SŽ zadala první velkou stavební zakázku pro bavorský koridor. Získala ji Elektrizace železnic
Trať Plzeň - Chotěšov po modernizaci a elektrizaci, vizualizace. Pramen: Správa železnic

Smluvní cena činí 1,171 miliardy korun, přičemž maximálně přípustnou cenu stanovila SŽ při vypisování tendru na 1,183 miliardy korun.
Se borci z EŽ asi rozkrají nebo co:
TNS Nedakonice – 1,4mld
TNS Nezamyslice – 1,2mld
TNS Bučovice – 1,1mld
TNS Skvrňany – 1,1mld
4.stavba Přerov – Brno
Konkurence zdá se, že nějak spí… ikdyž TNS Černovice má OHLA, ale jinak nic moc.
Zase jeden další anonymní internetový hrdina od klávesnice, který ani neví, o čem píše. Nebo jinak – píšete naprosté bláboly.
Vy nám ale musíte ležet v žaludku (ŽESNAD.CZ + METRANS). Viníka hledejte jinde. Ten sedí na MD ČR a zadal společně s bavorským protějškem Studii proveditelnosti „Z Prahy do Mnichova za 4:15 a ani o minutu dříve“. A protože i pro jiné projekty musí být vyřešen prostor od Prahy do Berouna a s tratí z Plzně do Brodu nad Lesy taky bylo třeba něco udělat, tak si mohli Němci oddechnout a například škrtnout spojku mimo Schwandorf a vyšla jim z toho jen prostá elektrizace. U nás pak z toho pak vylezlo 200 km/h Plzeň – Stod (dnes až Holýšov), stará… Číst vice »
Jj, jenom je třeba tlačit na SŽ, až se stavby spustí, ať cílovou dvoukolejku aspoň naplánuje a zanese do územních plánů.
Výluky jednokolejných úseků budou časté, viz nová Uničovka, viz Chebský koridor s půlročními výlukami dva roky po sobě…
Takže jednokolejka v nové stopě v úseku Plzeň – Chotěšov a následná optimalizace trati ve stávající stopě by byla lepší? Protože přesně to by tam bylo nebýt Žesnadu
A na Heřmanovu Huť chcete jezdit diesel nebo co?
Heřmanka má necelých 2000 obyvatel, takže by tam popravdě ani nemusel jezdit vlak. Ano, je to krátké, bude to fotogenické, jenom se netvařme že Heřmanova Huť je Beroun u Prahy – není.
Buď anebo baterky. Drátifikaci toho cancouru, který končí v horní dolní, je populismus jako vyšitý.
Dobře, že se to hýbe.
Co je špatně na rekonstrukci a zadrátování stávající jednokolejné tratě, aby sloužila části příměstské dopravy, případně jako možná odklonová trasa pro dálkovku? Co na tom neměli nákladní dopravci prolobovat?
Nic, jen se to melo delat obracene. Takhle se vsadim, ze se na novostavbu trati stat vykasle
Ale to obrácení přece nechtěl Žesnad a Metrans. A vsadím se že nevykašle.
Potvrzuji. Obrácení postupu, tedy upřednostnění druhé stavby před první vyplynulo z procesu přípravy obou staveb a rozhodně jsme za to nelobovali a vůbec se nám to nelíbí.
Co je špatně? Po elektrizaci předmětného úseku budou rychlíky jezdit stále v dýzlu a osobní vlaky (8 let) jakbysmet. Nákladní doprava je stále jen hypotetická, minimálně do elektrizace Fürth-Schwandorf za 10 let včetně štítivého odporu k duálním lokomotivám.
Jaká hrůza, TNS je potřebná tak jako tak.
EŽ vyhrála a cena je jen nepatrně nižší oproti maximu… Překvapuje to někoho?
Monopol?
Cena je pouhých 98,9% maxima :)))
A to se vyplatí!
Musíme to krmit až kdoví kam, když Němci dojde vítr na co by jezdil, my to pak zaplatíme přes burzu v Lipsku nebo Drážďanech
Omlouvám se, ale vůbec jsem nepochopil váš příspěvek. Je to o trati Plzeň – Chotěšov, na železnici směr Bavorsko, co s tím má společného krmení, vítr, burza, Lipsko a Drážďany?
Vy umíte zastavit napájecí napětí v Chotěšově, leda odpojovačem a dál nezávisle
Máte pravdu, subvencovat stavbu sedmihvězdičkových hotelů v arabské poušti je mnohem inteligentnější a udržitelnější řešení.
Vidím to úplně stejně. A očekávám bonus v podobě dokončení 1. stavby a odkládání 2. stavby, bo naco, když tam kolej s drátem už je…
(naopak – 2. stavba je ta jednokolejka, 1. stavba NBS)
Taky čekám revizi projektu od nového ministra dopravy a vyleze z toho maximálně prostá drátifikace.
Žádná revize se konat nebude. To vám můžu stoprocentně garantovat.
Dejme to. Že se postaví dvoukolejka do Stodu a dál maximálně drát ve stávající stopě.