Svět autobusů obrazem: Dominance elektřiny a vodíku, nástup Asie a (ne)skrývané obavy

Představování vodíkového autobusu Iveco E-way H2. Foto: Zdopravy.cz, Jan NevyhoštěnýPředstavování vodíkového autobusu Iveco E-way H2. Foto: Zdopravy.cz, Jan Nevyhoštěný

Klíčový veletrh Busworld ukázal trendy autobusové dopravy ve světě. Podívejte se, na co výrobci sází.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondros

Tak jsem hledal ve fotogalerii SOR (prý má být v šedé alá PID) a on nikde. Jak to?

Tukan

Škoda se už nechlubí Temsou? 😀

glosátor

Z toho vodíkového pohonu mám pořád nějaký strach: zdá se mi to příliš nebezpečná záležitost při jakékoli větší nehodě – a ani to nemusí být pád z mosti jako nedávno v Mestre.

rudlafara

Kde je „krasavec“ od SOR – JZD Libchavy (krabička od olejovek kombinovaná s tvrdým papírem)? Ti mají „špičkový“ design.

JiP

Na tomto je smutne, ze vyrobci umi udelat opravdu pekne interiery autobusu, jenze kdyz pak dojde na lamani chleba a realitu, tak je treba objednat interier dobytcak, protoze je mezi nama skupina dobytku, kteri si nevazi niceho a vse znici a spolecnost nema nastroje jak tyto lidi postihnout, verejne prace i zabaveni majetku pro napravu skod.

Frantisek

A neničí to právě proto, že je to „k ničení“ navržené? Předpoklad implikující realitu? Možná ne, nevím, jen mě to napadlo.

JiP

Nerozumim, znicit lze vsechno, kdybych chtel, tak interier sveho auta behem ctvrt hodiny promenim na kulnicku na drivy a presto i po letech je stale pekny a neposkozeny. Spis je to tim, ze je zde zkratka skupina hulvatu a dobytku, se kterou spolecnost neumi (z nejakeho duvodu nechce ci nemuze???) efektivne zatocit.

rudlafara

Připadají Vám CityElephanty určené a navrženíé k ničení? Mně né. Bohužel naše „kreativní“ mládež, navštěvující ústavy kde výuka dnes funguje na dobrovolné bázi a jimž vše platíme, protože je to naše budoucnost (která si nebude umět ani koupit jízdenku) má jiné představy o živtě, že? Jsou to velcí myslitelé a umělci….. je třeba e u toho vyfotit a dát na „socku“… 🙂

Jiří Kocurek

Těm sprejerům je prý povětšinou přes 30 let, byl tu o tom článek. Tož taková mládež…

Jiří Kocurek

Rozřezané koženky byly k vidění i před 1/4 stoletím, tedy koženky navržené v 60. a 70. letech. Posprejovaný Karlův most? Tak to moh Petr Parléř sotva tušit, že někdy někdo vynalezne sprej.
A co se ničení týká, tak Hernán Cortéz rozhodně nepatří mezi dnešní mládež a přesto bych ho řadil do první pětky v celé známé historii.

Kleist

Myslím si že nerezová madla, předsuvné dveře, tlačítka na dveří, klimatizace, podlaha nebo sedačky jsou stejně odolné jako základní výbava. Naštěstí se to začíná měnit, ale takové předsuvné dveře si k nám cestu stále nemohou najít 😀. (PS: a takové ty francouzské sedadla vypadají pěkně ale pohodlná nejsou)

Peeetr

Pěkné interíéry se ze všeho nejvíc líbí štěnicím.

noerf

Koukněte se na autobusy Regiojetu a Flixbusu a porovnejte s autobusy regionální dopravy. Reálně u nedotované dopravy musí dopravce nabídnout vyšší standard, aby cestující zaplatil tržní jízdné, takže se eliminuje část jezdící zdarma. A úmyslné poškození je výjimečné.
U dotované dopravy je jízdné netržní a často se tam vyskytují lidé, kteří sedačky ničí úmyslně.

Jiří Kocurek

Kdyby jen sedačky, olej na kolejích…

MHD

16. fotka s popiskem „Man Avenue electron“ je špatně. Je to totiž Temsa 🙂