Stržené trakční vedení na hodiny zastavilo provoz vlaků v Lysé nad Labem

Montážní vůz trakčního vedení MVTV. Foto: Pohled111 / Wikimedia CommonsMontážní vůz trakčního vedení MVTV. Foto: Pohled111 / Wikimedia Commons

Vlaky nemohou odklonem přes Nymburk a Poříčany kvůli výluce.

Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin K.

Děčín včera kolem 20h to samé, také závada na trakčním vedení

Chleba Nakup

Koukám, stále nehópnul.

Pája

Franta Kocourek (Donutil): “ Ty poslechni, ona nehópne“ 😃

Nádražák

Nechci hned začít hanit Regiojet, ale tohle je fakt hrůza. Nulová informovanost, před pár minutami jsem si koupil přes aplikaci jízdenku a žádný problém ani žádná SMS. Na tohle by se MD mělo začít soustředit.

Miroslav

Tak pevné nervy ať dojedete někam.

FilFee

A i když jsou autobusovou firmou, náhradní autobusy se jim podle mého sledování podařilo zařídit až v poledne, zatímco ČD je měly už po desáté.

MartinS.

To, že jsou autobusovou firmou ale neznamená, že mají volné autobusy u Lysé nad Labem. Mají autobusy na své autobusové linky a možná někde nějakou malou rezervu, ale těžko jim někde bude stát 5 autobusů s řidičem, které by čekaly, že kolem Lysé nepojedou vlaky. A když už, tak by možná stály ty busy někde u Brna, což znamená minimálně 3 hodiny, aby dojely. Já si ale stejně myslím, že by náhradní busy měl zajišťovat správce infrastruktury, který svým zákazníkům (dopravcům) neumožní provoz po dráze a tudíž by jim měl nabídnout alternativu. Vodárny také přivezou cisterny s vodou, když praskne… Číst vice »

Jiří Kocurek

Sice jsou autobusovou firmou, ale asi tušíte, že garáže nemají v každém okrese.

mgr.pavel

Kolik MU kvůli strženému vedení ročně bývá?

A kolik takových mimořádností bývá v sousedních státech? (věřím že někdy taky budou, ale imho u nás toho budou násobky)

Pokud mám pravdu, co s tímto systémovým problémem chce SŽ dělat? Chce s tím vůbec něco dělat?

david

Urcite na to budou mit nejaky metodicky pokyn pro ty strojvedouci – takze za ne je vse v poradku.

mgr.pavel

Právě z důvodu této výmluvy jsem psal o *systémovém* problému 🙂

Ale je mi jasné, že SŽ hází řešení systémových chyb na strojvedoucí. Proč problémům předcházet systémově, když se můžeme spoléhat na lidský faktor, že (sarkasmus proti SŽ, ne proti vám).

qěcy

Jedna část SŽ vždy tvrdí, že strojvedoucí si mají plnit své povinnosti. Jiná část tvrdí, že počty stahovaček lze významně snížit. Vložením děličů. A ano, SŽ používá i děliče sjízdné a pravidelně sjížděné stovkou vlaků denně rychlostí až 160 km/h.

Leinad

A jsou stahovačky v datech (třeba etcs?) Když tam někdo chce uváznout, ať uvázne, ale se staženým sběračem nemusí při tom zablokovat vlaky okolo.

Lukáš F.

To by bylo moc práce. Na červenou se prostě nejezdí, a přes stahovačku se prostě nejezdí se sběračem nahoře. #mynic

Jiří Kocurek

Ne, ale ETCS je umí.

none

Každý den je něco. Včera se stálo v Kolíně, dnes v Lysé, zítra bude průšvih zase jinde.
Jde o zvyk.

Lkprak

Včera večer bylo ještě poškození trolejí v Děčíně.

Miroslav

V Kolíně došlo k roztržení soupravy spojených CityElefantů hned u Nové Vsi u Kolína.

none

A zablokovalo to kolej na několik hodin. Asi to byla taková administrativní katastrofa, že to nešlo odtlačit zpátky na nádraží 😁

Leinad

Když se zrovna dalo jet kolem roztrženého, tak to zastavila policie kvůli zásahu na trati.

Pája

Až tak?

DuDr.

Kdyby to nějak šlo tak by se to udělalo a nestálo by to šest hodin na trati a nemusela by tam jet dílna z ONJ pomocným ešusem.