Stavba první části repliky Libeňského soumostí získala povolení
Demolice inundačního mostu Libeňského soumostí. Foto: Jan Nevyhoštěný / Zdopravy.cz

Dokončení všech prací TSK odhaduje v roce 2028.
Dokončení všech prací TSK odhaduje v roce 2028.
Mohlo být hotovo a opraveno, nebýt hnutí Čižinští sobě. Tohle hnutí by doživotně nemělo kecat do stavu a oprav mostů. To platí zejména pro Scheinherra a lunatika Teje.
To je ten most, co šel podle odborníků ze Švýcarska opravit za poloviční náklady?
Stejně tak to dopadne na Výtoni.
Teď bych vymáhal ty vícenáklady, po těch co deklarovali, že to opravit jde.
Ten most/soumostí se skládá ze šesti částí/mostů, stavěných postupně v různé kvalitě. Kdoví jakou část měl kdo na mysli
Jsem zmaten, zrovna dnes jsem sel okolo a zdalo se mi, ze vystavba jiz probiha. Dokonce me to potesilo, ze aspon neco v Praze funguje (vedle opravene Liben dolni nadrazi mi taky udelalo radost)
Teď získalo TSK stavební povolení? Vždyť už mají hotové snad všechny piloty od Voctářovy směrem k Vltavě a vrtají teď směrem k Palmovce…
Tak ono při náhradě do původního stavu snad jde stavět ještě před vydáním povolení, někdo znalejší to třeba dokáže osvětlit o co je to opřeno v legislativě.
Už se ví, jak přesně bude ten most vypadat – jestli tam bude místo pro oddělenou infrastrukturu pro chodce, cyklisty, automobilisty i tramvaje?
Vzhledem k tomu, že to bude replika a tedy se most nebude rozšiřovat, tak patrně nikoli…
Přesně tak, bohužel se vůbec nevyužilo vzniklé situace, replika se klidně mohla postavit rovnou o něco širší a vešlo by se tam všechno. Třeba se to ale ještě změní, stejně se bude měnit termín, cena a všechno okolo, takže z původního oznámení, že se most bude rekonstruovat, bude to levné a rychlé nakonec nezbyde vůbec nic.
Vsechno by se veslo i ted, ale ubrat autum z nadnormove sirky komunikace, kde se vesele jezdit 80kmph, je neprijatelne.
Šířkové uspořádání je stejné pro 30 i 80 km/h. Ale nechápu proč by se tam mělo jezdit 80? Jsme ve městě, takže 50 s radarem, pokutičkou a hlavně bodíky.
80 se tam normalne jezdi, nikdo tam nikdy nic nevymahal. Pritom po silnici jezdi cyklisti, protoze na chodnik se casto pro chodce nevejdou. Vim to, chodil (nebo jezdil na kole) jsem tam tudy denne do prace
Most je dost široký pro tramvaje, auta a má i široké chodníky pro chodce. Kde dnes jezdí i cyklo. Tak holt přinejhorším cyklo budou jezdit po jedné straně mostu na vlastním chodníku a chodci budou na druhé straně. Hrůza konec světa.
Tahle cast slouzila jako parkoviste a tramvajova draha, bez prujezdu aut. Na kole se tam dalo projet dobre, ale defakto slo o slepou cestu – Palmovka je na kole vrazedna, ilegalne po chodniku nebo o zivot mezi kocimi hlavami a tramvajemi.
To je pravda. Nepředpokládám, že by se křižovatka na Palmovce otevřela pro auta. Takže tam bude zase parkoviště.
Rohanský ostrov se dost rozvíjí.
Chápu to správně, že v roce 2028 má být hotový celý most a vrátí se tramvaje? Nebo v roce 2028 bude hotová jen ta zbourat část?
Jen ta zbourana cast a okoli. Na cast pres reku nemaji jeste povoleni, to by bylo nerealne stihnout.
250 metrů mostu na minimálně 5 let. Rychlost stavby je úžasná Na přímé spojení Žižkova s P7 a 6 můžeme jen vzpomínat.:-(
Jak může stávající zhotovitel realizovat stavbu nového mostu, když vysoutěžil “citlivou rekonstrukci “? To je přece něco úplně jiného.
Se to holt trochu citlivě zbouralo a citlivě se naúčtují vícepráce…
Náhrada nepoužitelných části je v podstatě pořád rekonstrukcí. Zjištění horšího než předpokládaného stavu je v těchto případech celkem běžné. Kdyby hledali nového, zase by bylo nadávek na zdržování. Přitom největší zdržení bylo s nápadem vést tamtudy mnohem kapacitnější komunikaci, než je současná. Estetickou stránku věci nechám stranou, okolí je teď už beztak stejně místy dost necitlivě mršeno (čest těm lepším).