Strojvedoucí v Královéhradeckém kraji se začali školit na RegioFoxy, půjčili si je z jihu
Jihočeský RegioFox v Trutnově. Pramen: České dráhy
Královéhradecký kraj bude do budoucna jedním z hlavních teritorií RegioFoxů, přicházet začnou koncem srpna.
Tak ta oficialni prezentace 28.8. se kona v Nachode ve 14.15.
Nevíte někdo, kde bude ta oficiální prezentace?
ve středu 28.8. dle Krkonošského deníku https://krkonossky.denik.cz/zpravy_region/ceske-drahy-skoli-v-trutnove-strojvedouci-na-novych-liskach-20240820.html
Ale porad nevim,kde…z Vaseho odkazu to spis vypada na zahajeni bezneho provozu,nez ze by se konala nejaka prezentace, jak se pise zde…nicmene moc dekuji za odkaz!
Omlouvám se, bylo to tam napsané že 28.8. tuším v Trutnově byl tam smad čas zřejmě to byly špatné informace zdá se a redakce je upravila takže už to tam vůbec není.
Co bude s rakvemi?
Přesun do Jihomoravského kraje
Jen částečný, některé zůstanou hlavně pro větev Náchod -Choceň
No to máme radost
Ano, ještě dva roky, pak taky půjdou pryč…
Dva roky. Ty by se měly přesunout jedině na vrakoviště. A to už několik let nazpět.
pořád lepší rakev jak 814..kéž by je daly na 041 místo toho kostitřasu..ale není to nízkopodlažní, tak nic
Zůstanou jen čtyři nebo pět.
Děkuji, nechci. My už tady trpíme dost. Teda alespoň na některých tratích.
Tam, kam všechny vlaky, co jinde nechtějí. Takže na Vláru. Už se tady objevuje všechno a je to jen a jen horší.
Opět jedu z Nučic regionovou.
A spojitost s kralovehradeckym krajem?
Žádná. Jen spojitost s Foxy.
Alespoň jste nečekal na protijedoucí zpožděnou Arrivu 😉
Čekal 😀
To se přece nevylučuje 🙂 Ale zpožděná Arriva sama o sobě není tak velký problém, vždycky se to někde vykřižuje (pokud přímo na trati nezdechne). Spíš vadí přenos zpoždění u S6 samo na sebe, spolu s ostrými obraty na Smíchově, kde to teď navíc občas musí jezdit ke dvojce a křížit hlavní koleje.
Buďte rád, Regiofox skoro každý den někde chcípne
Tak určitě 😀
Třeba dnes do Prahy dvojfox zpožděný o 30 minut jak psal Twix dole
Nechci být hnusný, ale nejde to: pokud Vás nikdo z vlaku nevyhodil za to, že jste si dovolil koupit jízdenku, tak v případě ČD buďte rád, že vůbec jedete.
Já měl ráno „štěstí“ na dvojitý fox, bohužel zpožděný o 29 minut, tj. v čase následujícího spoje, kterým jsem chtěl jet…
Budte rádi,že to vůbec jelo
Slůvko až v poslední větě je nadbytečné – nemluvíme o maximální rychlosti v nějakém úseku sítě SŽ, ale KHK těch 33 foxů skutečně má zasmluvněno, takže jich tam 33 bude 🙂
No to se těšíme :o/, hlavně na spolehlivost…
Mají problémy se spolehlivostí? Opravdu to nevím, proto se ptám
Nemají.
Nic mimořádného… Na to, že se jedná o začátek provozu a všichni se učí, jezdí spolehlivě.
Asi jak kde, na S6 PID je tomu dnes už rok (resp. nakonec to o pár dní zpozdili), co poprvé vyjely s cestujícími. Takže se s tím všichni už nejspíš stihli naučit, přesto mám ale dojem že pořád jsou vlaky vedené foxem (pokud vyjedou) náchylnější na problémy než regíny.
Fakta by byla nebo jen dojmologie? Kolikrát byl odřeknut vlak pro technickou závadu ř.847?
Za posledních 30 dní třeba 5x (odřeknut nebo zpoždění odjezdu 20-30min). Docela dost na to kolik málo jich tu jezdí.
Vždyť jsem napsal doslova že je to dojem. Teď už jezdím S6 nepravidelně, ale přijde mi zaprvé že 847 občas vůbec nejezdí, a když ano, mívají větší zpoždění – které samozřejmě mohli chytit i od křižování s 814. Nedávno jsem o víkendu jel 40 minut zpožděným foxem směr Nučice, nedařilo se tomu na Smíchově rozjet. Jednou jsme v Holyni seděli 10 minut potmě kvůli restartu foxu, ale to bylo teprve měsíc po zahájení provozu.