Nový úsek D35 je blízko dokončení, amatéři ho využili pro cyklistický závod
Nový úsek D35 Časy - Ostrov. Foto: ŘSD
Termín otevření nového úseku zůstává stanoven na 22. prosince.
Termín otevření nového úseku zůstává stanoven na 22. prosince.
Super, hrozne moc to pomuze. Za jeden rok tolik kilaku za dve otevreni super. Snad to ulevi i d1 ale pochybuju
Ok, takže se ve východních Čechách dokončuje poslední ze čtyř rozestavěných úseků (D11 a D35) o celkové délce přes 50km. Kolik nových staveb na těchto dálnicích začal p. Kupka? 0? Další promrhané roky…
Jo jo, ministr Kupka není ve vládě ještě ani rok, ale už čekáte, že vyřeší dopravní situaci ČR. No jestli vy nebudete kokot…
Kupka to sam neovlivni, od toho je ŘSD
Jenom dodám, že časovkařský speciál je nazývá koza. Prostejovský Koblížek to tuším vyhrál na D35.
Na podzim 1990 jsem si na kole projel D11 Poděbrady západ – Poděbrady východ a zpět, vč. lanového mostu přes Labe 🙂
V devadesátých letech jsem se na silničce projel po rozestavěné rychlostní silnici ve Francii. Na téměř 10 km táhlém 5% klesání s větrem v zádech jsem tehdy na dlouhou dobu (na více jak 25 let) dosáhl svého rychlostního rekordu 79,4 km/h, který jsem překonal teprve letos, ovšem v prudkém dvojciferném sjezdu hodnotou 81,3 km/h. Nicméně chci říci, že ve Francii nemají problém např. v Alpách uzavřít půlku dálnice, pokud je potřeba to protáhnout nějakým úzkým údolím. Je to o prioritách. A ty bohužel v České republice leží jinde. SIlniční cyklistika je v ČR boužel stále vnímána jako okrajový sport a… Číst vice »
Každý by rád aby právě ten jeho koníček měl prioritou před ostatními lidskými činnostmi. Já mám třeba rád modelovou železnici. Že bych kvůli své zálibě požadoval také uzavírky dálnic? 🙂
Presne jak rikate. Je to okrajovy sport takze proc kvuli nemu uzavirat zivou dalnici… Kolo patri na cyklostezku a ne na dalnici… Rikam jako rekreacni cyklista…
Proto se jich tolik (ne)staví.
Tady cyklistika vždycky byla okrajový sport. Sice u nás má dlouhou tradici, ale nikdy neměla tak významné postavení mezi ostatními sporty, jaké má u Frantíků, kteří jsou právem pyšní na TdF. A nebyla u nás nijak zvlášť oblíbená ani za socialismu, jak někteří tvrdí. Krásně to bylo vidět v roce 1990 při Závodu míru – jakmile skončila povinná účast škol a pracovních kolektivů u trasy závodu, byly ulice skoro prázdné.
Jen pro zajímavost, něco podobného pamatuji, nejsem si úplně jistý, jestli to byl rok 2004, ale tehdy jsem jel časovku na MR v Brně, trasa byla po D2, start/cíl na exitu 11, celá půlka dálnice byla zavřená. Už nevím, jestli to nebylo v rámci třeba nějaké už hotové opravy před otevřením, nebo jestli se to dohodlo jen kvůli závodům. Ale asi jen kvůli závodům, rekonstrukce D2 probíhala nedávno. Každopádně trasa byla jen po dálnici, tam a zpět, nic příjemného, zvlášť když fouká…
Pěkný nápad. Možná by nebylo od věci různá otevírání silnic, dálnic a podobně zpestřovat o různé takovéto zábavy. Proč by z otevírání staveb měla být jenom akce pro papaláše s chlebíčky?
Jestli si pamatuji, tak zrovna na tom předcházejícím úseku D35 a na D11 byl nějaký den otevřených dveří.
Kdyz se mel otevirat zatim posledni usek D0, tak tam byl „den otevrenych dveri“, spousta lidi, na kolech, kocarky, pesky, brusle… po urcitych vzdalenost byli i pultiky s vodou. Bylo to moc fajn.
Takze obcas se to i deje, ale urcite by to slo poradat casteji.
Před spoustou let jsme měli inline závody na D0 od Komořanského tunelu k sjezdu u Hodkovic. Jeden ve dne, a jeden noční. Zábava nade vše.