Vážené ŘSD, co by se stalo, kdyby jste 2x do roka udělali 5 minutové video ze stavby, jako to děláte u ostatních obchvatů a výstaveb dálnic.
Kenny
2 let
Šumperk je pořád díra u Hanušovic…
Asd
2 let
Uzavírka je sice nemilá věc, ale nedá se nic dělat. Snad se v dohledné době dočkáme že Šumperk bude mít důstojné silniční spojení se zbytkem republiky.
Asi tak. Už aby dostavěli celou I/44 ve čtyřpruhovém uspořádání až od Mohelnice, kam snad v dohledné době dovedou i D35 od Hradce. Pak to bude rozumná cesta do podhůří Jeseníků i pro lidi z Čech. Dnes je to tam jak na horské dráze – pořád nahoru, dolů, doprava, doleva, ideálně v neustálém rychlém střídání. Prostě silnice vedoucí ve stopě ze století dávno minulých, kdy se jezdilo maximálně tak vozy taženými voly či koňmi. A průměrná cestovní rychlost se v takových úsecích o moc nezvýšila. Jedině dobře průjezdné obchvaty mimo trvalá sídla a narovnávání silnic pomůže aspoň trochu zlepšit dopravní… Číst vice »
Máte naprostou pravdu. Jen bych dodal že ideální by bylo kdyby D35 začínala v Liberci kde by napojovala jak na německou tak i polskou dálniční síť. A Šumperk dostal pořádný obchvat.
Vážené ŘSD, co by se stalo, kdyby jste 2x do roka udělali 5 minutové video ze stavby, jako to děláte u ostatních obchvatů a výstaveb dálnic.
Šumperk je pořád díra u Hanušovic…
Uzavírka je sice nemilá věc, ale nedá se nic dělat. Snad se v dohledné době dočkáme že Šumperk bude mít důstojné silniční spojení se zbytkem republiky.
Asi tak. Už aby dostavěli celou I/44 ve čtyřpruhovém uspořádání až od Mohelnice, kam snad v dohledné době dovedou i D35 od Hradce. Pak to bude rozumná cesta do podhůří Jeseníků i pro lidi z Čech. Dnes je to tam jak na horské dráze – pořád nahoru, dolů, doprava, doleva, ideálně v neustálém rychlém střídání. Prostě silnice vedoucí ve stopě ze století dávno minulých, kdy se jezdilo maximálně tak vozy taženými voly či koňmi. A průměrná cestovní rychlost se v takových úsecích o moc nezvýšila. Jedině dobře průjezdné obchvaty mimo trvalá sídla a narovnávání silnic pomůže aspoň trochu zlepšit dopravní… Číst vice »
Máte naprostou pravdu. Jen bych dodal že ideální by bylo kdyby D35 začínala v Liberci kde by napojovala jak na německou tak i polskou dálniční síť. A Šumperk dostal pořádný obchvat.