posily_do_teamu

Střídání ve správní radě SŽ: Pirátského strojvedoucího nahradí starosta Mělníka z ODS

Vizualizace loga SŽ na budově CDP. Foto: Správa železnicVizualizace loga SŽ na budově CDP. Foto: Správa železnic

Šimek byl členem správní rady SŽ necelý rok. Jeho loňská nominace byla kritizována jako politická trafika.

Odebírat
Upozornit na
guest
50 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Trafikantím, trafikantíš, trafikantíme…

lokodepo

Asi se v Mělníce osvědčili při boji za zachování železničních přejezdů…

Vavrroch

Ajn, cvaj a „přes Mělník“ juž vede koridor. Takhle se to dělá! Příště se třeba neratovická magistrála 070 označí za rychlé spojení nebo možná dokonce za Rychlé Spojení. Kde se ten posun do 22. století zastaví?

veli.k

Myslím, že pan Michal Šimek byl ve správní radě SŽ příjemným a vídaným zpestřením, protože jako jeden z mála opravdu o té reálné železnici něco věděl. Ano, pan Červíček nebo pan Čížek to vědí z té strany objednatelů také, ale ten zbytek… darmo mluvit. Ať tam politické strany nominují své nominanty, ale kdyby ti lidé měli s tím oborem alespoň něco společného. Byli to dopravní inženýři, ekonomové či právníci. Ale říct jako přidanou hodnotu, že přes jeho město jezdí vlaky…

Petr

Vracíme se zpátky v čase, kdy ve vedoucích funkcích byli ševci, krejčí atd. Stačila ta správná knížka, dnes je to politická strana. A i dnes na těch flecích jsou totálně vygumovaný debilové, kteří by se normálně neuživili. To je život

ghjghj

Vas nazor je hloupy. Hlavni duvod proc tam strany nominuji lidi mimo odbornost je v tom, ze ve stranach je hrozne malo lidi. Ale to je predevsim chyba nas vsech ze do politickych stran nejdeme. Pak se to cele projevuje na kvalite rizeni statu. Takze jestlize se citite byt odbornikem, tak vstupte do nejake strany a muzete to delat lepe.

J.K

Jestli to povede jako Mělník, kde se mu městský úřad rozpadá pod rukama tak teda pánbůh s námi a zlý pryč…

Gajda

On je ale jen v dozorčí radě – SŽ vede Jiří Svoboda a i toho by asi dovedl plnohodnotně nahradit.

Přípravář

Tak jaká je kvalifikace Svobody všichni víme…

Václav Šp

Nevím, co má bývalý policajt Červíček společného se Správou železnic. Všechno to jsou političtí trafikanti, kteří o železniční infrastruktuře nemají ponětí. To nemůže „okecat“ ani ministr Kupka.

MartinS.

Martin Červíček byl 4 roky náměstkem hejtmana pro dopravu KHK. Pavel Čížek je původní profesí agronom, ale je už také pátým rokem náměstkem hejtmana PLK pro dopravu. Oba tedy zastupují významné objednavatele VHD a navíc v krajích, kde celkem dobře fungují IDS.
Ve správní radě státní organizace nemusí sedět odborníci na železniční infrastrukturu, od toho je management. Oni zastupují zřizovatele, tedy MD, a s dopravou nějakou zkušenost mají.

Petr

Výměna trafikace. I když ten fíra problematice určitě rozumí více než ten nový trafikant.

František

Budgetovani, řízení teamu, řízení rizik a kontroly kvality? Ty masinfira kurzu jsou teda něco!

Tomáš Záruba

No řekl bych, že zrovna tenhle fíra celkem ano. 🙂

Rejpal

Bydlím kousek od tratě a jezdím občas vlakem. Tak proč nezvolíte mě? 🙂

Jaaa

Nejste pantáta z ODS.

Tomáš Záruba

Tak ten nominační výbor musí být skvělý materiál, když fíru pro nedostatek znalostí nedoporučí a toho starostu co „neví která bije“ ano. Ne, vůůůbec to není o kamarádčoftech. 🙂

MartinS.

Na pozici ve správní radě opravdu nejsou potřeba znalosti typu jaký poloměr má mít oblouk a jaké typy pražců se používají. O tom správní rada nerozhoduje.

Tomáš Záruba

Ale je dobře vědět, jak ten železniční provoz vlastně vypadá, resp. dokázat vymyslet, jaké věci po managementu vůbec chtít.

Takyfíra

Tak zrovna o cenách pražců dodávaných SŽ by se asi dalo dlouze diskutovat, i ve správní radě.

Přípravář

Stejně jako o cenách projekčních prací, ETCS, výhybek, GSM-R,… všeho

Jardásek

Ta nerozhoduje ani o hasičské firmě

Michal.S

Hnus toto opravdu. Mluvčí dohodil kámošovi prodavačovi…

mgr.pavel

Takže jedna politická trafika nahrazena jinou politickou trafikou.

U ODS to moc nepřekvapí, to je strana dobývačů renty. U Pirátů ten odcházející člen správní rady už trochu překvapivým byl..

Přípravář

Šimek nebyl žádný trafikant, ale kvalitní znalec železnice

jkjk

Aktivní strojvůdce (8 let) ve správní radě SŽ mi dává větší smysl než starosta (prodejce nářadí), jehož kvalifikací je to, že mu přes město vede železnice.

Jaaa

Přesně, zástupce zákazníka ve správní radě je něco jinak u nás nevídaného.

Přípravář

Proto taky impérium proti Šimkovi bojovalo jak mohlo, článek pana Cafourka na idnesu toho důkazem. A také dlouho Kupka tu nominaci Šimka blokovala…

František

Co aktivní řidič v ŘSD?

Náhodný Kolemjdoucí

Hádám, že to jsou tam skoro všichni.

Pryž

Tak to bych mohl jít do správní rady ČEZU, protože mi v pozemku vede kabel.

Juraj

Libí se mi ta argumentace, že má relevantní zkušenosti, protože jeho městem vede trať. Těším se, až nová vláda nominuje někoho proto, že s dětmi viděl v televizi Polární expres.

Přípravář

co čekat od Kupky PR, jehož největším počinem ve funkci je prosazení si Kupkova ticha (tunel za barákem)

SaulGoodman

Pokud diskutující omluví politologické okénko: Kupka je nenápadný, jako ministr je podle mě prostě úředník, který tak nějak udržuje funkční stav věcí a nevymýšlí nic extra, ať v dobrém či špatném. Ovšem myslím, že místní diskutující trochu podceňují jeho politické ambice a schopnosti. On je sice zdánlivě tichý, ale není hloupý a v ODS je poměrně oblíbený – více, než si asi většina lidí myslí. Až jednou nevyhnutelně skončí v čele ODS Fiala (kterému mimochodem chybí necelých 10 měsíců k tomu, aby překonal v délce předsednictví Klause), tak je rozhodně jeden z vážných kandidátů. V podstatě se skloňují tři kandidáti… Číst vice »

Přípravář

Že by Kupka byla ráda premiérem není tajemství… ale rozhodně bych neřekl, že Kupka udržuje „funkční stav věcí“

výsledky Sosnovy strategie, Kopřivovy legislativy, Pastuchových fondových pravidel, fungování služebních vztahů, atd atd. fakt nejsou funkční…

Honza

Docela legrace bude, až Tomáš Martinec bude prosazovat novou rychlou trať do Mělníka, která povede okolo Líbeznic 🙂 A tam nepovede v raženém tunelu …

MilanSima

To označení Pirátský strojvedoucí působí na první dobrou trochu dvojsmyslně. Hned se mi vybavilo označení pirát silnic. V tomto kontextu to vypadá, že dotyčný strojvedoucí třeba casto projížděl navestidla nebo jezdil vyšší než tratovou rychlostí 😃

Bobek

Blokoval v dopravnách křižující soupravy a pod pohrůžkou plné salvy z palubních kanonů připravoval jejich cestující o svačiny a jiné cennosti.

Juraj

Mně to zase evokovalo pirátské vysílání.
Šotouš, který chodí po nocích tajně někde jezdit s mašinou bez papírů 🙂

Happy

Zajíček je tam taky? Kde ten chlap všude není… No a pak má ta SŽ fungovat „efektivně“

Broge

Jestli on tam ten Zajicek neni proto, aby to prave efektivne nefungovalo 🙂

Bram

Jojo, Zajda je vychcanej jak mraky, protože takových postů má několik. Není vidět, není slyšet a nefouká na něj 😁😁😁.

Martin

Ale peníze za všechny posty mu chodí, to je to nejdůležitější 🙂

Sáček

Zajíček, s ním mají Piráti taky svoje zkušenosti.

VRTjecesta

Rybníček si vypustit nenecháme!
#dobrasprava #svobodaven

Jaaa

Rybníček ODSníček jim vypustí voliči. Otázka ale je, jestli to povede k něčemu lepšímu.

Přípravář

dokud Babišovlíček nevyhodí Sosnu a Kopřivu (Svoboda a Nejezchleb padnou kaskádově), tak dobře nebude…

Mech

To mohl udělat už jako multi ministr a neudělal to. Dost bych se tedy divil, kdyby to teď bylo jiné.

VRTjecesta

Celá tahle banda tam je bez ohledu na to, jestli vládne ANO, nebo Spol.

Přípravář

to máš pravdu, kolego. Ale zkusit se to musí…