Střecha, fasáda, nová WC. Začala rekonstrukce nádraží Plzeň-Jižní Předměstí
Stanice Plzeň-Jižní Předměstí. Pramen: Správa železnic
Bývalá příjezdová budova na nádraží Plzeň-Jižní Předměstí, která je nyní předmětem rekonstrukce, byla otevřena pro veřejnost v roce 1921.
Chládek a Tintěra má nějaké restaurátory? A nezvládla by to nějaká místní firma levněji?
Restaurátory nemá žádná stavební firma, to se řeší dodavatelsky.
A jestli by to někdo zvládl levněji? Přihlásil se do VŘ s levnější nabídkou? Zjevně ne.
Jo ahá dodavatelský. Tak to jsme nesmírně rádi, že zakázky dostávají stále ti stejní a další firmy jsou bez šance. Resp. udělají to nakonec dodavatelsky pro toho stavebního molocha…. Tak doufám, že až si budete stavět dům, tak místo 10 mega za něj zaplatíte ochotně 20… tak to totiž dělá tento stát…
Vy jste alespoň četl zadávací dokumentaci zakázky, že tady vynášíte soudy o její kvalitě? Nebo prostě jen melete nesmysly?
No sláva!
Kdyby ty peníze radši dali do zkapacitnění tratí nebo VRT.
Jasně. Cestující jsou substrát, že? A pak by konečně nastal ráj na zemi. Až díky tomu postaví o metr VRT více… 🤣
A víte, zda tyto peníze SŽ smí na VRT přesunout?
Přece jenom má penízky v chívečcích, a tohle bych řekl, že patří do údržby ne investice.
A co údržba tratí, není nikde PJ?
PJ jsou, ale i údržba má své podchlívečky. 🙂
Berte to tak, že za ČSD a ČD (byly to primárně dopravci), kdy tyto společnosti vlastnily budovy se obecně do budov dávalo na údržbu minimum a prodle toho to tak vypadá. Teď je vzal pod svá křídla stát, a alespoň se o ně začíná starak.