Stát pošle dopravcům 290 milionů na lepší signál ve vlacích

Jednotka Stadler Flirt Leo Expressu ve stanici Benešov u Prahy. Zdroj: Leo ExpressJednotka Stadler Flirt Leo Expressu ve stanici Benešov u Prahy. Zdroj: Leo Express

Lepší příjem signálu se dotkne 669 vozů.

Odebírat
Upozornit na
guest
26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vlastimil Kocurek

Vyhazování peněz oknem. Tady zahraniční operátoři si z nás udělali dojnou krávu, stát není schopen ani ochoten poplatky regulovat, a ještě zaplatí operátorům náklady ve vlacích, To mě skutečně nazdvihlo.

HonzaK

Operatorum nikdo nic neplati. Zaplati dopravcum, aby jejich zakaznici meli kvalitni signal. Protoze internet ve vlaku nejde primarne kvuli tomu, ze Faradayova klec. Nejvetsi neplechu delaji pokovena skla. Naopak bila mista na koridorech resily aukce 5G pasma, kde to operatori dostali povinne pokryt a deje se to.

Leinad

Jo je fakt, že při stejné rychlosti v béčku signál je a v railjetu ne. Někdy mezi tím se přestaly na vagony montovat okna.

Vlastimil Kocurek

Vaše odpověď mě nezdvihla také. Je snad zájmem operátorů, aby se cestující domluvili všude.

nowas

To je opravdu potřeba.

Vlastimil Kocurek

To myslíte ironicky ????

nowas

Samozřejmě.

Vlastimil Kocurek

Nepochopil sem to, omlouvám se, nevím čeho se ts potřeba týká. Akorát by to neměl platit stát, ani se takovými věcmi zabývat, z toho je jen vidět, že má plno pracovníků navíc, a drobí peníze na věci, které by měli platit operátoři. Mají tady zlatý důl, vyvádějí miliardy do zahraničí , včetně O2, která sídlí někde v Holandsku, tak ať se starají. Ale jejich nenasytnost nemá žádných mezí.

Jaaa

Ano, pojďme vyhazovat prachy z oken.

Daddy

Bez dotací se pomalu ani někteří nevyser..

David

Jo, dotace na to, aby to pak uz napadalo na koleje, to by bylo!

Ondra

B249 s uzavřeným systémem WC… 😀 🙂

Antonín

Nic bych dopravcům nedal, pokud chtějí cestující, musí jim komfort nabízet automaticky a ne čekat na dotace.

SaulGoodman

Logika správná u komerčních spojů, kterých je minimum. U objednávek můžou dopravci vesele jezdit s prázdnými vlaky, platí to stát nebo samosprávy (ano, někdy nesou riziko tržeb dopravci).

Spíš by to měli objednatelé rovnou dávat do podmínek soutěží, ať to prostě zahrnou dopravci do nabídkových cen, a nemusí se to řešit extra.

Leinad

Někdy to taky objednavatelé dělají. Některé PIDové smlouvy měly v autobusech WiFi (aktuálně to není, takže vesměs busy kde bylo, nějak dojíždí do první poruchy). A je to věc objednavatele, co si dá do požadavků.

Vlastimil Kocurek

Je to věc operátotrů, ne dopravce.

Demokracie

Já bych šel o krok dal. Povinnost informovat cestující při kupovaní lístku jestli vlak je přizpůsoben tak aby nebyl signál omezen. Stačí systém kde ti je buď A, B, C, D kde A je nejlepší a D je nejhorší. Pokuta pokud se lže. Pokud ta informace není známa tak je to D.

A pak ať volní trh udělá zbytek. Na to je stát aby přesně takhle nastavil mantinely.

Vlastimil Kocurek

volný ne ?? volní mi přišlo jako trh volů.

Jan

Super. Teď už nás budou přes 5G nanočipy a covid vakcíny ovládat i ve vlaku 🥺

Pavel Nocar

Copak, dnes jsou vycházky?

Hoermalmeister

Nepoznám, jestli je to satira, nebo ne

Tuaer

Toho si všímám poslední dobou často. Svět se dostal do tak bizarního stavu, kdy je satira od reality těžko odlišitelná.

Ferda

Naopak, podle mě to je to ten nejvyšší level satiry, když úplně nevíte… 🙂 Tohle je podle mě přesně ten případ…

JJD

No ale já pak nevím, jestli mu mám dát palec nahoru nebo dolů a mám z toho stres…

Jan

To snad nemůže nikdo brát vážně 🤣

Pavel

Pár jedinců se vždycky najde, https://www.facebook.com/idyotinstitute/