Středočeský kraj rozšíří poptávkou dopravu i do okolí Peček, pokryje až 50 tisíc obyvatel

Mikrobusy pro poptávkovou dopravu v barvách PID. Foto: IDSKMikrobusy pro poptávkovou dopravu v barvách PID. Foto: IDSK

Nové úpravy mají přinést slučování cest do jednoho vozidla.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vymeták

Včera jsem měl na některých spojích max 3, 4 lidi. Už i cestující si začínají klepat na čelo, když vidí, jak kraje spravují své rozpočty. Zrovna včera se mě ptala nějaká paní, proč nejezdíme s menšími autobusy, když ve voze seděla sama.. Dnes je ten systém nastavený podivně; kraj objedná spoj a dopravní společnost je placena za kilometr a nic jiného ji nezajímá (cena za km je cca 40czk), vůbec není motivace nevyužívané spoje nějakým způsobem zefektivňovat nebo nedej bože rušit… Přitom žijeme v době, kdy má každé malé dítě v kapse chytrý telefon a stačila by jedna aplikace a… Číst vice »

Filip Jirsák

Včera totiž byly prázdniny, spousta lidí měla dovolenou. To by byla ohromná úspora, k těm autobusů, které už jsou koupené, nakoupit ještě menší, které by jezdily jen pár dní v roce. Měřit ve veřejné dopravě využitích jednotlivých spojů je nesmysl. Představte si situaci, že lidé z nějakého místa za Prahou chtějí jet do Prahy na divadelní představení. To má předpokládaný konec zhruba kolem 22 hodin, takže to mají naplánované tak, že když budou mít štěstí, stihnou předposlední spoj s odjezdem ve 22:30, a když uvidí, že to nestíhají, posedí ještě v divadelní kavárně a pojedou posledním spojem ve 23:30. Budou… Číst vice »

Xena Warrior

Linky mezi Pečkami, Poděbradami a Nymburkem jsem jezdila. Dva někdy i tři lidi. Nejlepší byl Křinec a podobné díry, děcka do školy a zpět, jinak vožení vzduchu, za půl roku nikdo.

platamond

Bohužel musím souhlasit, že IDSK si občas plete systém veřejné dopravy / školní linky / šoto provozy. Bohužel jdou v tomto pořadí často od konce.

Jan T.

To malé obsazení je chyba časových poloh spojů, nenávaznosti na další spoje nebo nevhodné trasování? Všechno z toho se dá napravit, pokud je zájem. A na okrajové, méně vytížené spoje se pak přímo nabízí dávat tyto poptávkové služby, kdy se nemusí bez cestujících jezdit vůbec. Plus můj oblíbený argument autonomního řízení, který vám ušetří i toho drahého řidiče.

Ústečan

Jde to použít i na NAD, když bude výluka na Kouřimce?

Daniel Jablonecký

To funguje nezávisle na ostatních spojích. Takže použít to jde, ale NAD bych tomu neříkal.