SŽ ukáže před dokončením rekonstrukce sály Fantovy budovy veřejnosti

Fantova budova, Sloupový sál ve finále rekonstrukce (březen 2023). Pramen: Správa železnicFantova budova, Sloupový sál ve finále rekonstrukce (březen 2023). Pramen: Správa železnic

Datum završení rekonstrukce Správa železnic zatím neuvádí, 1. dubna prý ale budou práce těsně před dokončením.

28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
medvěd

Pěkné, byla tam restaurace bez WC. Zajeďte si na Madrid
Puerta de Atocha – tam je taky pěkně zachovalá část nádraží – s tropickou zahradou, nebo na Porto Sao Bento !

Vlastimil Kocurek

Mrzí mě, když skoro celá diskuze je o něčem jiném, než je článek. V podstatě ten je o pronájmu ploch, včetně té na fotografii, Samozřejmě se vynoří otázka o smysluplnosti si pronajmout 20 m vysoký sál s byzantskými oblouky a secesní malbou (velmi krásnou) na nich. Fanta vůbec neuvažoval nad využitím takových sálů ?? Tohle mi někdo vysvětlete.

Olcit

Uvidíme jestli příslušní odborníci SŽDC rozhodli správně = jestli SŽDC na této investici bude dlouhodobě vydělávat, tak aby splnila svůj úkol tj. podnikat. Tedy aby SŽDC dosahovala zisku (a splácela dluhy).

Osobně bych pokládal za ziskovější elektrifikovat trať Všetaty-Neratovice-Kralupy n. Vltavou.

A aby SŽDC zainvestovala do elektrifikace tratě Cheb-Marktredwitz včetně elektrifikace na německé území. Pod podmínkou, že Němci urychlí svoji plánovanou elektrifikaci Marktredwitz-Hof.

Uvidíme

Alibaba

Může SŽ použít peníze určení na opravu budov na elektrizaci tratí (respektive na něco jiného?
Čí je ta budova? Kdo je jako vlastník v KN?

SŽ nemůže investovat do zahraničních tratích, pokud to vláda nedohodne mezinárodní dohodou.

Pokud Němci budou elektrizovat tratě okolo Marktredwitzu, tak s tím určitě udělají i ten kousek na hranice. Určitě bude vhodné aby byla elektrizovaná trať z Marktredwitzu do Norimberka.

Olcit

Prosím, konkrétně proč tvrdíte: „Pokud Němci budou elektrizovat tratě okolo Marktredwitzu, tak s tím určitě udělají i ten kousek na hranice. “

Bylo by moc, moc dobře kdyby to byla pravda.

Alibaba

Protože jsou to už jen „drobné“ oproti okolí a dojde k propojení sítě pro elektrické lokomotivy. Prostě očekávám od nich logické chování.

Tomáš

Jaké jsou na celkovou rekonstrukci vícenáklady v důsledku zpoždění způsobené firmou grandi-stacioni, jejím nedodržením smlouvy, že rekonstrukci měla provést už před roky a budova tyto roky zbytečné chátrala?
Vymáhá SŽ tyto vícenáklady?

Doctor

Nejsem si jist, ale bude lépe o této společnosti už neslyšet. Podepsali se dílem slušně snad jenom v Mariánských lázních. Banda lichvářů !

Středohor

Hlavně jestli udělaly pořádně střechu a okapy. aby tam nezatékalo jako do DÚ.

680

CO Drážní úřad chtěl to dostal 😀

Kaja2014

Pokud se Vám nelíbí kvalita služeb Hlavního nádraží v Praze se SŽDC spolupracuji na průzkumu pro svou bakalářskou práci a byla bych ráda za vyplnění dotazníku. Děkuji

https://docs.google.com/forms/d/1dEhbgZD8qYsIZ6tx_533CqggMK7JNVTQp2puBqIuhrM/edit

Původní Aleš

Pokud chcete, aby Vám někdo nezištně pomohl s Vaším studiem, tak je potřeba se podle toho chovat. Rád každému studentovi pomůžu a jsem už bohužel zvyklý, že podobné dotazníky jsou obvykle odtržené od reality, ale vždy to zkusím a vzdám až když je tam otázka typu „jste strojvedoucí a odjedete z nádraží když svítí na semaforu fialová nebo růžová?“ Tady jste k odkazu neuvedla, že dotazník je určen pro osoby do 35 let. Pokud pominu v tomto případě zbytečnou diskriminaci, tímto odrazujete lidí od vyplňování dalších dotazníků jiných studentů, protože zbytečně kliknou na odkaz jen párkrát a pak už to… Číst vice »

Původní Aleš

Pro mínusáře: představte si, že v reklamě je uveden komerční vlak. V reklamě není uvedeno, že je jen pro seniory. Jízdenky na něj se prodávají v pokladně, kde je prodají komukoliv. U vlaku pak cestující, kteří nejsou seniory, odmítnou nechat nastoupit a jízdenky lidi musí reklamovat u pokladny. Taková je kvalita práce dotyčné studentky.

Martin

Věková omezení bývá běžná z důvodu zacílení zkoumaného vzorku populace. Důvody u této bakalářky neznám, samozřejmě by bylo lepší, kdyby bylo omezení napsané již v původním komentáři, připadně úplně bez věkového limitu. Ale nepřísluší vám shazovat kvalitu práce studentky jen na základě opomenutí u jednoho dotazníkového šetření. Z vaší strany hezký příklad arogance a prudérnosti.

M19

Vysvětlete mi jak školné souvisí s inteligencí. A zda zavedení školného způsobí vymizení vámi popisovaného, či přesný opak. Pak možná dojdete k tomu, jak moc se lišíte od té studentky.

Jirka P.

Tak já to tedy vyzkoušel, a i když jsem zadal 36+ tak jsem dotazník bez problémů vyplnil a ukončil. Co zprvu odradilo mě, bylo označení SŽDC v úvodním příspěvku. Nicméně v úvodu dotazníku to už má slečna správně.

Martin

Ne, že by mi bylo více než 36+, ale tohle jsem také nikdy nepochopil, co se s člověkem stane tak hrozného, že den před 36. narozeninami je ještě cool a in a den po nich už strašně starý, nemožný atd…a proč zrovna 36?….vzdyť to není ani žádné kulaté jubileum… A to není jen tento dotazník, týká se to např. i zvýhodnění půjček na bydlení, různých služeb, ale i spousty dalších oblastí…. Navíc, dnes, když chcete studovat, potom si našetřit třeba 3 mil jako základ na bydlení (a zbytek řešit tou půjčkou), tak to mnohdy do těch 36 ani nestihnete.. minimálně… Číst vice »

Kajman

Nic moc, zhorší se to až čtyřicítkou 🙂

Petr

Čtyřicítka je úplně v pohodě 🙂 Zlom přichází o dost později… Ale asi jak u koho, každý je v jiné kondici. A taky dost záleží na psychice. Když si člověk připustí, že je starý, tak se to začne projevovat i fyzicky.

Granja

Přesně tak! Znám 30 leté strace a mladé šedesátníky + . Záleží jak se k tomu kdo postaví.

Granja

Napsal jste to dobře. A nestane se po 36 vůbec nic, respektive stane se jedna výjimka. Budete mít více zkušeností a s nimi roste i zpravidla i moudrost. Přeji pěkný den.

Jan z Rokycan

No, nevím, jestli tato kvantitativní forma dotazníku (bez toho, aniž by se ptala po příčinách a důvodech) může být jakkoliv relevantní pro zlepšení služeb.

Honza V.

Dotazník nenese stopy působení inteligentních bytostí.

Olcit

Už SŽDC pokročilo v opravách střechy/parkoviště, aby za deště netekla voda dovnitř do budovy? Mluvím o novější části pražského Hlavního nádraží = tam kde je vstup do metra a do Billy.

Původní Aleš

Axel, běž už někam. Ani to rumunské auto neumíš napsat.

Olcit

Předloni ve zdejším článku (13.12.2010) „SŽ opraví střechu pražského hlavního nádraží, místo parkoviště bude klidová zóna“ na adresu děravé střechy bylo uvedeno: „Práce by měly začít v roce 2023 a trvat zhruba čtyři roky.“

Ale tato akce (oprava děravé střechy PHA-Hlavák) nebyla uvedena ani v loňském a ani v předloňském Plánu investiční výstavby SŽDC. A není ani v letošním. Pletu se?

Ovšem připouštím, že SŽDC do toho Plánu uvádí jen větší akce v částkách miliony a víc… Tož jestli oprava střechy pražského Hlavního nádraží bude za stovky tisíc, tož potěš koště.

Pája

A už SŽ (bez DC) postavilo nové nádraží ve Zlíně? Asi tak stejně relevantní dotaz k překrásné Fantově budově. Jo a Olďák byl Oltcit Club, takže máte Axeli příspěvek celý mimo, ale nevadí. Je hezky, svítí sluníčko, možná by stála za zvážení procházka. Klidně kolem nádražíčka, kde jezdí lokotky, vagonky, pracují tam pasažérští nádražáci a jezdí tam i autobusky. To kdyby Vás rozbolely nožičky, tak se zpátky můžete i svézt 😉

Olcit

Jakože je OK chlubit se více méně nepotřebným reprezentačním prostorem, když v potřebném prostoru pražského hlavního nádraží (hala kde se nastupuje do metra) kape ze stropu?

Inu podivné řazení priorit SŽDC