Švýcarské dráhy pronikají dál do dotované dopravy v Německu, mají nový kontrakt u Bodamského jezera
Stadler GTW společnosti SBB. Foto: SBB
Dopravce nasadí na trať jednotky Stadler GTW.
Dopravce nasadí na trať jednotky Stadler GTW.
Tak už začíná být zřejmé, proč SBB nakupují tolik nových vozidel. V Německu, Rakousku i Švédsku jsou jejich obsedantně udržovaná vozidla schopna plně konkurovat vlakům novým.
Schaffhausenu*
Fuj-fuj soukromník jako Arriva s ojetými šroty.
A navíc to má německé nápisy 😀
vyzobává rozinky!
Ať napřed jezdí nějakou lokálku, Schwäbish Gmünd-Göppingen.
tak zrovna ta, a i ta druhá lokálka do Bad Boll se pravděpodobně v brzké době dočká reaktivace.
Ale musí tam jezdit Uerdinger Schienenbus, jinak to nebude ono 🙂
nemá záchod!
Podlaha se provrtá!
Jen se budou muset dohodnout, kde se provtrá. Aby se neprovrtali do baterií, to by nebylo hezké.
Přinejmenším v části vozů tohoto typu WC je (blahé paměti pendly Pritzwalk – Putlitz, ale pak stejně bylo trvale zavřené; podobnost s hašišbednami čistě náhodná).
Tam už jsou dávno vytrhané koleje
Nevyjedou -:)
Do švestek, totiž co to plácám, bis Zwetschken :-).
To by muselo zpátečnické MD najít odvahu a do čela ČD (předseda představenstva / generální ředitel) nainstalovat na „neodvolatelnou“ dobu 5 let někoho z vrchlového managementu SBB.
Když Bednárik začal vymetat „Augiášův chlév“, tak se znelíbil ….
Jo a vymetl velké prd.
Váš názor, ono to není tak, že pan šéf přijde a začne lidi vyhazovat a soud o neplatnpst výpovědi prohraje …
Kéž by sbb expandovaly k nám, třeba by tu konečně ubylo toho konstantního železničního zpátečnictví 🙂
Což o to, ale Stadler GTW je tady všeobecně považován za starý šrot a navic se někteří budou moct uřvat do chrapotu, že je to tramvaj a nemá to na železnici co dělat.
No právě.
SBB nemají nic v nezávislé trakci a jen pár jednotek pro dálkovou dopravu, co zkousne i 3KV DC.
A to, co mají, tak bude vytížené. Asi by SBB musely něco nakoupit, což není nepřekonatelný problém. Před lety SBB pořídily 70 naftových posunovacích lokomotiv.
A to je jako problém ?
Jejich 524 0xx „TILO“ jezdily svého času z Genéve (Cornavin) do La Plaine / Bellegarde (Ain) na někdejším napětí 1,5 kV =, ačkoli ofiko byly na 15 kV 16,7 Hz / 3 kV = ….
Švýcarský kolejový průmysl vyrobí co si zákazník vymyslí …