Stavba obchvatu Jaroměře bude hotová včas, otevření plánuje ŘSD na září

Stavba obchvatu Jaroměře. Foto: ŘSDStavba obchvatu Jaroměře. Foto: ŘSD

Stavba běží bez větších komplikací.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Franklin

https://imgur.com/a/JXBeKkZ

Na této fotografii máme zdokumentováno dokončení 05/2024, tedy stavba obchvatu nebude dokončená včas.

Franklin

S tím termínem je to složitější, sluší se připojit vyjádření Radka Mátla na X:

„Termín byl upraven ještě před zahájením realizace stavby z důvodu eliminace dalšího zpoždění s nepřístupnými pozemky a nutnými termíny pro přeložku plynovodů. Stavba posléze pokračuje dle upraveného harmonogramu bez zpoždění.“

Vítek

v říjnu budou krajské volby, takže otevírat v září je nutné.

Rosmarine

Včas by bylo v původně určeném květnu 2024.

Joe

Uf to bude paráda, ještě začít kopat v Náchodě a bude to dokonalý.

janvagala

To se nám tu už děje.

Jirka

Stavba nezačalo loni, ale už předloni.

kix

15tis vozidel denně, tak kruháč opět nesmí chybět, bez něj by to nešlo 🙂

M.S.

15 tis vozidel je nyní na průtahu městem. Na obchvatu to bude podstatně méně.

Lukáš Kníže

No hlavně aby se zpátky upravily křižovatky (často kruhové) uprostřed města, když už díky obchvatům nebudou potřeba být tak kapacitní.
Jaroměř dlouho trpěla vysokou intenzitou dopravy. Po otevření obchvatu nebudou trpět dopravou, ale prostředím, které je navrženo pro auta a ne lidi.

yxc

Včas asi těžko, vzhledem k tomu, že původní termín, uváděný v době zahájení, byl 05/2024. Ale před volbami se to otevření asi hodí víc, jen se nesmi přiznat zpoždění.

Kebab

Zrovna to chci napsat.

Jan

Sláva sláva. Škoda jen toho zdržení. Měli by panu soudci postavit pamětní desku u staré silnice včetně údaje o počtu projíždějících vozidel denně…

libcha

Po mnoha letech průtahů se staví obchvaty 🙂

Náchod(sko) tím získá skvělé spojení se světem (nebo aspoň jeho pupkem). Problém bych viděl v tom, že jen silniční. Železniční Vysokovská spojka stále v nedohlednu 🙁 Přitom by to byla relativně malá investice v porovnání se značným zkrácením cestovní doby.

Michal82

Tohle taky nechápu. Mnoho nachoďaku je na kraji v vysokých pozicích a nejdou schopni to tlačit k realizaci.

digi

No a kolik z nich nemá státem placené auto??? Tam bych hledal problém …

Jiří Kocurek

Řadoví zaměstnanci rozhodně ne a můžou si dovolit max tak ojetinu.
Narozdíl od papalášů na SŽ, kteří pak mohou být ve své bublině přesvědčení, že stát pořizuje auto každému.

digi

Michal82 psal o urednicich na vysokých pozicích.. nestavte zase slaměného panáka …

Jiří Kocurek

Důkaz sporem: Když tem vysokým pozicím služební auto nedáte (rozporuji tvrzení: služební auto = příčina problému), tak se stane přesně co, ve volbách?

Jelikož tyhle vysoké pozice jsou obsazovány stranicky, ne že ne.

digi

Oni se vysocí státní úředníci volí??? Trolit neumíte…

Olin

Jistěže ne… Oni se dosazují (ehmm, tedy vyhrávají ve výběrových řízeních), typicky na základě klientelismu, nepotismu, jánabráchysmu a dalších ryze demokratických a spravedlivých postupech.

janvagala

Ano lepší spojení by to jistě bylo (k tomu zdvoukolejnění Jar-H.K.). Ale jako žijící v Náchodě musím říct, že toto téma tu lidi moc neřeši. Aktuální je to pouze před volbami (vděčné téma)a pak ticho po pěšině.

Petr David

Zdvojkolejnění do Jaroměře je předpoklad pro spojku. Jinak na spojce někteří lidé reálně pracují, bohužel dráha není silnice. Prostě reálný přesun dopravy ze silnic na koleje.