Stav haly ve vozovně Hloubětín se rychle zhoršuje, DPP ji do pondělí zcela vyklidí

Vjezd do vozovny Hloubětín. Autor: Aktron / Wikimedia CommonsVjezd do vozovny Hloubětín. Autor: Aktron / Wikimedia Commons

Remízovací hala vozovny Hloubětín, která byla zbudována na přelomu 40. a 50. let, přestane v pondělí definitivně sloužit jako zázemí

1 Komentář
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
železničář v důchodu

Smutné – byl to významný kus historie pražské tramvajové dopravy …
Na druhou stranu by redukce hloubětínské vozovny mohla paradoxně přispět ke zlepšení organizace provozu MHD = k omezení počtu protisměrných dlouhých jalových vyjíždění a zatahování vozů na a z linek obsluhujících úplně jiné oblasti města : ve východní části Prahy si více méně konkurují čtyři vozovny, zatímco v rozlehlé síti tratí na levém břehu Vltavy jsou jen dvě.