Stříbrný šíp potřebuje opravu, dostane i nová kola

Motorový vůz M 260.0 Stříbrný šíp. Foto: České dráhyMotorový vůz M 260.0 Stříbrný šíp. Foto: České dráhy

Z původního stroje se zachovalo velmi málo, fakticky jen skříň, podvozky a pultík strojvedoucího.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vagon

„Je problém s řazením směru. Když jede jedním směrem, tak ten směr zůstává zařazen a nelze ho změnit,“

To tak za jízdy bývá…

Miloš

Už jsem se lek, že ČD nemají dílny a opravny, nebo spíše řemeslníky. Taková firma…

Erny92

Vždyť si to dráha udělala sama. Pokud sním neumí jezdit tak je to pak těžké.

Kernteriér

Však si to taky nechává spravit, po tobě na to nic nechce. Ona většina závad vzniká při provozu, takže jde za dopravcem.

Erny92

Jenže tyhle závady nevznikly obyčejným provozem. A co, že to po mě nikdo nechce. To se pak k tomu nesmím vyjádřit kriticky. Když po pár letech po náročné a drahé opravě jde znovu do dílen.

Kernteriér

Ale jo, kritizuj. Ale k čemu to je? Rozbili si, opraví si. Lepší, než kdyby to hodili do kopřiv, protože to nejede.

Miroslav Zikmund

Nelze změnit směr jízdy – závada na převodovce.
Bez rozebrání těžko zjistíte příčinu, ale i technicky nepolíbeného jedince by mělo napadnout, že „se tam něco kouslo“ … když se vám „kousne“ zámek, protože praskla pružinka nebo perko, tak to je zaviněno čím … tím, že neumíte odemykat ?

Zrzek

Přesně tak, dobrý mechos vám řekne co se tam mohlo vysypat, ale bez rozebrání se to nezjistí přesně a hlavně se to samo neopraví. A rozbít se může i úplně nová věc.

Jiří Kocurek

Při obyčeném provozu nemůže nastat závada? Lom kolejnice, fíra nejel dostatečne opatrně?

vašek

Už jsem se lek že skončil v plamenech.