Stavbě tramvajového tunelu a rozšíření Žabovřeské v Brně už nic nebrání
Žabovřeská ulice v Brně. Pramen: ŘSD
Stavba velkého městského okruhu na Žabovřeské v Brně může pokračovat, a to včetně zbudování nového tramvajového tunelu. Kilometrová stavba druhé
No tak snad se už konečně všichni, kteří bydlí za mostem Kníničská, dočkají, že neuvíznou v koloně. Pro ochránce klimatu: té zbytečně propálené nafty a benzinu za tu dobu, co už ten špunt existuje! Pro ekonomy: těch zbytečných tisíců pracovních hodin, které tam strávili řidiči v kolonách! Pro spolek Voda z Tetčic: co takhle uhradit ty celospolečenské škody (viz výše), které narostly za období, kdy jste blokovali svým nedůvodným odvoláním postup stavby? Vzkaz pro plačky nad údajným protěžováním IAD: realita počátku 21. století, auta v městě prostě jsou a ještě dlouho budou. Pro mnoho lidí je auto stále ještě i… Číst vice »
Kolony tam do pár let budou zase, protože tam bude jezdit víc aut.
To ano, autíčkáři jsou nenažraní.
Na to jste přišel jak?
Zkapacitněním silnice přitáhnete další IAD do daného místa, které dopravu v daném místě za chvíli zahustí do podobného stavu.
Možná vám to přijde nesmyslné, ale v USA to mají ozkoušeno mnohokrát. Rozšířili dálnici o další dva tři pruhy v každém směru, protože kolony. Tím zatraktivnili ten směr cesty, lidé si v okolí stavěli nové domy na dojíždění do práce – a za takových 5-10 let byly na stejné dálnici ještě větší kolony..
Mám velké pochybnosti, že se kolon úplně zbavíme, minimálně od Komína, bo tudy jede celý Bastr, takže spíš čekám problémy na nájezdu na okruh. V opačném směru od Šrajbecu by to mohlo fungovat lépe, provoz od cajzlovsé radiály je na přijatelné intenzitě, na MÚK Hlinky to dávkují světla a od Poříčí taky. Řešením by bylo zúžit Kníničskou na jeden pruh do centra, případně přenastavit SSZ u Opelu a u OBI tak, aby se kolony tvořily už tam. Do té doby, než Firbas, Pálková Friča a další škodiči vyměknou a přestanou blokovqat D43 nebo aspoň její část coby dálniční přivaděč na… Číst vice »
„Tudy jede celý Bastr“ … ten Bastr, co blokuje D43:-)
Tak hlavně že do toho může mluvit Voda z Tetčic. Jsem rád za takovou „demokracii“.
Jak se vlastně takový trotl může dostat k projektové dokumentaci?
106
Ten pseudo spolek nenapadl stavbu jako takovou ale to že povede (i když nepovede protože se bude stavět za provozu) objížďka po ulici Veslařské a tím budou její obyvatelé trpět (bez ohledu na to že trpí už za současných podmínek kdy si to tudy zkracují řídiči při snaze se vyhnout Žabovřeské)
Voda z Tetčic je v podstatě taková Patrikova bokovka, aby pod vším nebyli podepsání Děti Země. Tak to Patrik nachystá a podá to notorický potížista z Tetčic. Někdy to podají i současně.
Nemyslím si. Za Vodu z Tetčic samostatně jedná ten jeden člověk. S Patrikem věci konzultují, ale není mezi nimi žádn podřízenecký vztah.
Mě ta demokracie přijde super. Přijde mi to lepší takhle, než naopak, kdy se dřív staví, než myslí. Nutí to samosprávu a další organizace přemýšlet a být efektivnější. Jasně, můžeme se dohadovat o míře opruzu, ale za mě je to přijatelné.
Přesně. Kdyby ŘSD mělo papíry v pořádku, nikdo by si neměl na co stěžovat.
Voda z Tetčic a další jen nastavují zrcadlo.
(jasně, někdy svým šikanozním napadáním jen zbytečně zdržují, ale.. proč státní správa není schopna taková napadnutí během měsíce shodit ze stolu, ale zabývá se tím třeba půl roku?)
Mě se osobně nelíbí tyto obstrukce a zdržování životně důležitých staveb. Na druhé straně je tristní jak může parta amatérů shodit ze stolu projekt na kterém pracovala spousta dobře placených odborníků. ŘSD by mělo být natolik kompetentní, že by nikdo neměl najít v projektu žádnou procesní chybu.
Rozhodně nehodlám hájit vodu z tetčic (at se okruh dostaví nejen na Žabovřeské, ale všude), ale k demokracii holt patří i to, že mají hlas i ti, s kterými nesouhlasíte. Už si konečně zvykněte.
No ano, ale demokracie je i to, že za svoje činy přebírám odpovědnost. Jestliže se nedůvodně odvolám (ta nedůvodnost je dána tím, že odvolání nadřízený orgán shodil ze stolu), tak musím nést odpovědnost za škody, které tím mým nedůvodným odvoláním vznikly. Když chtěl Ťok zavést kauci při odvolávání, tak všichni tito škodiči začali řvát o lidských právech. A přitom ta kauce by mohly být opatřením, které právě omezí nedůvodná odvolávání.
Pořád podpora IAD, projekty zlepšující téměř žádné..
Pardon, překlep, projekty zlepšující VHD žádné..
Co třeba tramvaj na Kampus? Mmch jak byste teda řešil Žabovřeskou?
Dal tam zákaz vjezdu a taxík od Výstaviště do Zoo pojede zkrz Jundrov. Vlaatně ne, tam bude taky záakz vjezdu, jen pro trolejbus, popeláře a IZS. Silnice přece nejsou potřeba.
A proč to? Protože šotóš si nedokáže představit, že krmení do ZOO a chleba do obchodu (mouka do pekárny) se musí odněkud přivézt. Na tohle mozek šotóše nestačí, stejně tak šotóš nevidí, že by se něco vezlo v kufru auta, takže se tam nic neveze. Ikdyby to vážilo metrák.
Umíte sice dobře trollit..ale zeptám se, proč před 8-9 lety byl tento úsek v pohodě a řidiči tudy projížděli plynule? Protože třeba výrazně roste intenzita IAD? Tomu fakt 4,6,12,20 a klidně i čtyřicet pruhů nepomůže..
Ne, tím to není. Protože jinudy severojižním směrem Brno prostě nelze objet. Viz. extempore s D43. Takže toto je vlastně průtah co měl být původně jen městským okruhem. Pak taky astronomicky vysoké ceny nemovitostí ve městě a výsledkem je koupě domku za městem – suburbanizace. Narůstá příměstská automobilová ale i příměstská železniční doprava. Ta však díky brněnskému hl.n. o moc víc zahustit nejde. Navíc ne každý bydlí v docházkové vzdálenosti u vlaku a P+R je okolo Brna jako šafránu. Souhlas, chce to investice i jinde, ale aspoň jedna silnice pro průjezd ze severu na jih Brnem bez půlhodinové zácpy je… Číst vice »
Souhlasím s vámi, D43 je jediný smysluplný obchvat Brna ze severu na jih, zároveň je to i plnohodnotný obchvat Kníniček (které proti němu tak urputně bojují). Kdyby to různé spolky přes soud už léta neblokovaly, tak zde D43 už mohla být, stáhla by na sebe značnou část regionální „kolembrněnské“ (nikoli tranzitní jak tvrdí Firbas) dopravy a tím by ulevila městskému okruhu s proslulým špuntem na Žabovřeské.
Tato skutečnost nastala z důvodu otevření tunelu Dobrovský kdy se řidiči už nerozptylili v ulicích ale jsou koncentrovaní na okruh. Příklad z Lesné jedeš do Pisárek dřív jsi měl dvě hlavní tepny 1. Trasa po lince trolejbusu 25/26 2. K Tescu v Králově poli pak přes Reisigovu směrem na Masarykovu čtvrť a dolů do Pisárek
Ale teď jedou po okruhu
No zaplať Pán Bůh, že jedou po Porgesově a tunelem. Úvoz a Kotlářská jsou nadměrně zatíženy i tak. Tam pomůže jedině tunel od Mendláku po zimák
Ten úsek nebyl v pohodě nikdy, tak si nevymýšlejte.
K tramvaji do kampusu – zhorší se dostupnost v západní části St. Lískovce, jelikož linka 8 již nebude zajíždět na konečnou do Lískovce. Zde je přestup z linek 401 a 402 na linku 8 do centra, tedy k hlavnímu nádraží. No a před tím se počítalo s protažením linky 10. DP s tím ale nepočítá = přestupování pro obyvatelé z této části města. Opět rozsekání spojů, jak to IDS a DP dělají spolu dlouhá léta (viz např. linka 3 ukončena na Rakovecké, původně zajišťovala kvalitní a rychlé spojení z Bystrce na Českou..u IDS viz.např.ukončení S2 v Letovicích či střídavé zastavení… Číst vice »
13 mínusů? Takže je dobře, že DP zkracuje linky a IDS zas rozsekává železniční linky? 😃
No, taky jsem Vám dal mínus, protože si myslím, že IDS JMK patří jednoznačně k tomu lepšímu, co ve VHD máme, a to i v celoevropském srovnání (bohužel, můžete si pomyslet). Pokud změny v souvislosti s novou tratí na Kampus budou pro někoho znamenat zhoršení, určitě bude mnohem víc těch, pro které budou velkým přínosem.
a/ už znáte linkové vedení po dostavbě trati ke kampusu?
b/ on je problém linku 8 rozdělit na dvě a obsluhovat obě konečné?
c/pokud jezdí i 6 po 5 minutách, je až takový problém někde ve společném úseku přestoupit (na čemž je ostatně celý tram provoz postaven)?
A) Píšu podle plánů. Většina plánů se u DP nemění. Před výlukou v ulicích Minská a Horova jezdila linka 3 až na konečnou k Ečerce. Jezdili s ní davy, po výluce se zkrátila na Rakoveckou, proč? Byli takové plány? Ne. A ani nepředpokládám, že to tak bude s Lískovcem. B) Ano, linku lze rozdělit do dvou úseků, ale musela by jezdit v extrémně krátkých intervalech, aby v obou směrech byl interval 5 minut. Nebo do Lískovce aspoň 10 min.. C) Jestli podle vás je rozsekání spojů zcela normální, proč tedy 6 nekončí na Švermové, mohu položit stejnou otázku, je takový… Číst vice »
Konec S2 v Letovicích je konec kraje…nejezdí dál, protože Pardubický kraj nechce tak velké vlaky.
Dá se očekávat, že 401 a 402 bude přesměrováno k Nemocnici k novému dopravnímu terminálu. 10 do Starého Lískovce má jezdit (ne často, ne pořád, ale má). A lidí cestujících z Dunajské osmičkou směr nádraží je určitě výrazně míň, než lidí cestujících od nádraží k Nemocnici.
Vařená Hovězí Delikatesa??
Tohle zrovna pomůže i MHD. Přímo 44/84 a E56. Nepřímo to pak může pomoci zmenšením kolon jinde v Brně.
Přestavba Tomkova náměstí a VMO Rokytova taky primárně je stavba pro IAD, ale trochu snad odšpuntuje Židenice a tím pomůže MHD.
Jaká podpora IAD? To že se po desítkách let konečně dostaví naprostý základ?
No tak honem, Steinmühl už je připravený 6 let k ražbě. Pro nemístní, je to původní německá osada, ze které zde zbyla už jen zděná kaplička.