A stavba toho co je na prvním plánu světle modře v nedohlednu.
Dominic
2 měsíců
Sice se zakázka jmenuje „prodloužení silnice III/0164“ ale ve skutečnosti jde o první etapu výstavby přeložky II/610 v úseku Bezděčín-Kosmonosy
Bohumil Pokorný
2 měsíců
No vida,že připojení průmyslové zóny na veřejnou infratrukturu za veřejné prostředky je možné.V případě silnice lze,v případě železnice MD ČR tvrdí,že by to byla nedovolená podpora.To je podpora převodu části silničních přeprav na železnici v praxi.
To je normální veřejná trať, která neslouží zdaleka jenom k napojení průmyslové zóny. Něco jiného by byla stavba odbočné vlečky z této veřejné tratě do té zóny,
A stavba toho co je na prvním plánu světle modře v nedohlednu.
Sice se zakázka jmenuje „prodloužení silnice III/0164“ ale ve skutečnosti jde o první etapu výstavby přeložky II/610 v úseku Bezděčín-Kosmonosy
No vida,že připojení průmyslové zóny na veřejnou infratrukturu za veřejné prostředky je možné.V případě silnice lze,v případě železnice MD ČR tvrdí,že by to byla nedovolená podpora.To je podpora převodu části silničních přeprav na železnici v praxi.
A připravovaná elektrizace Čatolovice-Solnice?
To je normální veřejná trať, která neslouží zdaleka jenom k napojení průmyslové zóny. Něco jiného by byla stavba odbočné vlečky z této veřejné tratě do té zóny,
No a? Ta budeovaná silnice je taky normální veřejná…
I železniční tratě do průmyslových zón mohou být veřejné. Bohužel nejsou téměř žádné. Ale na silnici je za veřejné prostředky napojena každá.