Stavba valašské „dálnice“ na jaře dospěje k uzavírce objížďky kolem Bečvy
Stavba čtyřpruhu na I/57 Semetín - Bystřička, 2. stavba. Pramen: ŘSD

Silnice I/57 je nejvytíženější právě mezi Valašským Meziříčím a Vsetínem, denně tudy projede na 13 tisíc vozidel.
13 tisíc aut na krátkém úseku 4 km za 2 miliardy. Proč ne, pro firmy co daně odvádějí jinam.
tohle bude problem hlavne pro cyklisty. Stezka je sice znacena po opacne strane, akorat, ze tam je to po trave, takze se jezdi tudy
Jestli někomu nevadí teploty kolem nuly, déšť či rovnou 10 cm sněhu, tak tenhle průjezd nejspíš zvládne: https://mapy.cz/s/nokovocepe
Jezdil jsem i po horších cestách.
> na jaře vyžádá trvalou uzavírku místní komunikace v Jablůnce, tzv. objížďky okolo Bečvy
na jaře a na dlouho…
akorat, ze ta uzavirka bude i pres leto a i pres to dalsi leto
No tak dědinou, zkrz Jablůnku, stejně jako bude muset celé Pržno. To už se bude muset nějak vydržet.
Uvědomte si prosím, že nemálo obyvatel v tom kraji nemá zpevněný přístup k domovu.
ziju v tom kraji uz nejaky ten patek a nic takoveho nepozoruju
Už jste slyšel o tom, že kromě horských kol existují také kola silniční? Já tam náhodou jel a naštěstí jsem jel zrovna na horském, ale kdybych se jel projet cíleně na slavnou cyklostezku Bečva, tak bych si vzal silničku a tady v tom místě bych na ní fakt jet nechtěl.
Plánuje se nějaké odlišení (např pomocí písmena/podkladové barvy na značení) silnic pro motorová vozidla od klasických silnic I. třídy? Zanedlouho tu budeme mít celkem rozsáhlou síť SMV (I/35, I/57, I/44, I/73…) tak by to bylo fajn zvážit.
A jako proč? Pro lidi na dinosaurech co jezdí podle papírových map?
No spíš že se jedná o ucelený tah mimo města s MÚK a s vyšší povolenou rychlostí než na klasické silnici I. třídy? Jsou to víceméně novodobé „rychlostní silnice“, v Rakousku a Polsku značené s „S“.
Mi se moc líbí značení, které mají v Rumunsku (až teda na ty nové „DEx“, to se moc nepovedlo)
Rozsáhlou síť? Naopak, jsou to drobky…
No drobky nevím, I/35 Úlibice-Bílý Kostel bude mít souvisle 66km, I/73 Troubsko-Staré Město bude mít souvisle 78,4km, a pak jsou tu další…
Což jste vyjmenoval dvě nejdelší. Zbytek jsou řádově desítky kilometrů rozeseté po celé republice, které i tak budou nejdřív za deset let. Ale značení by si to zasloužilo…
Absolutně nerozumím, proč zaústění na severním konci, které je dočasné, obsahuje most přes stávajcí komunikaci. Pokud chceme vyhazovat peníze oknem, proč se proboha neudělá most na stávajcí I/57 který by překlenul jak nové připojovací pruh, tak železniční přejezd.
Rovněž projektant, který kreslil předchozí etapu zřejmě nestrávil ani minutu přemýšlením, jak bude do okružní křižovatky připojena stávajcí silnice do Jablůnky, protože jinak si to esíčko, které zabere půlku pole jednoduše nelze vysvětlit.
Nejdříve si raději nastudujte niveletu stavby.
„V jihozápadní části Bystřičky je navržena trubkovitá mimoúrovňová křižovatka (MÚK Bystřička), která řeší propojení
nové trasy silnice I/57 se stávající silnicí dvěma samostatnými dvoupruhovými větvemi. V rámci 2. stavby bude provedena pouze její část včetně 114 m dlouhého mostu na větvi A MÚK přes současnou silnici I/57.“
Protože tohle: https://www.rsd.cz/mapa-staveb#/stavby/I57/i57-jarcovabystricka-jih
Škoda, že to tempo je tak zoufalé. Každé desetiletí jedna stavba směrem k Valašskému Meziříčí. Takhle to nebude hotové až za ValMez nikdy.. ale co už, musíme být rádi aspoň za něco ve výstavbě.
Jedna etapa za 15 let, to mezitím SŽ + EŽ dokonce snad stihnou moderznizovat koleje i troleje v celé délce trati 280.
Presne tak, doufejme. Valassko je co se tyka infrastruktury neskutecne podinvestovany region a zaslouzil by dostat vetsi prioritu, po 3 dekadach klidu a necinnosti. Rozsahle investice chybi jako sul a jde to videt hlavne na trvale ztrate, respektive ubytku obyvatelstva.
Valmez jedině nadmostit, jinak se to nepohne. Nashle za 20 let.
Ono je super, že ty stavby všechny končí před valmezem. A obchvat valmezu nikde … jak dovedou sjezd z palačova, opět končící před valmezem, to bude ještě lepší chuťovka, už nyní je to neprůjezdné město.
Já jezdíl přes Valmez často a nepřijde mi nějak průjezdný. Je pravda, že Nemocnice – přejezd je velice špatný úsek, jelikož tady už není čtyřproudovka, ale samotní soudruzi nezbourali kus starého města jen tak.
Možná by pomohlo na lokální úrovni nevolit je populisty co hrabou jen pro sebe a dělají něco pro přípravu těch staveb a výkup pozemků? Jestli další úseky nemají pořádně ani územní plán, tak za to nemůže ‚stát‘.
Ty přejezdy nikam nezmizí, jen už nebudou na I/57, stále zůstanou na původní „staré silnici“, nazvu ji II/657
0657 je stará telefonní předvolba Vsetína 🙂
Já vím 😉
to je ale náhodička, že?
A zbyde na nich tak desetina provozu. Přičemž ten u Bystřičky je zvlášť jedovatý. Tam co prohořely brzdy na kamionu a fíra do toho vletěl. Od té doby jsou na přejezdech tabulky s číslem.
Tam je to opravdu chuťovka, přejezd dost šikmo a s převýšením, pro motorku obzvlášť nebezpečné.
Není to podstatné, ale myslím že impulsem pro tabulky s čísly byla nehoda ve Vraňanech s úmyslně odstaveným autem na přejezdu směrem na Beřkovice (a výpravčí si měl domyslet jestli Horní nebo Dolní).