Aspoň si své Klatovské rarášky strčí mezi půlky a nebudou s tím trávit turisty.
Adam
1 rok
Dopravní zatížení podle něj roste, mýto počty aut neomezilo, po dokončení obchvatu by se měla intenzita opět zvýšit.
Takže roste dopravní zatížení ve městě, mýto to zatížení neomezí, ale stavba obchvatu ho rovnou zvýší?
Kdo mi to vysvětlí?
mimochodem
1 rok
A copak je za plan s I/22? Ta ma jezdit pres mesto porad, nebo ma nasledovat presun tranzitnich kamionu na ten divnej obchvat s mini kruhacema po II/185 a pak na tenhle budovanej obchvat?
Petr Suchý
1 rok
Přiznám se, že jsem až dnes zjistil, že obchvat Přeštic se bude stavět už jen jako dvoupruh. Myslel jsem, že až do Přeštic budou 4 pruhy a pak dále na Klatovy už jen dva. Ale očividně 4 pruhy končí už za Horní Lukavicí.
Mě by přišlo také logičtější to ve čtyřech pruzích dotáhnout za Přeštice, protože se tam odpojuje frekventovaná silnice II. třídy na Nepomuk a na Merklín.
Merklín? Jako nemůže vést kapacitní silnice ke každé skupince zemljanek…
Petr Suchý
1 rok
Zrovna včera jsem narazil na článek v Klatovském deníku, kde se píše, že Šlovice-Přeštice by mohly být už letos.
„Podle smlouvy o dílu by měla být zprovozněna kompletně v dubnu 2024, ale pokud vše půjde tak jako k dnešnímu dni, tak se nám možná podaří ji zprovoznit již v listopadu letošního roku.“
Uz ted se po casti te prelozky jezdi v rezimu 1+1 (od Plzne po Chlumcany). Docela to odsypa, ale nekde v letaku jsem zahlidnul, ze maji snad jeste tretinu zemnich praci pred sebou.
Pavel
1 rok
Obchvat super, pomůže při nájezdech na Šumavu, ale proč je tam proboha to úrovňové křížení jedniček ? Je jasné, že MÚK je dražší, ale bylo by to do budoucna lepší řešení.
A ze my se vzdycky v tom „zahranici“ koukame nekam, kde je to (cokoliv) reseno jeste blbejs 🙂
Taky clovek muze jet od Klatov cca hodinku na jih a to se najednou divi, co vsechno jde. Okresni mesto, 10k obyvatel, dve silnice prvni tridy, tri MUK, jeden tunel, nic neni problem. Cisla stran intenzit dopravy na B11 i B85 v techto mistech mi nejsou znama, mozna, ze je to tam skutecne nutnost a nikoliv jen rozmarilost.
Jsou to sice dvě jedničky, ale ani v součtu (13600 aut / den) nedosahují provozu, který by vynucoval MÚK. Většina provozu je po I/22. I/27 zde má intenzity podobné jako silnice II třídy v okolí.
Stejně jako u zdůvodnění dálnice D6, která kapacitně nemá opodstatnění. Důležitá je přeci i kvalita (rychlost a plynulost) jízdy po dálkové trase. Resp. když už EK začíná zle koukat na ojeté pneumatiky a ošoupané brzdy, tak tady musí brzdit zbytečně úplně všichni. O gumování na OK kamiony nemluvě.
Mě by zajímalo odkud pochází informace o přeložce ze Švihova, protože z webu ŘSD (už zase) zmizela…
Nezasloužilo by si křížení dvou jedniček MÚK?
Okap
A klatovští majitelé zájezdních hostinců nebudou mít co žrát.
Aspoň si své Klatovské rarášky strčí mezi půlky a nebudou s tím trávit turisty.
Dopravní zatížení podle něj roste, mýto počty aut neomezilo, po dokončení obchvatu by se měla intenzita opět zvýšit.
Takže roste dopravní zatížení ve městě, mýto to zatížení neomezí, ale stavba obchvatu ho rovnou zvýší?
Kdo mi to vysvětlí?
A copak je za plan s I/22? Ta ma jezdit pres mesto porad, nebo ma nasledovat presun tranzitnich kamionu na ten divnej obchvat s mini kruhacema po II/185 a pak na tenhle budovanej obchvat?
Přiznám se, že jsem až dnes zjistil, že obchvat Přeštic se bude stavět už jen jako dvoupruh. Myslel jsem, že až do Přeštic budou 4 pruhy a pak dále na Klatovy už jen dva. Ale očividně 4 pruhy končí už za Horní Lukavicí.
I tak budme radi za ty dary. Jestlize nejaka cast z toho ctyrpruhu zmizi pres Prestice a dal na Nepomuk, nemusi to az tak moc vadit.
Však to se nijak nevylučuje, 4 pruhy jsou až do Přeštic. Většina provozu do Přeštic bude sjíždět právě na křižovatce za Horní Lukavicí.
Mě by přišlo také logičtější to ve čtyřech pruzích dotáhnout za Přeštice, protože se tam odpojuje frekventovaná silnice II. třídy na Nepomuk a na Merklín.
Do Přeštic je provoz 18k aut / den, za Přešticemi je to souhrnně v na obou silnicích 13.7k. Dvoupruh tak bude, alespoň prozatím, určitě postačovat.
Merklín? Jako nemůže vést kapacitní silnice ke každé skupince zemljanek…
Zrovna včera jsem narazil na článek v Klatovském deníku, kde se píše, že Šlovice-Přeštice by mohly být už letos.
„Podle smlouvy o dílu by měla být zprovozněna kompletně v dubnu 2024, ale pokud vše půjde tak jako k dnešnímu dni, tak se nám možná podaří ji zprovoznit již v listopadu letošního roku.“
https://klatovsky.denik.cz/zpravy_region/obchvat-od-plzne-bude-hotov-drive-zacne-presticky-klatovsky-je-v-polovine-202305.html
Uz ted se po casti te prelozky jezdi v rezimu 1+1 (od Plzne po Chlumcany). Docela to odsypa, ale nekde v letaku jsem zahlidnul, ze maji snad jeste tretinu zemnich praci pred sebou.
Obchvat super, pomůže při nájezdech na Šumavu, ale proč je tam proboha to úrovňové křížení jedniček ? Je jasné, že MÚK je dražší, ale bylo by to do budoucna lepší řešení.
V zahraničí zcela normální. Ve Španělsku se např. rychlostní komunikace kříží kruhovými objezdy.
A ze my se vzdycky v tom „zahranici“ koukame nekam, kde je to (cokoliv) reseno jeste blbejs 🙂
Taky clovek muze jet od Klatov cca hodinku na jih a to se najednou divi, co vsechno jde. Okresni mesto, 10k obyvatel, dve silnice prvni tridy, tri MUK, jeden tunel, nic neni problem. Cisla stran intenzit dopravy na B11 i B85 v techto mistech mi nejsou znama, mozna, ze je to tam skutecne nutnost a nikoliv jen rozmarilost.
https://mapy.cz/s/cetameveje
Jsou to sice dvě jedničky, ale ani v součtu (13600 aut / den) nedosahují provozu, který by vynucoval MÚK. Většina provozu je po I/22. I/27 zde má intenzity podobné jako silnice II třídy v okolí.
Stejně jako u zdůvodnění dálnice D6, která kapacitně nemá opodstatnění. Důležitá je přeci i kvalita (rychlost a plynulost) jízdy po dálkové trase. Resp. když už EK začíná zle koukat na ojeté pneumatiky a ošoupané brzdy, tak tady musí brzdit zbytečně úplně všichni. O gumování na OK kamiony nemluvě.