Sýrie po 13 letech obnovila železniční provoz do Aleppa. Damašek plánuje i výstavbu metra
Nádraží v severosyrském Aleppu. Foto: SANA

Výraznějšímu obnovení pravidelného provozu brání nedostatek technického personálu a náhradních dílů.
Stejně mi připadá, že se do toho vrhli moc hrrr… Měli by si najmout poradce ze SŽ… to by dva roky dělali výběrové řízení, pak tři roky EIA, zaplatili by za projekt víc než teď za trať, no a za takových dvanáct let by mohli kopnout do země…
Alespoň 1 jedinou stavbu, kde byl projekt dražší než stavba samotná?
Přesně takovýto stupidní komentář jsem očekával. Baví vás to???
Jen bych podotkl, že po povodních se na Moravě za dlouhé dva týdny jezdilo na páteřní trati Přerov – Ostrava bez omezení plnou rychlostí, v Rakousku jim to trvalo půl roku. To jen tak na okraj.
Dobrý den, myslíte-li povodně v roce 1997, tak tehdy snad nešlo o SŽ, ale o ČD, tehdejší SŽDC byla vydělena až později, ne? (Dle Wikipedie 1. ledna 2003.) Současná Správa železnic se často chová přesně tak, jak je popisována panem Marťasem. A vzhledem k tomu, co už leckdy vyplynulo na povrch, tak tehdejším zaměstnancům ČD úplně nedůvěřuji, že to nutně tehdy bylo stoprocentně bezpečné — mentalita, že to nějak dopadne, kombinovaná s mentalitou „zakáži všechno, nic nejde, hlavně aby nebyl průser“ je dodnes přítomna i v SŽ jako nástupnické organizaci pro správu sítě (čest výjimkám, které vím, že existují). Takže… Číst vice »