SŽDC zrušila třičtvrtěmiliardovou zakázku na ETCS. Pro zmatečnost a termíny

ETCS displej Ansaldo, zdroj: AŽD PrahaETCS displej Ansaldo, zdroj: AŽD Praha

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) posouvá své plány na vybavení tratě mezi Plzní a Chebem zabezpečovacím zařízením ETCS. Zakázku za

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kott

Zakázka se nelíbí AŽD, tak ji SŽDC zruší? Zajímavé, že tento přístup neaplikuje SŽDC i u jiných zakázek

Jiri Tyr

Spis u jinych dodavatelu. Skanska by mohla vypravet…

VRT

Člověče, čemu se divíte? SŽDC tu je od toho, aby šila na míru dodávky monopolním dodavatelům. Netýká se jen AŽD. Další příklad je monopolní projektant SUDOP (všechny SUDOPy teda).

Kott

Stavební povolení? Na co, proboha?

Jiri Tyr

AZD jeste porad ETCS neumi?

VRT

Pšt

železničář v důchodu

No, ale hlavně když nějaký ministerský úředník umanutý do ECTS (obávám se, že ho dokonce znám) znemožní vybudovat radioblok na trati Strakonice – Vimperk – Volary, protože i tam je přece nutno zajistit „interoperabilitu“ – kdy ale ta šumavská trať může vůbec v budování ECTS přijít na řadu (zejména při takovém postupu SŽDC), to mu zjevně nedochází …

MartinM

Strakonice – Volary nepotřebuje ETCS ani radioblok.

jan

Jo jasně:-)

To

stačí kolík

železničář v důchodu

„Prachatická“ radioblok do těch několika čelních srážek vlaků s následky na životech také „nepotřebovala“ …

Chachar Budvar

Nyní také nejsou třeba žádná další opatření – stačí mít šikovně registrovaná vozidla, což gw má a pro vyšší bezpečnost nemusí dělat nic. Viz. inspekce a šetření nehody u Mříčí….