Stříbrný šíp potřebuje opravu, dostane i nová kola
Motorový vůz M 260.0 Stříbrný šíp. Foto: České dráhy
Z původního stroje se zachovalo velmi málo, fakticky jen skříň, podvozky a pultík strojvedoucího.
Z původního stroje se zachovalo velmi málo, fakticky jen skříň, podvozky a pultík strojvedoucího.
„Je problém s řazením směru. Když jede jedním směrem, tak ten směr zůstává zařazen a nelze ho změnit,“
To tak za jízdy bývá…
Už jsem se lek, že ČD nemají dílny a opravny, nebo spíše řemeslníky. Taková firma…
Vždyť si to dráha udělala sama. Pokud sním neumí jezdit tak je to pak těžké.
Však si to taky nechává spravit, po tobě na to nic nechce. Ona většina závad vzniká při provozu, takže jde za dopravcem.
Jenže tyhle závady nevznikly obyčejným provozem. A co, že to po mě nikdo nechce. To se pak k tomu nesmím vyjádřit kriticky. Když po pár letech po náročné a drahé opravě jde znovu do dílen.
Ale jo, kritizuj. Ale k čemu to je? Rozbili si, opraví si. Lepší, než kdyby to hodili do kopřiv, protože to nejede.
Nelze změnit směr jízdy – závada na převodovce.
Bez rozebrání těžko zjistíte příčinu, ale i technicky nepolíbeného jedince by mělo napadnout, že „se tam něco kouslo“ … když se vám „kousne“ zámek, protože praskla pružinka nebo perko, tak to je zaviněno čím … tím, že neumíte odemykat ?
Přesně tak, dobrý mechos vám řekne co se tam mohlo vysypat, ale bez rozebrání se to nezjistí přesně a hlavně se to samo neopraví. A rozbít se může i úplně nová věc.
Při obyčeném provozu nemůže nastat závada? Lom kolejnice, fíra nejel dostatečne opatrně?
Už jsem se lek že skončil v plamenech.