky které se i na opačné straně dají podnikat výlety aniž by jste se potřebovali vracet k autu. Nebo ho vůbec při pobytu využívat. Klidně by to mohlo být za vyšší cenu.
Držím palce a přeji užitek z využívání veřejné dopravy nejen tam. Takové akce dávají smysl…
smysl by davalo, kdyby se v te elektricce dala koupit jizdenka jako v civilizaci a ne na slovensku.
o ids se pod tatrami spekuluje uz ctvrt stoleti a nejmene ctvrt stoleti jeste bude. bez toho vas na vlakovou jizdenku autobus vozit nebude…
IDS nemas ani v kazde casti Ceska na buh vi jake urovni ( napr. Jihocesky kraj) – asi to take neni civilizace vid ( a take je to oblast atraktivni pro cest. ruch. A co se tyce IDS – tvori se IDS VYCHOD – dva kraje a trocha odlisne predpisy – ano potrva to jeste nejaky cas, ale i pres vyrazne nizsi zdroje financovani se do toho krajske samospravy pustili – takze trocha soudnosti
IDS Východ vlastne v akej fáze je? Lebo nedočítal som sa zatiaľ kedy by mali spustiť tú plnú integráciu ale počítam s tým že bude. Ak toto nepočítam tak u nás IDS je iba v ŽSK kde ale je to iba čiastočné a iba s predplatnými lístkami, okrem toho iba IDS BK.
Teda u nás momentálne na obyčajný lístok iba v IDS BK. To si predstavujem keby v Brne dodnes neplatil IDS JMK vo všetkých prostriedkoch… Alebo keby v Prahe plne zaviedli IDS až v roku 2015.
Problém IDS Východ je že aj keby ho hneď spustili hneď zajtra, tak ako je navrhnutý je aj tak úplne nepoužiteľný.
no… jak dlouho existuje ids v okoli bratislavy s plnym zapojenim vlaku?
7 rokov. Prečo?
no aby se nekde na vychodze nepozadovalo neco, co neni ani v bratislave. ale jestli je uz tam, tak ok…
v jizni casti ceska nejsou tatry, ale jezdi tam vlaky, ve kterych se da koupit za normalni penize jizdenka. bud civilizovanym automatem u gwtr, nebo u stiplistka.
mne v tatrach ids nechybi (a lepsi by byla spolehliva dvouhodina na te zminene lince + vest ji az do zakopaneho). jen konstatuju jak dlouho se o tom zvani – a vysledek nula.
Většina cestujících po železnici do Vysokých Tater stejně jezdí zadarmo, klidně na denní výlety z Trenčína, Žiliny, protože jim to Fico zajistil a zaplní a hulákají už ráno přes celý Ex. Bohužel osobně vyzkoušeno. Přidávání nějakého autobusu nedává vůbec žádný smysl.