Švýcarské dráhy pronikají dál do dotované dopravy v Německu, mají nový kontrakt u Bodamského jezera

Stadler GTW společnosti SBB. Foto: SBBStadler GTW společnosti SBB. Foto: SBB

Dopravce nasadí na trať jednotky Stadler GTW.

Zpět na článek
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ryk Mat

Tak už začíná být zřejmé, proč SBB nakupují tolik nových vozidel. V Německu, Rakousku i Švédsku jsou jejich obsedantně udržovaná vozidla schopna plně konkurovat vlakům novým.

Daniel

Schaffhausenu*

rozinka

Fuj-fuj soukromník jako Arriva s ojetými šroty.

Jiří Kocurek

A navíc to má německé nápisy 😀

ABC

vyzobává rozinky!

Jiří Kocurek

Ať napřed jezdí nějakou lokálku, Schwäbish Gmünd-Göppingen.

Vojtěch Suchan

tak zrovna ta, a i ta druhá lokálka do Bad Boll se pravděpodobně v brzké době dočká reaktivace.

Jiří Kocurek

Ale musí tam jezdit Uerdinger Schienenbus, jinak to nebude ono 🙂

ABC

nemá záchod!

Jiří Kocurek

Podlaha se provrtá!

Jen se budou muset dohodnout, kde se provtrá. Aby se neprovrtali do baterií, to by nebylo hezké.

xyz

Přinejmenším v části vozů tohoto typu WC je (blahé paměti pendly Pritzwalk – Putlitz, ale pak stejně bylo trvale zavřené; podobnost s hašišbednami čistě náhodná).

Radan Stift

Tam už jsou dávno vytrhané koleje

Luboš Beneš

Nevyjedou -:)

A. Mikulka

Do švestek, totiž co to plácám, bis Zwetschken :-).

XYYY

To by muselo zpátečnické MD najít odvahu a do čela ČD (předseda představenstva / generální ředitel) nainstalovat na „neodvolatelnou“ dobu 5 let někoho z vrchlového managementu SBB.

Když Bednárik začal vymetat „Augiášův chlév“, tak se znelíbil ….

Lukáš Chytil

Jo a vymetl velké prd.

XYYY

Váš názor, ono to není tak, že pan šéf přijde a začne lidi vyhazovat a soud o neplatnpst výpovědi prohraje …

Vojtěch Suchan

Kéž by sbb expandovaly k nám, třeba by tu konečně ubylo toho konstantního železničního zpátečnictví 🙂

Jiří Kocurek

Což o to, ale Stadler GTW je tady všeobecně považován za starý šrot a navic se někteří budou moct uřvat do chrapotu, že je to tramvaj a nemá to na železnici co dělat.

Vojtěch Suchan

No právě.

David

SBB nemají nic v nezávislé trakci a jen pár jednotek pro dálkovou dopravu, co zkousne i 3KV DC.

Jiří Kocurek

A to, co mají, tak bude vytížené. Asi by SBB musely něco nakoupit, což není nepřekonatelný problém. Před lety SBB pořídily 70 naftových posunovacích lokomotiv.

XYYY

A to je jako problém ?
Jejich 524 0xx „TILO“ jezdily svého času z Genéve (Cornavin) do La Plaine / Bellegarde (Ain) na někdejším napětí 1,5 kV =, ačkoli ofiko byly na 15 kV 16,7 Hz / 3 kV = ….
Švýcarský kolejový průmysl vyrobí co si zákazník vymyslí …