Švýcarské dráhy objednaly u Stadleru 60 dvoupodlažních jednotek pro dálkovou dopravu
Dvoupodlažní jednotka Švýarských spolkových drah. Pramen: SBB
První nová vozidla budou nasazena od jízdního řádu pro rok 2024.
První nová vozidla budou nasazena od jízdního řádu pro rok 2024.
Toto měly nakoupit ČD..
Jako že Švýcaři jezdí tramvají? Nehoráznost!!! Každý přeci ví, že správný vlak má lokomotivu a vagóny.
A navíc šalinou s podkrovím! Skandál!
Ne, ve Śvýcarsku je to top meziregionální vlak, jen u nás v černý barvě by to byla patrová tramvaj z Prahy do Ostravy
Snad se podaří RJ vzít nějaké fajné vagóny od tama,
Samozdřejmě jsou to ojetiny, ale upřímně z pohledu cestujícího jsou ty vozy hodně super
Já tedy nevím, ty neklimatizovaný herky s dírou místo záchoda, co tu jezdí na posilovejch IR spojích se podle mě na export snad ani nehodí. Ale tak třeba nám je tu nechají a prodají namísto toho zase ty klimatizovaný.
Neklimatizovaný ? „Herky“ mají stahovací okna, což je také „způsob“ klimatizace ? Díra místo záchoda – to je co ? Nějaký „turecký“ záchod jsem ve švýcarských vlacích neviděl. Čistá záchodová mísa s funkčním splachováním … Toaletní papír, papírové ubrousky na utření rukou po umytí rukou ….
Ano přesně to mám na mysli. Jsem zvyklý ve vlaku cestou do práce pracovat a když je venku 30 a ve vlaku, který jede přes 100km/h musíte mít otevřená okna, žádné pěkné svezení to není. Při každém brzdění to smrdí a hvízdá, a záchod s dírou do kolejiště je na tom s komfortem asi tak jako kadibudka. Je pravda, že takových vlaků už tu moc není, ale pár jich stále zbývá. Proto mě překvapuje, že ty klimatizované vozy prodali RJ a nechali si tyto historické kousky.
Nejspíš je RJ nechtěl, proto jim zbyly.
Být vrcholovým managerem ČD a.s., již zasílám objednávku na odkup budoucích nadbytečných ojetin
Takové IC2000 kdyby byly k mání…
Ty se momentálně postupně rekonstruují, takže hádám, že se s nimi počítá i do budoucna.
A mimo to je u nich snad všechno dělaný jen na 15 kV 16⅔ Hz, pokud se nepletu
Neee, VžDyŤ jSoU tO vLaKy pRo rEgIoNáLnÍ dOpRaVu, tO NEMŮŮŮŮŽE jEzDiT Na DáLkOvÝcH LiNkÁcH, buuulííííím neeeeee
Taky to je jen vnitrostátní 😉
A?
Nebude to jezdit nikam daleko, jen kolem kopce.
V případě IR (Interregio) těch kopců bude víc než dost. 🙂
Tak zrovna v případě Švýcarska, i kdyby to jezdilo místo rj, tak těch kopců bude pořád plno.
Máte kocovinu po včerejší bujaré oslavě nedožitých narozenin V.I.Lenina nebo jste „zhulený“… vaše vyjádření nedávají smysl …
Nejsem si jistý, jestli narážku chápete, ale ok
Co „A“ ?
A kde je problém, že má jít o vnitrostátní spoje a ne mezinárodní?
Vyzkoušel jsem osobně a je to tichý a pohodlný vlak. A pěkný je také 🙂
Souhlas… 100x pohodlnější jak krámy od Škoda Wergl i ve 160km/h tichý, klidný, pohodlný chod.
Pekna suprava….
Podobná jezdí třeba i v Gruzii.
Budú aj na Slovensku, dokonca až 4 (slovom štyri) kusy …
Sú k tomu nejaké detaily? odkaz/link?
díky
Jak se Vám může líbit tramvaj =)
Odkdy se vyrábí tramvaje dlouhé 150 metrů?
Od to doby, co Leoš vstoupill na koleje. Pro kované drážníky není dost dobrý, a tak tomu začali přezdívat tramvaj. To aby se ujisitili, že tím rozhodně nikdy nepojedou.
Jaké tramvaje ? Perfektní patrové soupravy, nabízející cestujícím mnohem více komfortu než „luxusní“ Pendolino ČD v němž není ani místo pro kufr … rozměrů dle SPPO.
Bohužel rád souhlasím 🙂
Pokud jste nepochopil, jde o nadsázku. Narážím zde na to, že flirty u LE jsou pro všechny od dráhy nazývány tramvajemi. Základní princip je stejný, pouze patro navíc.