SŽ opravuje za 668 milionů památkově chráněnou výpravní budovu nádraží v Plzni
Plzeň hlavní nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Rozlehlá budova plzeňského nádraží by se měla zaskvět v původní kráse za 2,5 roku.
Rozlehlá budova plzeňského nádraží by se měla zaskvět v původní kráse za 2,5 roku.
Jaký osud asi stihne ty dvě sochy v hale u dolního konce schodiště?
dnes uvedl Radiožurnál, že sochy zůstanou na svém místě
To bílý placelesness je ta horní hala?
jestli myslíte toto: https://zdopravy.cz/sz-opravuje-za-668-milionu-pamatkove-chranenou-vypravni-budovu-nadrazi-v-plzni-89151/
tak ano, je to horní hala,
To není hezký. To fakt není hezký. 🙁
tak uvidíme, ony mnohdy ty vizualizace budí jiný dojem než realita, třeba to nakonec nebude tak hrozný
Ten RegioJet a IC Bahn v té vizualizaci je fakt super 😀
A do bistra zpět Plzeň na výčep, co jiného by se mělo na nádraží čepovat. Nyní je tam Staropramen…
to by jste se musel domluvit hlavně s pivovarem, aby neměl přehnané požadavky, nevím jak teď, ale kdysi byly požadavky prazdroje na velikost odběru docela masakr
To nebude problém, kdysi se mi podařilo s nimi domluvit mikroodběr na pár akcí, a berou to i vesnické minihospody. Horší je, že Plzeň už neví, co si za to pivo říct. Ale osobně bych si radši připlatil, než tam mít nějaký vágusy.
Někdo má rád Plzeň a někdo pořádný pivo. A to Plzeň určitě není, to kdejaký minipivovar je lepší.
jestli Tě mohu požádat nech si takové řeči jinam, každému chutná něco jiného a není nutné hanit to co Ti nechutná 😉 tady je to hlavně o něčem jiném
Jen jsem reagoval stejnou notou, jakou použil Alf.
Vysvětlivka: vágus je pochybná lidská bytost, přežívající obvykle v blízkosti zdroje levného chlastu. To se značkou nesouvisí, jen s cenovkou.
Tak to pardón, já si to hned spojil se značkou piva.
A od tohoto pondělí bude natrvalo část Americké třídy v Plzni sloužit už jen chodcům, cyklistům a MHD.
Konečně!
https://www.plzen.eu/o-meste/aktuality/aktuality-z-mesta/americka-v-plzni-bude-od-pondeli-23-srpna-slouzit-uz-jen-chodcum-cyklistum-a-mhd.aspx
Nevábné prostředí tam nedělají ani tak auta, jako různá pochybná individua, kterých je tam množství rozhodně větší, než malé. A s tím pěší zóna nic neudělá, takže stále půjde o umolousanou a nijak extra bezpečnou ulici… 😏
Ale trolejbusy zrychlí 😉
Konečně!
Hmm, a co mít v Praze takto i Anděl, Národní třídu, Palackého náměstí…
Snad uz to bude brzo a ne jen tam. Prece jen auta ve městech lidi spise utiskuji nez jim pomáhají. Je treba se vratit k myslence ze mesta a obce jsou pro zivot lidi ne pro parkovani aut a provozu kvuli kteremu se nemůžete snadno dostat ani na druhou stranu ulice.
A co řeknete na argument „v autě jede taky člověk“, kterýžto dotyční často používají?
To je přece v pořádku. Lidé ať klidně jezdí autem. Jde o ten nepoměr jaký ve městech vzniká. Když se podíváte na každé české město tak jeho hlavní částí je automobilová doprava a parkování. Nevím proč by třeba náměstí měla sloužit pro parkování aut? Nebo proč prakticky do každé ulice mohou auta, ale ulici, kde by bezpečně mohly děti jezdit na kole prakticky nenajdete …
Jenže restauraci „dvojku“ nebo „sámošku“ trojku, co tam byly v dobách „Pilsen KGB“ tam oprava nevrátí …. provozovatel by na nájemné nevydělal ….
Neremcejte, nelepší gastro je bageta za 150. 😛
možná i vrátí, obojí fungovalo ještě před COVIDem, sámoška je od té doby zavřená, bistro už asi funguje, každopádně luxusní podniky alá wilsoňák se v Plzni neuživí i kdyby se v Praze pokakaly……….
To rozhodně…kdo by tam chodil…
I když ten „Wilsoňák“ je daleko snáze řešitelný.
Opravit a hlavně potom taky udržovat!
A pořešit opilá a žebrající individua.
Jo, ještě by pak někoho napadlo, že lepší než VAPka je přesunout nádraží někam do Jateční ulice.
No co, špianvé podlahy na nádraží v Brně uvádějí zastánci odsunu jako jeden z důvodů proč nádraží odsunout.
A to by nešlo udělat že by se někam odsunuli ti „přesouvači“?
Řekněme do těch horoucích pekel, kam navrhují ten přesun…
Ti už bydlí na Achtelkách. 🙂