Středočeský kraj chystá autobusové soutěže za miliardy, kraj rozdělí na 42 oblastí
Nové autobusy Iveco Crossway LE LIne 12 ČSAD MHD Kladno. Foto: Arriva
Rozdělení na menší oblasti má pomoci, aby do soutěží mohli i menší dopravci.
Přijde mi, že je to příliš mnoho oblastí. Polovina mohla stačit.
Proč jsou oba připojené plánky stejné?
Pro jistotu.
no stejně bude nedostatek řidiču
Vždyť dopravní podnik Kněžmost nemá žádnou linku v tarifu PID a autobus který měli v nátěru PID prodali lutanovi
A víš o tom, že se autobus dá koupit?
Městské linky 100-299 v v pásmu P uvnitř e
Prahy by měly automaticky přioadnout DPP, a ne to tříštit do chaosu, kdy něco provozuje DPP, něco Arriva, Martin Huber, About me, apod, a cestující pak ma chaos v tarifu a koncepci.
Stejně určitě nějakou chytrou hlavu napadne soutěžit o tramvajové linky a trasy metra. 👍
Proč ne? Bude tím pádem potřeba rozdělit DPP na samostatné podniky Metro, Tramvaj, Trolejbus, Infra Tram, Infra T-Bus, Zastávky. Díky tomu stoupne počet ředitelských i úřednických pozic, což je zajisté žádoucí. Zároveň se budou vybírt poplatky za trakční elektřinu a za užití kolejí/stop, díky čemuž bude potřeba dalších úředníků jak u dopravců, tak u jednotlivých sekcí. 😀
Však vedoucí můžou dělat ty lidi co to řídí do teď ne? A náklady nestoupnou ani o píď
Cestujícímu je naprosto buřt, kdo to provozuje, cestujícího zajíímá, jestli to jede a jestli mu v tom platí tarif PID (což platí).
Tyhle „problémy“ řešej akorát šotopacienti.
Jenže ne každý dopravce má stejné kvality přepravy. Osobně pojedu autobusem DPP, než třeba Arrivy.
Však Arriva a DPP má podobné autobusy
Podobné autobusy mají, ale třeba u Arrivy je větší šance, že se něco rozbije. Nátěr nenátěr.
ja jsem jel autobusem arrivy (plzensky kraj) v sobotu a zcela bez problemu.
Tak to máte holt v životě o něco těžší než my příčetní, no. Zejména až bude v rámci PID jednotná kamufláž, to pak budete muset hledat ten malej nápis na dveřích, abyste věděl, jestli je to vozidlo dobrý nebo špatný. ale tak když vás to baví…
Seznam autobusů a bude rozlišovat podle RZ. Tihle se toho nevzdají. Je to marné, je to marné, je to marné.
Chaos v tarifu běžná cestující nemá, protože ani netuší, který dopravce ho veze. Resp. mu to je úplně jedno.
A na předělu pásma přesedat z autobusu v PID na autobus PID, ale jiného dopravce, protože tady je Krakonošovo. Ne, díky.
Jaký máte chaos v tarifu na městských linkách? Všude platí stejná jízdenka za 30/40 a stejná lítačka na pásmo P.
Jak může mít chaos v tarifu a koncepci? Když koncepce a tarif jsou furt stejný
Proč by měl mít cestující zmatek v tarifu? Všude platí pid a hotovo.
jaky chaoss tim vznikne?
Tarif je PID. Co je „chaos v koncepci“ pro cestujícího netuším.
A jak společně s vysočinou? Tam soutěž proběhla a vyhrál Kráťa
Tam je to u ÚOHS, takže ještě nikdo nevyhrál.
No, tady to bude u ÚOHS 42x…
a proto by kraj už měl konečně vše integrovat a co nejdříve začít soutěžit, už teď mi přijde, že ten termín 12/2024 je dost hraniční, ještě není nic vypsáno, takže dříve než začátkem roku 2023 vítěze znát nebudeme, pak rok průtahy a musí se dát tak 0,5 až 1 rok na přípravu.
Aha, omlouvám se
Může mi někdo rozumně vysvětlit jak můžu dostat mínus za omluvu? 🤷🏼♂️🤣🤣 příště na to teda seru Ok?
Hej lidi, vy jste fakt dementi 🤣🤣
A už mi to teda někdo vysvětlil nebo jak??
Jak poslední? Co třeba Karlovarský?
“i menší dopravci” haha. Naopak, stále to nahrává velkým koncernům.
Kucí z metrobusu o tom maj pěkný video:
https://m.youtube.com/watch?v=OmijtyLRAZQ
„Kucí z metrobusu“ tam mají hlavně dost chyb.
Kluci z Metrobusu se nedají brát vážně xD
Ti „kuci z metrobusu“, ktori svojho casu chceli nedostatok vodicov u Arrivy riesit tym, ze by sa Arrive dalo viac liniek, aby k nim zamestnanci DPP museli prestupit aj za cenu nizsich miezd? Tie sotodeti aj niekto berie vazne?
Chtelo by to zrušit méně používané autobusy a chlubit se úsporou 53 mega 🙂
A proč ne? Jestli to bude smysluplná úspora jako u vlaků, tak jsem pro.
Nechápu, co tam dělá Dopravní podnik Kněžmost, který v PID vůbec nefiguruje a linky přebrala společnost Lutan.
Asi neověřené zdroje.
Já zas nechápu proč tam není např. Pohl, Lamer, Kulhánková.. je to celkem nespravedlivé.. buď všichni menší nebo nikdo.. ale co se divím
A btw.. jak se vůbec mohl Lutan legálně dostat do PID? Když si zítra přitáhnu třeba nízkou Setru splňující PID a řeknu, že s ní chci jezdit třeba 467 tak budu lítat jo? Protože přesně takhle mi to přišlo s Lutanem a jejich první linkou.
Lamer s Kulhánkovou se mohou přihlásit do výběrek. Trochu tu chybí důvody proč se v článku uvedené linky nebudou soutěžit.
Já třeba chápu toho Lexu, koupil 2 nové vozy, tak by asi bylo dost nefér mu za 3 roky říci ahoj. Lamer, Exprescar a Pohl mají přece jen více výkonů a nebrání jim se spojit ještě třeba s Valentou a jít do toho VŘ společně, všichni mají podobně vozů.
Do výběrek se může přihlásit i Lutan, Knězmost, Sok i Slepice
Ne linky a autobus v nátěru PID a línky do Kněžmostu má arriva
Autobus po Knězmostu má Lutan.. a jezdí tam z MB Lutan i Arriva.