Střídání ve vedení největší odborové centrály na železnici. Do čela míří cargovák
Vlakový personál ČD. Pramen: České dráhy

Odborářský sjezd se koná v době vrcholících kolektivních jednání. Nejsložitější je zřejmě situace u ČD Cargo.
Musím přiznat, že úplně se mi tam ta jména pletla. Zejména Malý vs. Vokoun. Takže předsedou byl celé roky Malý a byl mj. na podzim 2018 podepsán v předmluvě brožury „ne sociálnímu dumpingu“, který s kresbami Štěpána Mareše „ilustroval“, jak by to prý vypadalo ve vlacích bez vlakového doprovodu. Ironií bylo, že samy ČD už samozřejmě v té době provozovaly mnoho Os vlaků bez vlakového doprovodu. Zato Vokoun tedy byl pouze 1. místopředseda (aha, je to tak označeno i v článku), když pracovníci ČD, ale i Správy železnic (kde Správa železnic neměla a nemá s JMK žádný smluvní vztah) mj.… Číst vice »
To už to nedělá ten pan Dušek?
😀 Ne, ten se dokonce kdysi soudil, že odtamtud byl „vyštípán“.
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/zeleznicari-v-roce-2007-vyhodili-duska-z-odboru-soudi-se-s-nim-o-statisice.A100311_102649_ekonomika_fih#:~:text=V%20roce%202007%20Du%C5%A1ka%20vyhodili,d%C5%AFvod%C5%AF%2C%20pro%C4%8D%20se%20Du%C5%A1ka%20zbavit.
Proč mají turnusáci jen pět týdnů dovolené a osmičkáři šest týdnů? Proč nemají turnusáci placené svátky jako osmičkári? Proč dostávají odstupné jen vyvolení? Proč jsou kanceláře plné prác. důchodců? A tak by se dalo argumentovat do nekonečna.
A není lepší přejít k jinému dopravci? Ono pokud taková firma nebude mit strojvedoucí bude jim muset výrazně zlepšit podmínky, pokud nechce přijít o zakázky.
Víte k čemu jsou dobré odbory? Aby ve chvíli, kdy firma propouští každého pátého mudrovali o lázních… A Nekola chce lepší komunikaci? Tak proč mají u svých článků na facebooku vypnuté komentáře? Oni nechtějí komunikovat oni se bojí názorů svých lidí.