S tím termínem je to složitější, sluší se připojit vyjádření Radka Mátla na X:
„Termín byl upraven ještě před zahájením realizace stavby z důvodu eliminace dalšího zpoždění s nepřístupnými pozemky a nutnými termíny pro přeložku plynovodů. Stavba posléze pokračuje dle upraveného harmonogramu bez zpoždění.“
No hlavně aby se zpátky upravily křižovatky (často kruhové) uprostřed města, když už díky obchvatům nebudou potřeba být tak kapacitní.
Jaroměř dlouho trpěla vysokou intenzitou dopravy. Po otevření obchvatu nebudou trpět dopravou, ale prostředím, které je navrženo pro auta a ne lidi.
yxc
7 měsíců
Včas asi těžko, vzhledem k tomu, že původní termín, uváděný v době zahájení, byl 05/2024. Ale před volbami se to otevření asi hodí víc, jen se nesmi přiznat zpoždění.
Sláva sláva. Škoda jen toho zdržení. Měli by panu soudci postavit pamětní desku u staré silnice včetně údaje o počtu projíždějících vozidel denně…
libcha
7 měsíců
Po mnoha letech průtahů se staví obchvaty 🙂
Náchod(sko) tím získá skvělé spojení se světem (nebo aspoň jeho pupkem). Problém bych viděl v tom, že jen silniční. Železniční Vysokovská spojka stále v nedohlednu 🙁 Přitom by to byla relativně malá investice v porovnání se značným zkrácením cestovní doby.
Řadoví zaměstnanci rozhodně ne a můžou si dovolit max tak ojetinu.
Narozdíl od papalášů na SŽ, kteří pak mohou být ve své bublině přesvědčení, že stát pořizuje auto každému.
Jistěže ne… Oni se dosazují (ehmm, tedy vyhrávají ve výběrových řízeních), typicky na základě klientelismu, nepotismu, jánabráchysmu a dalších ryze demokratických a spravedlivých postupech.
Ano lepší spojení by to jistě bylo (k tomu zdvoukolejnění Jar-H.K.). Ale jako žijící v Náchodě musím říct, že toto téma tu lidi moc neřeši. Aktuální je to pouze před volbami (vděčné téma)a pak ticho po pěšině.
Zdvojkolejnění do Jaroměře je předpoklad pro spojku. Jinak na spojce někteří lidé reálně pracují, bohužel dráha není silnice. Prostě reálný přesun dopravy ze silnic na koleje.
https://imgur.com/a/JXBeKkZ
Na této fotografii máme zdokumentováno dokončení 05/2024, tedy stavba obchvatu nebude dokončená včas.
S tím termínem je to složitější, sluší se připojit vyjádření Radka Mátla na X:
„Termín byl upraven ještě před zahájením realizace stavby z důvodu eliminace dalšího zpoždění s nepřístupnými pozemky a nutnými termíny pro přeložku plynovodů. Stavba posléze pokračuje dle upraveného harmonogramu bez zpoždění.“
v říjnu budou krajské volby, takže otevírat v září je nutné.
Včas by bylo v původně určeném květnu 2024.
Uf to bude paráda, ještě začít kopat v Náchodě a bude to dokonalý.
To se nám tu už děje.
Stavba nezačalo loni, ale už předloni.
15tis vozidel denně, tak kruháč opět nesmí chybět, bez něj by to nešlo 🙂
15 tis vozidel je nyní na průtahu městem. Na obchvatu to bude podstatně méně.
No hlavně aby se zpátky upravily křižovatky (často kruhové) uprostřed města, když už díky obchvatům nebudou potřeba být tak kapacitní.
Jaroměř dlouho trpěla vysokou intenzitou dopravy. Po otevření obchvatu nebudou trpět dopravou, ale prostředím, které je navrženo pro auta a ne lidi.
Včas asi těžko, vzhledem k tomu, že původní termín, uváděný v době zahájení, byl 05/2024. Ale před volbami se to otevření asi hodí víc, jen se nesmi přiznat zpoždění.
Zrovna to chci napsat.
Sláva sláva. Škoda jen toho zdržení. Měli by panu soudci postavit pamětní desku u staré silnice včetně údaje o počtu projíždějících vozidel denně…
Po mnoha letech průtahů se staví obchvaty 🙂
Náchod(sko) tím získá skvělé spojení se světem (nebo aspoň jeho pupkem). Problém bych viděl v tom, že jen silniční. Železniční Vysokovská spojka stále v nedohlednu 🙁 Přitom by to byla relativně malá investice v porovnání se značným zkrácením cestovní doby.
Tohle taky nechápu. Mnoho nachoďaku je na kraji v vysokých pozicích a nejdou schopni to tlačit k realizaci.
No a kolik z nich nemá státem placené auto??? Tam bych hledal problém …
Řadoví zaměstnanci rozhodně ne a můžou si dovolit max tak ojetinu.
Narozdíl od papalášů na SŽ, kteří pak mohou být ve své bublině přesvědčení, že stát pořizuje auto každému.
Michal82 psal o urednicich na vysokých pozicích.. nestavte zase slaměného panáka …
Důkaz sporem: Když tem vysokým pozicím služební auto nedáte (rozporuji tvrzení: služební auto = příčina problému), tak se stane přesně co, ve volbách?
Jelikož tyhle vysoké pozice jsou obsazovány stranicky, ne že ne.
Oni se vysocí státní úředníci volí??? Trolit neumíte…
Jistěže ne… Oni se dosazují (ehmm, tedy vyhrávají ve výběrových řízeních), typicky na základě klientelismu, nepotismu, jánabráchysmu a dalších ryze demokratických a spravedlivých postupech.
Ano lepší spojení by to jistě bylo (k tomu zdvoukolejnění Jar-H.K.). Ale jako žijící v Náchodě musím říct, že toto téma tu lidi moc neřeši. Aktuální je to pouze před volbami (vděčné téma)a pak ticho po pěšině.
Zdvojkolejnění do Jaroměře je předpoklad pro spojku. Jinak na spojce někteří lidé reálně pracují, bohužel dráha není silnice. Prostě reálný přesun dopravy ze silnic na koleje.