LOT 3a leaderboard

Stavba přerovské magistrály přes areál Juty přináší první uzavírky

Stavba I/55, průpich Přerovem. Pramen: FB Tomáše NavrátilaStavba I/55, průpich Přerovem. Pramen: FB Tomáše Navrátila

Po dokončení stavby, které je naplánováno na konec roku 2022, bude mít Přerov novou čtyřpruhovou komunikaci

Zpět na článek
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza

Mně se jeví trasa průtahu kolem autobusového nádraží jako nešťastná. Čtyřproudová komunikace tím vlastně město rozdělí na dvě půlky a všichni, kdo do města přijedou hromadnou dopravou, ji budou muset obtížně překonávat. Daleko ohleduplnější by podle mě bylo vést průtah z Velkých Novosadů ulicí Kojetínskou a dále v trase tzv. jihozápadního obchvatu (který je stejně v územním plánu) přes tzv. Mádrův podjezd, okružní křižovatku a dále ulicí Gen. Štefánika. Tímto způsobem se doprava řešila možná před padesáti lety. Ostatně z této doby také návrh průpichu pochází…

tratoret

jeto děs ten problém má ale skoro každé město

Xapadlo

Jedna technická. Kramářova ulice už je nyní zaslepena. Není mi tedy zřejmé, jaká změna zde vlastně nastane.

Error

Ze se zaslepi z opacneho smeru, nez je doposud? Tedy smerem z prupichu na ni najet nepujde, ale zabrany na druhem konci se odstrani. Alespon to tedy ocekavam ja.

David

Musí to postavit rychleji jak obchvat jink by se zjistilo že prupich neni potřeba

Luboš Beneš

My v Plzni ty blokády kolem dostavby dálnice – podjezdu Valík známe. 10 let kamiony po městě, prostě peklo. Přerovu nezávidím.

Jerry

Ten prupich nic neřeší.. pokud nebude obchvat .. je Přerov v pytli. Je to zasekane od Táňa do večera.. hrůza s peklo každý den

Majkl

Od Tání do Verčy?

Daniel

Vizualizace novostaveb kolem plánovaného prupichu je hodně optimistická. Z jedné strany zeď pivovaru, z druhé čtyřproudovka a ghetto. No nekup to

Jan Sova

Přerov si nechal zpracovat již v dřívějších letech dopravní studii, která vyšla na světlo v roce 2017/18. Bylo tam několik doporučení a obecně hodnocený stav komunikací včetně chodníků apod. Přerov odstranil pouze některé dílčí maličkosti. Jako zdroj práce pochopitelně Přerov láká pracovníky z přilehlých obcí a regionů, kteří těmito „vnitřně laděnými“ komunikacemi projíždí. Přerov dlouhodobě na takových komunikacích budoval přechody pro chodce, netaktované semafory, kruhové objezdy malých rozměrů, krátké odbočovací pruhy, chodníky o šíři 4 kachliček apod. Tyto komunikace pak nejstou sto utáhnout ranní a odpolední špičky. I proto se jedná o město chodců, protože zdravý člověk ze severního okraje… Číst vice »

Venda

Ten Přerov byl, je a bude vždycky peklo …
Proč se nedokončí konečně ten obchvat Přerova, potom tam nebude projíždět tolik aut

Juraj

Budem to sledovať veľmi pozorne, pretože mám určité pochybnosti.
Zberná komunikácia stredom mesta totiž prakticky NIKDY neprináša „plynulejší, rychlejší a bezpečnější“ dopravu v meste, presne preto, že „průtah se stane jakýmsi „sběračem“ z místních komunikací.“

Je to len recept na dopravnú indukciu, takže doprava narastie na prieťahu, lenže prieťah má križovatky a prechody a odbočovacie pruhy, takže k vyššiemu objemu dopravy sa pridá viac kolíznych miest. Ak by Přerov ten sľub naplnil, bude to zázrak.

Dejv

Příspěvek smazán pro množství vulgárních slov

Bagoun

Kilometr silnice za 200 mega do konce roku 2022, kdyby tak stavěli naši předci zak je tady pravěk pořád 😂

Tady na Moravě

Jako jo, neni to zadny zazracny tempo. Ale je to prestavba zastaveneho uzemi plus stavba zasahujici do provozu ve meste, tj. nutna koordinace.

Pe.tr

Vzory jsou kousek . Baťa věděl jak na stavby a i komunista Čuba zvládl postavit deset kilometrů atrapy dálnice za tři týdny . I s mostem . Když to šlo onehdá a dnes existují lepší technologie proč není do prázdnin hotovo . Nicméně Přerov je špunt i ve směru na Tovačov i Bystřici takže mu pomůže cokoli , zvláště dostavba D1 by byla bomba

tratoret

no každý myslí že když je ta demokracie tak se může všechno a toje ten problém . Viz zeleni děti země atd.. Nový stavební zákon . Přece je lepší plynuly provoz než kolony od rána do večera.

Kodl

Aspon neco spravnym smerem se v Prerovu deje. Palec nahoru za to.
Nicmene ze jeste minimalne 5-10 let bude D1 u Rikovic koncit v poli, za to spise palec dolu.