Tatra se opřela o spací vůz Českých drah. Řidič dostal pokutu
Nehoda vlaku EN 477 s nákladním automobilem. Zdroj: Polícia SR - Bratislavský kraj

Nehoda se obešla bez vážnějších následků.
Nehoda se obešla bez vážnějších následků.
Chudák Tatra, chtěla se konečně po mnoha letech nepřetržité dřiny pořádně vyspinkat, ale kdepak, ani tento malý odpočinek jí nebyl dopřán, hned ji chuděru hnali zase do práce…
Nevidím ohraničení místa stavby mimo průjezdní profil.Nejspíš by se někdo měl zaměřit na dodržení patřičné legislativy.
To vyřeší značka u kolejí „Pozor! Projíždíte stavbou…“ Takže pozor si má dávat vlak.
Ta Tatrovka má zutou levou přední gumu a těsně vedle ní ze štěrku vykukují železa. Třeba si řidič o ně rozpáral gumu a pak už nebyl schopen odjet. A než se problém vyřešil přijel vlak.
Což by mohl být důvod proč to policajti vyřešili pokutou na místě.
Se asi zula než si šla lehnout…
Takže Slováci odjeli s Tatrou a jezdilo se dál? Žádné minimálně dvouhodinové zastavení dopravy?
No, stihli to za něco jako hodinku a půl.
Tak, spací vůz! A je to černé na bílém. Teď už RJ nemůže nikdo vyčítat, zmatky v terminologii ubytovacích vozů, když už i ten jediný správný dopravce má spací vozy.
Na příjezdu do Budapeště nádherné zpoždění 5 hodin a 20 minut.
Co to povídáte? Vždyť zpoždění bylo pouhých 320 minut!
5h = 300 minut
+ 20 = 320. Co se vám nezdá?
„Pouhých 320“ vypadá méně než celých 5HODIN! (+20minut)
Ta kolize určitě nenastala v 7:15, to ten vlak ještě nebyl na Slovensku. Spíše to bylo kolem 8:15.
Z Břeclavi odjížděl v cca 6:00 odklonem přes Holíč, to vyjít mohlo.
to posledné, na co sa viem spoľahnúť, je, že vlak príde do Bratislavy nacas
dnes sa darí…
Včera jsem jel a měl pouze 27 minut zpoždění. Takže milé překvapení, čekal jsem, že to bude horší.
Dle foto má Tatra z části zutou levou přední pneumatiku – příčina nebo následek kolize? Za mě by to mohla být spíše ta příčina.
No já hlavně nedokážu pochopit, proč řidič Tatry nedokázal na 10 vteřin zastavit, aby nechal bezpečně projet vlak.
A nestál náhodou celou dobu? Jen na nevhodném místě v cestě vlaku?
Kdyby stál, tak je pravděpodobně poškozen vlak po celé délce.
A nebyl? Na okně o dvě kupé dopředu byla znatelná čára po kontaktu a v Bratislavě vyměňovali lokomotivu.
A ostatní vagony a kupé jsou jinak široká že to odnesla jen část vagonu?
Čekal bych, že lokomotiva poškozená byla, vzhledem k tomu, že ji v Bratislavě měnili (nebo na to aspoň měli podezření). Ty dva předchozí vagony možná byly o trochu užší nebo kratší nebo se odpružením trošku jinak nahnuli, tak to těsně vyšlo.
Tak právě z toho hlediska by mě zajímalo jakou měla policie pravomoc mu ukládat pokutu. Koneckonců, to vlak projížděl stavbou. To je stejně na hraně zákona jako pokutovat někoho za něco v letadle v deseti kilometrech, kde se člověk nenachází v žádném státě.
Tak to bylo jak do peřinky. Stejným vlakem jsem jel zhruba před týdnem a od řeky Moravy za Lanžhotem až do Bratislavy to sviští skoro tak rychle jako na kole. Všude samé stavební práce.
Lůžkový vůz se ze soupravy odpojuje až v Nových Zámcích, v Bratislavě se jen měnila lokomotiva.
Unavená Tatra si vybral nejlepší servis v Evropě a to ten od JLV.
Měli jí opatrně vzbudit a dostala by croissant a čaj 🙂
Ne, vybrala si lehátka, tam croissant není.
Kdyby zaplatila, tak by dostala i croissant i čaj 😁
Už byla asi taky unavená.
Pomazlit se chtěla.
Chtěla se jenom trochu pomazlit, mějte pro ni trochu pochopení. 😀