Střecha, fasáda, nová WC. Začala rekonstrukce nádraží Plzeň-Jižní Předměstí

Stanice Plzeň-Jižní Předměstí. Pramen: Správa železnicStanice Plzeň-Jižní Předměstí. Pramen: Správa železnic

Bývalá příjezdová budova na nádraží Plzeň-Jižní Předměstí, která je nyní předmětem rekonstrukce, byla otevřena pro veřejnost v roce 1921.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Happy

Chládek a Tintěra má nějaké restaurátory? A nezvládla by to nějaká místní firma levněji?

Kubrt

Restaurátory nemá žádná stavební firma, to se řeší dodavatelsky.
A jestli by to někdo zvládl levněji? Přihlásil se do VŘ s levnější nabídkou? Zjevně ne.

Happy

Jo ahá dodavatelský. Tak to jsme nesmírně rádi, že zakázky dostávají stále ti stejní a další firmy jsou bez šance. Resp. udělají to nakonec dodavatelsky pro toho stavebního molocha…. Tak doufám, že až si budete stavět dům, tak místo 10 mega za něj zaplatíte ochotně 20… tak to totiž dělá tento stát…

Radim

Vy jste alespoň četl zadávací dokumentaci zakázky, že tady vynášíte soudy o její kvalitě? Nebo prostě jen melete nesmysly?

Nemel

No sláva!

Vesper

Kdyby ty peníze radši dali do zkapacitnění tratí nebo VRT.

M19

Jasně. Cestující jsou substrát, že? A pak by konečně nastal ráj na zemi. Až díky tomu postaví o metr VRT více… 🤣

Alibaba

A víte, zda tyto peníze SŽ smí na VRT přesunout?
Přece jenom má penízky v chívečcích, a tohle bych řekl, že patří do údržby ne investice.

Leinad

A co údržba tratí, není nikde PJ?

Alibaba

PJ jsou, ale i údržba má své podchlívečky. 🙂
Berte to tak, že za ČSD a ČD (byly to primárně dopravci), kdy tyto společnosti vlastnily budovy se obecně do budov dávalo na údržbu minimum a prodle toho to tak vypadá. Teď je vzal pod svá křídla stát, a alespoň se o ně začíná starak.