Tah mezi Olomoucí a Hradcem se uzavře. Objížďka je extrémně dlouhá, řidiči se podívají do kopců
Oprava silnice I/35 mezi Mohelnicí a Podolím. Foto: ŘSD

Oprava necelého kilometru silnice I/35 mezi Mohelnicí a Podolím obnáší úplnou uzavírku.
Nadjet
Jako řidič kamiónu to vidím tak,že pokud budeme jezdit na Lanškroun a Štíty,bude to mazec. Pokud bude normální provoz,budou serpentiny za Lanškrounem plný kamionů,který se musí pouštět,aby se dokázaly vyhnout. Do kopce si musí kamion víc najdete a tím zabere většinu silnice v zatáčce. No,chci to vidět
To nedopadne dobře.
Někde dokáží vybudovat provizorní cestu vedle té opravované..jak tu píšete – když se chce tak to jde..
Myslím že kdyby mělo slavné ŘSD proplácet dopravcům enormně zvýšené náklady za tak „brutální“ objízdnou trasu tak by se opravovalo asi velmi rychle a možná za provozu..
A co na to “ osvícený “ ministr dopravy… taky plní na 93 %, nebo neví která bije… ?!?
.
Tak pro náklaďáky asi blbý, ale jinak v tom nevidím problém. Po 44 za Mohelnicí na Křemačov (sice trochu polňačka) a zpátky na Podolí – cca 5km. Anebo před Mohelnicí sjet na Újezd a opět se sice úzkém, ale novém asfaltu vrátit na Podolí – ještě kratší. To lidi fakt tak zblbli, že už neumí kouknout do mapy?
Myslím, že lidi do mapy kouknout umějí.
Otázkou bude spíš kapacita pro oboustranný provoz těch silniček, o kterých píšete. Možná tam budou nějaká omezení, aby tamtudy mohly projet autobusy, které tam mají červeně znázorněnou oficiální objízdnou trasu.
Pro jednoho člověka – snadné. Uvidíme jak to dopadne když jich tam pojede 5000…
Darebáci a dacani.Nekupuju dálniční známku a budu jezdit jenom po dálnicích.Co už si vlastně myslí.
Jojo, dělej to tak. Přispěješ darebákům a dacanům mnohem více.
Casem se cast opravovaneho useku bude jourat, a postavi se tam dalnice. To je na trestni oznameni, jasny nesmyslny plytvani verejnych penez. Hnus.
Proč ho nepodáš?
Kup si ořezávátko.
S osobním vozem si raději udělám vyhlídkovou jízdu po I/11 v celém úseku mezi Hradcem a Bludovem, eventuálně mrknu i na Pastviny 🙂
O víkendu nebo na dovolené klidně, to je hodnotný příspěvek. Všichni se jezdíme jen tak kochat, protože nemáme co na práci 😁 hodina sem, hodina tam
To bude dopravní peklo. Představoval bych si, že pokud úplná uzavírka takto kritického úseku, tak ideálně přes dva prodloužené víkendy od 1. do 11. 5., přičemž by se pracovalo non-stop. Ono by to šlo, kdyby se chtělo.
Včera říkali v TV zprávách, že někde na Vysočině na D1 uzavírají most. Toto už nemůže být hloupost křížená s neschopností. Toto už je záměr a zlý úmysl! Prostě schválnost…
Tak D1 u Jihlavy a Brna, I/38 v úseku Poděbrady Jihlava taky staveniště, teď tohle. A to ještě nevím v jakém stavu je I/11. Jinak úspěšné odříznutí Moravy od Čech.
Hrozné pohrdání ridici ze strany ŘSD/zhotovitele a OLM kraje, který to na tak dlouho vůbec umožní…
Radek Mátl skvělé zvládá výstavbu, ale kvůli toho už nemá kapacitu se věnovat té části ŘSD, která má na starosti provoz a údržbu. A tato nesmyslná uzavírka je toho jasným důkazem a bohužel není ojedinělým jevem.:(
To je zmiňovaný úsek v tak špatném stavu, že se musí provádět „hloubková rekonstrukce vozovkových vrstev“, když se tam za rok začne stavět dálnice D35, úsek bude přečíslován na II/635 a díky kolmému přemostění D35 bude silnice na most vedena v trase dnešního záchytného pruhu? (na videu od min.7:13 a 7:35)
https://www.youtube.com/watch?v=JlNyV1UZHj0&t=438s
V dnešním přímém směru I/35 (výjezd z Mohelnice) bude vybudována záchytná nádrž na dešťovou vodu, která je v presentaci mimochodem už schovaná za vzrostlými stromy 🙂
Není to úplně ojedinělé, že se opravuje stávající komunikace, zatímco se vedle buduje nová… A docela by mě zajímalo, proč je oprava tak neodkladná, že nevydrží tu jednu dvě sezóny…Takhle to nasere mnohem víc lidí úplně zbytečně…
Se nebude stavet vedle ale skrz. Pulka toho uzavreneho useku bude do par let minulost.
Tím hůř.
To mně na tom právě zaujalo, že za 4 roky bude tahle „hloubková rekonstrukce vozovkových vrstev“ znehodnocena tím, že půlka opravené silnice už vůbec nebude existovat. Navíc ty dlouhé a krkolomé objížďky.
Myslím, že všichni, kdo budou moct, pojedou po II/371 a II/644. Z druhé strany, přes Mírov – Borušov ta silnice vypadá spíš, jak nějaká stará cyklostezka.
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&rm=9m1pMxWEyyho0cJ1fd0cvyhL03IBhJ0xVoVEhE0h-k5E0dz05j0iB05x05E-59025iD0gw-je0fUKgn0glcgj05kNhg0gh8gQ05gCfg0hu15J0f6Z580jdDk105bqgg0hq6ho0hCI&x=16.8122778&y=49.7478207&z=12
Opravdu se tato část začne stavět už příští rok? Já vím že nemusí být součástí vlastní stavby Mohelnice-Lačnov (která asi příští rok nezačne) ale že je ve hře ještě „upgrade“ I/44 ale fakt nevím jak právě tento kousek…
A stejně bude důležitější kdy bude kdyžtak dokončen, ne kdy začne.
Ale vypadá to fakt divně, takový malý „frcek“ ŘSD to odbyde konstatováním „musíte nám věřit, FAKT to musíme udělat teď“ ale důvěřiví lidé tu pomalu vymírají…
Vycházel jsem z těchto údajů:
https://www.rsd.cz/mapa-staveb#/stavby/D35/d35-stare-mesto-mohelnice?kraj=OLK&filters%5B%5D=StavbyRealizace&filters%5B%5D=StavbyPriprava&page=0
Cesta přes Štíty je hodně úzká,kamiony tam budou mít problémy.To je ale často, vymýšlí objížďky ale že tam jsou zatáčky kde kamion musí nadjíždět a nevlezou se vedle sebe.Ale co my máme klid a vy si poraďte jak chcete.
A jak byste to tedy vyřešil vy?
Tak osobák v pohodě přes II/644 nebo se dá po těch silničkách v trase budoucí dálnice
Al teda kamiony bych vracel okamžitě
Při vědomí toho, že navigace budou posílat řidiče nejspíše i na II/644, kde se těžce vyhnou 2 osobní auta, natožpak kamion … by nebylo od věci uzavřít preventivně i tuto komunikaci. Kdo to tam zná, tak ví. Bohužel toto je ve finále asi nejefektivnější možnost, jak on line navigacím sdělit, aby tuto trasu prostě nenabízely. Značná část řidičů pojede prostě podle navigace nehledě na dopravní značení a s tím je potřeba počítat.
Trasa objíždky samozřejmě není pro řidiče závazná.
Celkem oprávněně, protože kdyby měla tato trasa být JEDINÁ objížďka tak není možné aby se tam doprava nezhroutila kompletně…
O tom můžete uvažovat tak maximálně uzavření >3,5t jinak budete vystavovat milion „propustek“ protože dost lidí ani jinudyma nemůže…
A teda jako mimo hru, ostuda že takto vypadá silnice II. třídy, ty by žádné omezení průjezdnosti (jakože tam některá vozidla vůbec neprojedou) neměly mít! A když se očekává uzavírka „vedle“ tak aspoň zazáplatovat!
Myslím, že zavřít II/644 je nemožné, po trase je snad 10 vesnic. Chápu dobře, jak to myslíte, stejně jako vím, jak to tam vypadá. Ale v praxi to je asi neproveditelné. Ještě se snad nabízí ve směru na HK trasa Konice – Jevíčko – Moravská Třebová, event. Svitavy, i když před Jevíčkem je to taky “cesta necesta”. Každopádně pokud tam pojedou i kamiony, pak už to bude stejné peklo jako na objížďce přes Štíty/Lanškroun.
Tak myšlen byl samozřejmě zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhu. Pro navigace to znamená zákaz vjezdu, pro místní vůbec nic.