Pláčete tady na špatném místě. Průtah není obchvat. Průtah má dopravu provést co nejrychleji městem. To, že ta doprava je enormní, to si stěžujte u mistra Patrika aspol. Dálnice už se mohla dávno při nejmenším stavět a tyhle starosti se tu nemusely vůbec řešit.
Ne ne je si třeba stěžovat u vlád a politiků, kteří svou nečinností a bůhví čím ještě umožnili že máme legislativu jakou máme. A díky ní tvoři jako Patrik mohou účinně blokovat stavby. Ať se to někomu líbí nebo ne ale šmejdi země nedělají nic nezákonného.
Ta stavba průpichu nemá s Dluhonicemi co dělat. Plánovalo se to už za komančů a podle toho ta stavba vypadá. Čtyřproudovka odnikud (čti nenapojená smysluplně na čtyřproudovku od H. Moštěnic) a v místě největšího výskytu chodců (u autobusového a vlakového nádraží) má samé debilní přechody namísto podchodu nebo nadchodu. Ať žijí čmoudy z rozjíždějících se osobních a nákladních aut na přechodech… 3x hurá
Zlámalík
2 let
Absoutně nechápu několik věcí:
– jak může někdo soudný v současnosti postavit průtah jak z doby vrcholného socialismu (demolice domů, celý koncept, nakonec i provedení)
– nový průpich oddělí nádraží od města, přetne vazby, cesty pro pěší i kolisty, vytvoří nebezpečná místa tam, kde je nejvíc lidí
– namísto zklidnění a zkulturnění prostoru se udělá hlučící magistrála plná aut
– a nakonec to vypadá, že stejně neví kudy kam a nebude to dokončené celé (napojení směr Otrokovice).
To musí být záměr, to takhle schválně posr…
Vrchol hlupství a idiocie v celé své kráse. Navíc v dokonalém souladu s koncepcí současné demokracie. Zatím co socialismu nebylo vše dokonalé, stavby projektovali a stavěli hlavně technici. Stavělo se pro lidi, pro celý národ. Pokoušeli se to dělat účelně a levně, protože socialistické zřízení nemělo moc peněz. Technikům se dařilo, viz jaderné elektrárny, vodní díla, dobře se rozvíjející železnice, letecký průmysl, Meopta a Precheza, když jsme v Přerově, atd. Po revoluci sice většina na komunisty nadávala, ale rozkrádání socialistických majetků nikomu nevadilo, že? Dnes myslí každý hlavně na svou individualitu, na společnost jako celek se kašle. Velké stavby, pokud… Číst vice »
Cha, železnice za totáče totálně upadly a nejen ony. Třeba na Letnou se kdysi jezdilo eskalátorem. O „rozkrádání“ nakradeného pak raději pomlčte úplně.
– demolice domů
účelová manipulace: je to stará fabrika
– nový průpich oddělí nádraží od města,
Účelová lež, doprava je dnes vedena po Husově, mezi městem a nádražím
– namísto zklidnění a zkulturnění prostoru
Opět lež. Na Husově se doprava zklidní, pod okny bytových domů. Ke zkulturnění také doje, nová ulice jde zkrz ruinu staré fabriky.
Nejste vy od Zelených/Patrika? Ti používají takovéhle lži k argumentaci.
Povšimněte si množsví aut a vyjetých kolejí. Nádraží je vlevo a obytné domy vpravo od silnice: https://mapy.cz/s/mezamezutu
Ano, Přerov stále čeká na obchvat v podobě D1. A pro fanatiky mám jednu otázku: Kudy povedete vlečku do přerovské nemocnice, aby tam pacienti neumřeli hlady?
Kdyz to tam neznate a nic o tom nevite, tak se tu prosim neztrapnujte takovymi nesmyslnymi komentari. Ja tam musim nejak fungovat denne a noveho prutahu se uz nemuzu dockat. Bude to pro cele mesto obrovsky prinos, kdyz uz stat neni schopen dostavet dalnici. Jedte se tam podivat a budete mluvit jinak. Nebo, jake reseni tam te zoufale situace navrhujete?
Podepsáno a propagováno mj. exministrem dopravy Prachařem. Jo a taky dříve stíhaným primátorem Přerova, ten to pamatoval ještě ze svazáckých let tu stavbu, tak na to tlačil…
Brumla
2 let
Nemluví se o 2 věcech. Za prvé kdo vlastnil pozemky v Přerově pod tou dálnicí a kdy a za kolik je koupil. Za druhé on se ten průjezd zúží na začátku Přerova z 4 pruhů na dva, takže se tam budou dělat velké kolony.
Když bude hotová D1, tak toho provozu výrazně ubude. Takže stavba na 4 pruhy zkrz by byla zbytečně moc. Nezapomínejte, že D1 okolo Přerova měla být už dávno hotová, kdyby ji DZ nezdržovali. A na stav s exitující D1 to projektant navrhoval.
Zdržet tuhle stavbu, než bude obchvat v podobě D1? Nesmysl.
Klondajk
2 let
Děkuji za obohacení češtiny novotvarem „průpich“. Doposud to bylo vulgární označení prvního aktu dívky…
Zajímalo by mě, kdy a jak se začne řešit návaznost, protože ten chybějící kapacitní kousek mezi koncem tohoto „průpichu“ a I/55 směrem ven z města, vypadá docela zvláštně.
Bez rozsahlejsich demolic v Tovarni na to potrebny extra prostor nevycarujete.
IMO jedina ceste ke zkapacitneni by byla castecnym navratem do stavu 10-15 let zpatky, kdy hlavni tah vedl pres ul. Gen. Stefanika a Denisovu… Teda s tim rozdilem, ze by to byly dve dvoupruhove jednosmerky. Tovarni od nadrazi na jih, gen. Stefanika + Denisova pro smer opacny.
Akorat, ze by to byla totalni pakarna pro vsechny, kdo v dane lokalite bydli.
Ano, investorem byla SŽDC. Ano, ten most je na plnou šířku dvouproudé komunikace. Ano, by bylo by to levnější, když by se ty dvě operné zdi mezi opěrami mostu nemusely stavět. Ano, vešel by se plnohodnotný chodník a bylo i místo pro cyklisty. Ano, rozum u toho stojí.
Mádrák má štětové stěny do hloubky 15m, tudíž pro průjezd kamiónů, SŽDC a firma ŽSBrno realizace. Bylo na tehdejším starostovi Přerova a zastupitelstvu před 15. léty, aby vytáhli 20 Mega, vykoupili pozemky zahrádek a postavili kruháč na G. Štefánika, viz původní projekty, né tu kruhovou šaškárnu co je tam teď.
No prave, ze ne.
Jestli si to tam dobre pamatuju, na urovni garazi byla prostorova rezerva dostatecna (opravdu velkoryse siroky chodnik a zelen), problem je az v useku nejbliz k obchodaku. Musel by se soupnout celej ten, kdysi zelenej, plotek, a/nebo komplet predelat najezdy z tech fabrik a prodejen.
Neodrážet Nespouštět
2 let
Toto je úžasně nesmyslná stavba jako by to plánovali na přelomu 60. a 70. let. Zatahovat dopravu do města, když okolo má vést zanedlouho dálniční obchvat je příklad toho jak se dá utratit spousta peněz za stavbu která situaci v nejlepším případě nezlepší, pravděpodobně výrazně zhorší.
Také to ukazuje jak centrální komise MD je naprosto nefunkční záležitost. Neměla by nikdy povolit dvě stavby vedle sebe, které dělají stejnou věc.
Ta otázka je ovšem zásadní, jedno „zanedlouho“ u nás v případě dopravních staveb znamená i desítky let. Tahle stavba není samozřejmě všelék, ale dopravě to objektivně pomůže, stejně jako pomohla loni zprovozněná estakáda nad železnicí. Definitivně si ale samozřejmě Přerov uleví až s dálnicí, takže „zanedlouho“…
Estakáda je smysluplné dílo, které komanči odmítli v budovatelských letech realizovat a zavrtali to do žel. podjezdu, který je permanentně zaplavován spodní vodou a jedou tam furt čerpadla (pro ŘSD danajský dar). Průpich je taky jejich dílo, ale smyslu moc nedává, hlavně díky napojení na sil. I/55 a jeho vyřešení s křížením chodců u nádraží. U nás v Přerově fujtajxl.
Byl jste tam někdy? Husova ulice, ta souběžná s nádražím, je lemována bytovými domy. Což se o průpichu středem staré fabriky říct nedá.
A není zrvona málo dopravy, která projet musí, jelikož končí v samotném Přerově a tudíž pojede buď „průpichem“ nebo po Husově ulici. A neříkejte mi, že autobusy z okolních obcí do města na nádraží nemají zajíždět.
Tak uliční síť v Přerově stojí celkově za starou bačkoru, takže průpich Jutou je vlastně běh s křížkem dávno po funuse. Jinak plynulosti provozu autobusů příliš neprospělo nedávné otočení směru nástupišť na autobusáku o těch cca 30°. Sice se tím vytvořil jeden centrální výjezd a jeden nájezd, ale jen za cenu, že autobusy průběžně nezahušťují dopravu z jednotlivých nástupišť, ale v intervalech vytvářejí rázy právě tím jedním výjezdem.
Pláčete tady na špatném místě. Průtah není obchvat. Průtah má dopravu provést co nejrychleji městem. To, že ta doprava je enormní, to si stěžujte u mistra Patrika aspol. Dálnice už se mohla dávno při nejmenším stavět a tyhle starosti se tu nemusely vůbec řešit.
Ne ne je si třeba stěžovat u vlád a politiků, kteří svou nečinností a bůhví čím ještě umožnili že máme legislativu jakou máme. A díky ní tvoři jako Patrik mohou účinně blokovat stavby. Ať se to někomu líbí nebo ne ale šmejdi země nedělají nic nezákonného.
Pro prupich navrhuji nazev Trida Miroslava Patrika…nebo nejakeho jineho podobneho skodice…
Ta stavba průpichu nemá s Dluhonicemi co dělat. Plánovalo se to už za komančů a podle toho ta stavba vypadá. Čtyřproudovka odnikud (čti nenapojená smysluplně na čtyřproudovku od H. Moštěnic) a v místě největšího výskytu chodců (u autobusového a vlakového nádraží) má samé debilní přechody namísto podchodu nebo nadchodu. Ať žijí čmoudy z rozjíždějících se osobních a nákladních aut na přechodech… 3x hurá
Absoutně nechápu několik věcí:
– jak může někdo soudný v současnosti postavit průtah jak z doby vrcholného socialismu (demolice domů, celý koncept, nakonec i provedení)
– nový průpich oddělí nádraží od města, přetne vazby, cesty pro pěší i kolisty, vytvoří nebezpečná místa tam, kde je nejvíc lidí
– namísto zklidnění a zkulturnění prostoru se udělá hlučící magistrála plná aut
– a nakonec to vypadá, že stejně neví kudy kam a nebude to dokončené celé (napojení směr Otrokovice).
To musí být záměr, to takhle schválně posr…
Vrchol hlupství a idiocie v celé své kráse. Navíc v dokonalém souladu s koncepcí současné demokracie. Zatím co socialismu nebylo vše dokonalé, stavby projektovali a stavěli hlavně technici. Stavělo se pro lidi, pro celý národ. Pokoušeli se to dělat účelně a levně, protože socialistické zřízení nemělo moc peněz. Technikům se dařilo, viz jaderné elektrárny, vodní díla, dobře se rozvíjející železnice, letecký průmysl, Meopta a Precheza, když jsme v Přerově, atd. Po revoluci sice většina na komunisty nadávala, ale rozkrádání socialistických majetků nikomu nevadilo, že? Dnes myslí každý hlavně na svou individualitu, na společnost jako celek se kašle. Velké stavby, pokud… Číst vice »
Tak ten rozvoj železnice ten teda byl! Už v roce 1980 jsme dohnali Rakousko.
Slzicka mi ukapla
Ano, tak to tehdy bylo dokonalé……A když jsme se dostali v prosinci 1989 poprvé do Vídně tak jsme čuměli na tu hrůzu..
Argumenty jsou zbytečné. Jděte s těmi bolševickými kydy do…..Moskvy třeba.
Cha, železnice za totáče totálně upadly a nejen ony. Třeba na Letnou se kdysi jezdilo eskalátorem. O „rozkrádání“ nakradeného pak raději pomlčte úplně.
– demolice domů
účelová manipulace: je to stará fabrika
– nový průpich oddělí nádraží od města,
Účelová lež, doprava je dnes vedena po Husově, mezi městem a nádražím
– namísto zklidnění a zkulturnění prostoru
Opět lež. Na Husově se doprava zklidní, pod okny bytových domů. Ke zkulturnění také doje, nová ulice jde zkrz ruinu staré fabriky.
Nejste vy od Zelených/Patrika? Ti používají takovéhle lži k argumentaci.
Povšimněte si množsví aut a vyjetých kolejí. Nádraží je vlevo a obytné domy vpravo od silnice: https://mapy.cz/s/mezamezutu
Ano, Přerov stále čeká na obchvat v podobě D1. A pro fanatiky mám jednu otázku: Kudy povedete vlečku do přerovské nemocnice, aby tam pacienti neumřeli hlady?
Kdyz to tam neznate a nic o tom nevite, tak se tu prosim neztrapnujte takovymi nesmyslnymi komentari. Ja tam musim nejak fungovat denne a noveho prutahu se uz nemuzu dockat. Bude to pro cele mesto obrovsky prinos, kdyz uz stat neni schopen dostavet dalnici. Jedte se tam podivat a budete mluvit jinak. Nebo, jake reseni tam te zoufale situace navrhujete?
Tak pro mě to nestojí za řeč a to tam bydlím, nikoliv jen projíždím…. ten průpich ulehčuje jen části obyvatel ul. Husovy, zbytku nic nedá.
Podepsáno a propagováno mj. exministrem dopravy Prachařem. Jo a taky dříve stíhaným primátorem Přerova, ten to pamatoval ještě ze svazáckých let tu stavbu, tak na to tlačil…
Nemluví se o 2 věcech. Za prvé kdo vlastnil pozemky v Přerově pod tou dálnicí a kdy a za kolik je koupil. Za druhé on se ten průjezd zúží na začátku Přerova z 4 pruhů na dva, takže se tam budou dělat velké kolony.
Když bude hotová D1, tak toho provozu výrazně ubude. Takže stavba na 4 pruhy zkrz by byla zbytečně moc. Nezapomínejte, že D1 okolo Přerova měla být už dávno hotová, kdyby ji DZ nezdržovali. A na stav s exitující D1 to projektant navrhoval.
Zdržet tuhle stavbu, než bude obchvat v podobě D1? Nesmysl.
Děkuji za obohacení češtiny novotvarem „průpich“. Doposud to bylo vulgární označení prvního aktu dívky…
No vidíte, běžně se takto označují protlaky pod komunikací malého poloměru.
http://www.smolik.cz/sluzby/protlaky-pod-komunikacemi/
Teď nevím, co mi zní více slizce.
Zajímalo by mě, kdy a jak se začne řešit návaznost, protože ten chybějící kapacitní kousek mezi koncem tohoto „průpichu“ a I/55 směrem ven z města, vypadá docela zvláštně.
Bez rozsahlejsich demolic v Tovarni na to potrebny extra prostor nevycarujete.
IMO jedina ceste ke zkapacitneni by byla castecnym navratem do stavu 10-15 let zpatky, kdy hlavni tah vedl pres ul. Gen. Stefanika a Denisovu… Teda s tim rozdilem, ze by to byly dve dvoupruhove jednosmerky. Tovarni od nadrazi na jih, gen. Stefanika + Denisova pro smer opacny.
Akorat, ze by to byla totalni pakarna pro vsechny, kdo v dane lokalite bydli.
Tudy a dále přes průmyslovou zónu na připravovanou D1
https://mapy.cz/s/kapupakata
Ano, investorem byla SŽDC. Ano, ten most je na plnou šířku dvouproudé komunikace. Ano, by bylo by to levnější, když by se ty dvě operné zdi mezi opěrami mostu nemusely stavět. Ano, vešel by se plnohodnotný chodník a bylo i místo pro cyklisty. Ano, rozum u toho stojí.
Proboha. To clovek nevymysli, to se proste musi dit. (Jo, je to pro mne „novinka“, dlouho jsem v tech mistech nebyl.)
Ten podjezd by musel jít i hlouběji. Tam bych neprojel ani s obytkou.
Mádrák má štětové stěny do hloubky 15m, tudíž pro průjezd kamiónů, SŽDC a firma ŽSBrno realizace. Bylo na tehdejším starostovi Přerova a zastupitelstvu před 15. léty, aby vytáhli 20 Mega, vykoupili pozemky zahrádek a postavili kruháč na G. Štefánika, viz původní projekty, né tu kruhovou šaškárnu co je tam teď.
Ten potřeboval 20 mega úplně jinam.
Nešel by ten prostor vyčarovat jednoduše tím, že by se zbouraly ty garáže podél kolejí/nádraží? Stejně vypadají, že mají své nejlepší léta za sebou…
No prave, ze ne.
Jestli si to tam dobre pamatuju, na urovni garazi byla prostorova rezerva dostatecna (opravdu velkoryse siroky chodnik a zelen), problem je az v useku nejbliz k obchodaku. Musel by se soupnout celej ten, kdysi zelenej, plotek, a/nebo komplet predelat najezdy z tech fabrik a prodejen.
Toto je úžasně nesmyslná stavba jako by to plánovali na přelomu 60. a 70. let. Zatahovat dopravu do města, když okolo má vést zanedlouho dálniční obchvat je příklad toho jak se dá utratit spousta peněz za stavbu která situaci v nejlepším případě nezlepší, pravděpodobně výrazně zhorší.
Také to ukazuje jak centrální komise MD je naprosto nefunkční záležitost. Neměla by nikdy povolit dvě stavby vedle sebe, které dělají stejnou věc.
Otázka je, za jak dlouho je „zanedlouho“, co se týká zahájení stavby D1 0136… Ale jinak s vámi souhlasím.
Ta otázka je ovšem zásadní, jedno „zanedlouho“ u nás v případě dopravních staveb znamená i desítky let. Tahle stavba není samozřejmě všelék, ale dopravě to objektivně pomůže, stejně jako pomohla loni zprovozněná estakáda nad železnicí. Definitivně si ale samozřejmě Přerov uleví až s dálnicí, takže „zanedlouho“…
Estakáda je smysluplné dílo, které komanči odmítli v budovatelských letech realizovat a zavrtali to do žel. podjezdu, který je permanentně zaplavován spodní vodou a jedou tam furt čerpadla (pro ŘSD danajský dar). Průpich je taky jejich dílo, ale smyslu moc nedává, hlavně díky napojení na sil. I/55 a jeho vyřešení s křížením chodců u nádraží. U nás v Přerově fujtajxl.
Byl jste tam někdy? Husova ulice, ta souběžná s nádražím, je lemována bytovými domy. Což se o průpichu středem staré fabriky říct nedá.
A není zrvona málo dopravy, která projet musí, jelikož končí v samotném Přerově a tudíž pojede buď „průpichem“ nebo po Husově ulici. A neříkejte mi, že autobusy z okolních obcí do města na nádraží nemají zajíždět.
Tak uliční síť v Přerově stojí celkově za starou bačkoru, takže průpich Jutou je vlastně běh s křížkem dávno po funuse. Jinak plynulosti provozu autobusů příliš neprospělo nedávné otočení směru nástupišť na autobusáku o těch cca 30°. Sice se tím vytvořil jeden centrální výjezd a jeden nájezd, ale jen za cenu, že autobusy průběžně nezahušťují dopravu z jednotlivých nástupišť, ale v intervalech vytvářejí rázy právě tím jedním výjezdem.