Stavba D35 Hořice – Sadová začne na podzim, ŘSD vybralo stavební firmy
Práce na záchranném archeologickém výzkumu na D35. Foto: ŘSD
Více než deset kilometrů dálnice bude stát o miliardu méně, než silničáři předpokládali.
Jen tak dál a co nejrychleji do Mohelnice a Liberce. Ještě kdyby se jelo podle polského vzoru tj. rezerva na 3+3, bylo by to zn. ideal.
Frantíci jedou. V návaznosti na dopady nedávných události bych se nedivil, kdyby další PPP bylo jejich.
Pokud začnou stavit letos na podzim a pokud výstavba dálnice obvykle trvá 3 stavební sezony, tak hotovo bude až na podzim 2026. V odkazovaném letáku dle mého mínění tedy mají chybu (odtud asi i přeneseno do textu) – kvůli dotazům uchazečů posunuli začátek výstavby, ale posunout i předpokládaný konec už opomenuli.
Pokud by to však skutečně trvalo jen 2 roky, prosím redakci, aby zjistila, co stojí za tím poměrně výrazným zrychlením.
Nakonec to bude nejspíše ještě úplně jinak. Vzhledem k tomu, že s provizorním sjezdem na I/35 se nejspíše nepočítá, nemůže být tento úsek uveden do provozu dříve, než navazující úsek do Plotiště. A u něj se aktuálně udává uvedení do provozu 2027.
To sice máte pravdu, ale u useku Sadová-Plotiště se předpokládá urychlené zprovoznění prvního km k MUK s I/35, což určitě bude už během 2026
Je to dobře, až bude komplet Plotiště- Ulibice bude ještě lépe . Tak at se daří !!!!
230 milionů za km dálnice, která je široká 30 metrů. Za to se ani neopraví 1 km železničního koridoru o šířce 10 metrů.
Železo je asi drahý 🙂
Což je srovnání, které kulhá na obě nohy.
Když tam není zábradlí, co se natírá barvou s krví jednoržců?
Ještě, že nikdo populárně neporovnává dopravní výkony a cenu za tyto dopravní výkony.
Pane generální řediteli Svobodo, nechcete na léto vyjet s panem Hofhanzlem na stáž k ŘSD? Na SŽ se stejně nic moc dít nebude, a tady byste se třeba i něco naučili.
Před pár lety byste to psal přesně naopak. Na železnici se stavělo a na dálnicích fungoval Bártuv efekt.
Ne, před pár lety se téměř nestavělo ani na dálnicích ani na železnici. Na dálnicích už se staví, na železnicích stále nic.
Neodčerpávala většinu rozpočtu „nová“ D1? Teď už je víceméně hotová tak se konečně můžou stavět opravdu nové dálnice.
Nebylo připraveno. D1 byla oprava, tam je papírování výrazně jednodušší.
Bomba! Matl na hrad! Konecne se neco deje, hybe a D35 skutecne pripomina prioritu po desetiletich kecu a zvastu. Diky Radku!
Nakonec to vypadá, že největší brzdou na trase Jičín-Lipník bude Litomyšl-Janov.
Tahle stavba má zpoždění oproti okolním už dlouho, to není novinka nakonec. Ale Mádl (i jeho předchůdci) se snažil to tam odblokovat a urovnat, aby snížil rizika průtahů při povolovacích řízeních.
Jen když už mluvíte o celé té trase, pořád tam máte celý úsek Svitavy-Mohelnice se dvěma dlouhými tunely, kde jsou rizika průtahů při stavbě vždycky. A po celou dobu se bude jezdit přes OK v Třebový a to dost pravděpodobně při trochu jiných intenzitách, než dnes.
Řekl bych, že špunt bude hned po výjezdu z Jičína v Úlibicích (nebo Úlibici?)
A důvod? Dneska se kolony v těch místech dělají hlavně kvůli známému a nevyhovujícímu kruháči, který by měl „zmizet“ z cesty. Nehledě na to, že v okamžiku kdy bude dálnice od Hradce až k Jičínu komplet, dojde určitě i k úpravě dopravních proudů kdy asi dost zesílí doprava ve směru na/od Hradce do Krkonoš. Pokud bude v tu dobu hotový i obchvat Nové Paky, mohl by tam být provoz plynulý a bez nějakých špuntů…
U Ulibice bude nový kruháč v turbo okružní variantě se dvěma pruhy na vjezdu. Je to paskvil co tam nemá co dělat, ale asi to nakonec fungovat bude..
jen že úsek „ulibice obchvat“ se začne budovat až po té co bude hotovo ulibice – plotiště.. tedy dlouhou dobu budou průjezdy skrz obec na tu haluz co tam už nyní je 😀
Pže nikde nepíší jak to vypadá s obchvatem ulibic.
a jestli se pletu, tak se omlouvám..