TPČ, to přece není možný, aby 6 slovy ŠEST kilometrů silnice II třídy stálo 470milionů. To bude ta silnice ze zlata…
Jirka
5 dny
Já to teda fakt nechápu. Ta silnice je od devadesátých let zavřená už tolikrát. Pamatuju si, když se tam dělaly ty gabiony podél potoka a pak je vzala voda. A to několikrát dokola. Tam už nateklo takových peněz a zbytečně. A teď dalších půl miliardy. To je sto milionů za kilák.
Jaroslav
5 dny
Tam by to chtělo tunel Most závodu míru-Dolní Břežany! Vzhledem k dopravní frekvenci jedno auto za druhým a tomu, že prochází přírodní rezervací by zklidnění toho kaňonu bylo žádoucí!
Za ty peníze, co se tam prostavěly a ještě prostaví za stabilizaci svahů už by ten tunel byl! A nespojuje jedno městečko , ale celou aglomeraci satelitů mezi Davlí, Jílovým a Jesenicí + chaty což se rovná cca 100 000 lidí! I když něco pobere okruh a Radotínský most tak díky zastupitelům městských částí kteří znemožnili otevření nejbližší křižovatky před tunelem mnoho lidí z pravého břehu jezdí právě údolím!
Dave
5 dny
Už tak přetížená Komořanská v oblasti Závisti se stane na 9 měsíců pastí na přecházející chodce. Policejní hlídku už nebylo vidět měsíce.
Tomáš
5 dny
To je článek z roku 2020? Přece jinak není možné, že ta uzavírka tam už byla a sdělovací prostředky tvrdily, že to bylo kvůli celkové rekonstrukci.
M 474 003
6 dny
Ještě by mohli opravit úsek Dolínek- Panenské Břežany.
Mám ju rád dole kopcom, to mi tie autá nevadia, lebo v tých zákrutách nevedia byť oveľa rýchlejšie. Ale nahor si to radšej odšľapem od Komořan na Točnou, alebo od Vraného do Zvole.
Zatrubnit je blbost, prvni lyjak a tece to po silnici, protoze propustky nebudou stihat. Taky pro okolni ekosystem zatrubneny potok nic moc. At si na kole jezdi po silnici 🙂
Pri te prvni etape v r. 2022 se cela spodni cast dala v pohode na kole projet a hlavne na podzim to bylo jako cesta do praveku – naprostej klid, silnice zapadana listim, vetvemi a kameny. Pro cloveka ktery to tam zna i za beznyho stavu do oci i usi bijici rozdil.
TPČ, to přece není možný, aby 6 slovy ŠEST kilometrů silnice II třídy stálo 470milionů. To bude ta silnice ze zlata…
Já to teda fakt nechápu. Ta silnice je od devadesátých let zavřená už tolikrát. Pamatuju si, když se tam dělaly ty gabiony podél potoka a pak je vzala voda. A to několikrát dokola. Tam už nateklo takových peněz a zbytečně. A teď dalších půl miliardy. To je sto milionů za kilák.
Tam by to chtělo tunel Most závodu míru-Dolní Břežany! Vzhledem k dopravní frekvenci jedno auto za druhým a tomu, že prochází přírodní rezervací by zklidnění toho kaňonu bylo žádoucí!
cca 4 kilometrový tunel kousek od dálnice spojující jedno městečko s mostem… no zrovna netroškaříte.
Za ty peníze, co se tam prostavěly a ještě prostaví za stabilizaci svahů už by ten tunel byl! A nespojuje jedno městečko , ale celou aglomeraci satelitů mezi Davlí, Jílovým a Jesenicí + chaty což se rovná cca 100 000 lidí! I když něco pobere okruh a Radotínský most tak díky zastupitelům městských částí kteří znemožnili otevření nejbližší křižovatky před tunelem mnoho lidí z pravého břehu jezdí právě údolím!
Už tak přetížená Komořanská v oblasti Závisti se stane na 9 měsíců pastí na přecházející chodce. Policejní hlídku už nebylo vidět měsíce.
To je článek z roku 2020? Přece jinak není možné, že ta uzavírka tam už byla a sdělovací prostředky tvrdily, že to bylo kvůli celkové rekonstrukci.
Ještě by mohli opravit úsek Dolínek- Panenské Břežany.
Škoda, že tam nepostaví souběžně i cyklostezku.
Cyklisti tam budou dál jezdit v provozu, protože ta silnice je na kolo skvělá, v obou směrech.
Mám ju rád dole kopcom, to mi tie autá nevadia, lebo v tých zákrutách nevedia byť oveľa rýchlejšie. Ale nahor si to radšej odšľapem od Komořan na Točnou, alebo od Vraného do Zvole.
Je na kole úplně super, takže jsem jí vyzkoušel jednou a raději vzhledem ke značnému provozu IAD už nikdy více.
V mnoha místech by se tam nevešla.
Třeba by šel potok zatrubnit,alespoň v některých částech kde se dotýká silnice tak aby tam vznikla cyklostezka
Zatrubnit je blbost, prvni lyjak a tece to po silnici, protoze propustky nebudou stihat. Taky pro okolni ekosystem zatrubneny potok nic moc. At si na kole jezdi po silnici 🙂
Cyklostezka je až do Vraného.
To je. Ale dostat se z ní nahoru do Břežan (a z nich dolů na tu stezku) je celkem nepříjemnej oříšek…
Však tam cyklostezka je podél pobřeží!
Pardon,to bylo jinam.
Pri te prvni etape v r. 2022 se cela spodni cast dala v pohode na kole projet a hlavne na podzim to bylo jako cesta do praveku – naprostej klid, silnice zapadana listim, vetvemi a kameny. Pro cloveka ktery to tam zna i za beznyho stavu do oci i usi bijici rozdil.
Vždyť tam dlouhá uzavírka a oprava byla..?
To je pravda 😀
Pravda, bylo to po otevření této části Pražského okruhu.
Bylo to 2022.
Uzavírek není nikdy dost … tahle taky nebude poslední;-)))
Při minulé nebyli za skoro rok ani zvednout spadá svodidla v celém údolí.