SŽDC hledá projektanta na přípravu trati na letiště, tunely budou jinde kvůli fyzikům

Rychlík Rakovník - Praha při průjezdu Stromovkou. Foto: Radim DohnalRychlík Rakovník - Praha při průjezdu Stromovkou. Foto: Radim Dohnal

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) vypsala soutěž na přípravu jednoho z největších projektů, který připravuje. Hledá projektanta, který připraví modernizaci

Zpět na článek
4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Tak myslím, že by mohli začít tím nekonfliktním úsekem mimo Prahu.. A tuhle lahůdku si nechat na později.

železničář v důchodu

To už mohli samozřejmě udělat dávno, ale proti „politické“ nevůli mocných se na malém českém písečku těžko dá něco užitečného vybojovat: dvoukolejka mezi Prahou-Veleslavínem a Kladnem mohla být už dávno (už v 80. letech minulého století vznikla na SPŽUP ve spolupráci se SUDOP jednoduchá studie na zdvoukolejnění a zvýšení NTR na 120 km/h, ale dnes všichni dělají, že o ní nic nevědí, aby se projekční firmy mohly kapsovat na objednávkách dalších a dalších tunách pokresleného papíru), ve Veleslavíně mohly být ve vazbě na prodloužení trasy „A“ metra už dávno dvě kusé koleje s jazykovým perónem přístupným přímo z podchodu pro… Číst vice »

František

Zcela souhlasím. Jen doufám, že to nedopadne přestupem mezi nezahloubenou částí od Kladna a zahloubenou do Prahy. Také druhý vestibul z metra už mohl být dávno, i kdyby jen pro obsluhu přilehlé zástavby.

František

Zcela souhlasím. Jen doufám, že to nedopadne přestupem v Dejvicích mezi nezahloubenou částí od Kladna a zahloubenou do Prahy. Také druhý vestibul z metra tamtéž už mohl být dávno, i kdyby jen pro obsluhu přilehlé zástavby.