Stát zvažuje, že by platil provoz postrkových lokomotiv. Aby ulehčil koridoru

ČD Cargo, postrhkové lokomotivy 230, foto: Zdopravy.cz/Josef PetrákČD Cargo, postrhkové lokomotivy 230, foto: Zdopravy.cz/Josef Petrák

Mezi Ministerstvem dopravy, Správou železniční dopravní cesty a sdružením nákladních dopravců ŽESNAD.CZ vzniká nový plán, jak obstarat pro nákladní vlaky

3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
K.S.

Nebylo by lepší kdyby se konečně natáhly dráty spodem přes Třebíč pro směr do Brna? Nevím sice jaké přesné poměry tam jsou, ale nejvyšší bod je tam rozhodně níž než Žďár nad Sázavou. Podobně by myslím pomohly dráty do Znojma pro možnost vedení, tedy odklonění, nákladních vlaků do Rakouska, to by ale buď vyžadovalo vícesystémové lokomotivy, přepínatelnou trolej, nebo jiné opatření pro řešení změnu elektrického systému. Nebylo by asi ani na škodu kdyby se urychleně začalo pracovat na nové trati, tedy tunelu, kolem Bezpráví, na opravě stávající a potom na čtyřkolejce do Třebové, to by snad bylo s to zvýšit… Číst vice »

cs

len aby z toho nebol „zárobkový podnik“ pre vyvolených…

Oldřich Sládek

???