Středočeský kraj začal soutěžit stavbu další silnice u Mladé Boleslavi

Vizualizace mostu přes dálnici D10. Foto: Škoda AutoVizualizace mostu přes dálnici D10. Foto: Škoda Auto

Stavbu má zaplatit dotace ze SFDI.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zbyněk

„Je jednou ze součástí komplexního dopravního řešení v oblasti Mladé Boleslavi.“

Středočeský kraj se připravuje na 20. století.

Jarda Š.

Na plánku ovšem chybí ten nový most Laurina & Klementa a jeho napojení.

Dušan

Zatim co soukromá firma postavila most za půl roku, stát jako vždycky bude všechno připravovat 6x dýl za 3x víc peněz. Stejně jako Poláci a Rakušané čekají s dalnicema u hranic u kdo ví jak dlouho😃

Valy

1.- samotná stavba mostu netrvala 6měsíců (ví každý, kdo kolem projížděl). 2.-jak víte, jak dlouho trval Škoda Auto územně plánovací proces až po získání stavebního povolení? 3. jak víte, kolik samotný most stál a o kolik byl levnější oproti podobným mostům stavěným veřejným investorem? Děkuji za odpovědi a detailní analýzy, rád si je prostuduji nejen já, ale i další čtenáři z řad odborné veřejnosti.

Z750S

Noho o tom nevím, ale z hlediska ceny a nákupního procesu verim tomu, ze si to Škoda Auto ohlidala velmi dobře a rozhodně lip než stát.

Aileeen

Mám obavu, že se nedočkáte. 🙁

Ondra L.

Skoda, ze si z toho skoda nevzala ponauceni do budoucna. Nez cekat na stat, az z verejnych penez zaplati a necha postavit soukromou obsluznou komunikaci pro skodovacke kamiony, mohli si tu silnici postavit sami za svoje, ze.

Luboš Beneš

Prosím opravit poslední odstavec – končí v poli…..