Svor se dočká obchvatu, ŘSD počítá se zahájením příští rok

Silnice I/9 ve Svoru. Foto: Google Street ViewSilnice I/9 ve Svoru. Foto: Google Street View

Obchvat bude dvoupruhový, v části bude stoupací pruh navíc.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda

To už mělo být dávno.
Konečně se nebude jezdit přes obec když to není potřeba. 😉

Hans N.

Kruháč na konci čtyř pruhu propojující dvě silnice první třídy s poměrně hustou (kamionovou) dopravou. Je to opravdu ideální řešení? MUK by se nevešla?

PS: obchvatu Svoru tleskám, místním i nám přespolním ho přeji co nejdříve

liposh

Je zajímavé, že to prostě nenapojili na té severní straně Svoru na tu silnici hned za posledním barákem, protože pak ta silnice není ideální, ale vyhovuje. Ušetřily by se nové mosty a tím spousta času a peněz. A narovinu, tohle taky není moc ekologické. U Rousínova bude třípruhová příjezdovka do vesnice a přes to ještě jeden třípruh. Příroda zajásá.

Karel

To bude opravdu dobře. Přes Svor sem jezdil často na kole. Silnice je pěkná. Ale obchvat pro vozidla bude parádní věc.

David

Ta stavba se posledních několik let vždy měla stavět přístí rok (posouvání v mapě tu fungovalo jak u SŽ). Tak snad to letos bude konečně pravda.

Jiří Šrámek

Jezdím tudy denně a obchvat opravdu hodně pomůže. Ale ta cena mi přijde naprosto šílená. Vždyť je to jen krátký úsek přes pastvinu do kopce (+ asi i nový krátký most přes železniční trať).

Dascher

Ono těch obchvatů v libereckém kraji je potřeba více a to třeba Turnov-Hradec Králové, Liberec-Frýdlant atd…….Jen se mele a projekty jsou naplánované za mnoho let. Než se něco postaví, tak mnozí lidé se toho ani nedožijí….Hlavně že se dělají dálnice a obchvaty po celé republice, ale v libereckém kraji je kulové.

Gryf

Tak ono se stačí podívat na největší města v kraji, kolik jich má obchvat, nebo i jen pořádný okruh okolo centra.. krajské město 0, okresní 0, ORPčka 0. I když Boru chybí už jen málo no.. přitom těch strukturálně postižených regionů je tady několik, počínaje Frýdlantskem. Tam by měla být priorita státu, a ne všechno cpát do 4 největších měst přes RUD nebo zbytečných spojek někde na východě, kudy projede pár aut denně..

PetrN

a co myslíte těmi zbytečnými spojkami někde na východě? třeba D55? To je jak kdybych napsal že je zbytečná D35 od Hradce… Ta „zbytečná“ D55 zajistí obchvat hned několika měst na trase staré I/55 a hlavně po dokončení celého tahu až k Břeclavi bude mít rozhodně větší intenzity než většina D6, D7 či D4 v Čechách…

L.

Co myslíte tou „celou republikou“? V Praze se okruh plánuje už sto let a stále je z něj jen ubohé torzo.

Joseph

Jenže je nutné také podotknout, že až v roce 1922 se Praha začala rozrůstat díky slučování obcí s původní Prahou. A další připojení s Prahou bylo v letech 1968, 1970 a 1974. Takže Praha ve 20. století se řádně zvětšila. Kdyby Praha mohla, tak pohltí Středočeský kraj.

petr

pro spoustu obchvatů je rozhodující odpor většinou přespolních škůdců na úkor zlepšení kvality pro místní. Svor si obchvat zaslouí, stejně jako Lvová (škoda, že nejdou vyřešit Rynoltice) , Česká Lípa a spousta dalších

kix

česká lípa se staví

Joseph

Ale zatím je částečně…

SYN

Máte dojem že „někde“ to mají hotové?? Třeba jako kde?

Joseph

Tak třeba Sosnová – industriální zóna v českolipské Dubici? Hmm? Dobré ráno…