Stát může začít stavět další úsek D35. Chybou v první soutěži je o půl miliardy dražší

Vizualizace stavby D35 v úseku Opatovice nad Labem - Časy. Foto: ŘSDVizualizace stavby D35 v úseku Opatovice nad Labem - Časy. Foto: ŘSD

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) s více než půlročním zpožděním uzavřelo smlouvu na stavbu nového úseku dálnice D35 Opatovice –

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
DRABADURA

Nechápu, jak mohli Pardubice dovolit, aby se D35 napojovala na D11 někde mezi poli v Opatovicích a né aby vedla severně nad Pardubicema a sloužila tak pro Pardubice i jako přivaděč na D11. Teď aby člověk, kterej jede do Prahy, jel 10km na sever a až pak na západ – fakt kterej . . . tohle zařídil, by potřeboval pověsit na kandelábr.
Neschopným Pardubickým politikům se podařilo úspěšně zařídit, že Pardubice, na rozdíl od městeček typu Karlovy Vary, Jihlava, Zlín budou jako jediné krajské město bez dálnice – třikrát sláva nejhorším politikům v republice. 3 blicí smajlíci

Roman

tak to jsem rád.
….. že to bylo možné kvůli jednomu papíru promptně zrušit a že státní kasa, kterou tak rádi ochotně plníme, může vysolit 500 mil. navrch.
Tak to má být, tak je to spravedlivé…………………….. jen ten rozum nějak pláče….

Michal J.

Ano, už je líp. Děkujeme prozíravým voličům, že neschopného ministra dopravy ve střetu zájmů a jeho estébáckého bosse v násobném střetu zájmů poslali do další čtyřletky.

Jinak samozřejmě je potřeba postavit nejprve tento úsek. Není nic horšího než jet z Prahy směrem na I/35 a skončit na opatovickém kruháči, odkud se na I/35 nedá rozumně dostat (objížďku do centra Hradce a zpátky za rozumný způsob nepovažuju).

Jirka

Přesně tak, zbytná doprava, kterou je tak Hradec zatížen, je příšerná. Dostavba R35 pomůže Salonu Republiky v oblasti víc než cokoliv jiného za posledních 30 let.

liposh

Já se v tom moc nevyznám, ale jsem jediný, komu ten úsek přijde jako „odnikud nikam“? nebylo by lepší v rámci toho projektu začít stavět ty obchvaty velkých měst (Vysoké Mýto, Litomyšl apod.) a pak se teprve vrátit k těmto úsekům v polích ? Zvlášť, pokud uvážíme, že se to tímto tempem bude stavět 50 let.)

Lip

Dobrý den. Právě, že ty obchvaty jsou nejkomplikovanější části. Například taková Litomyšl možná nebude postavená nikdy! Takže, aby se nečekalo na tyhle problematické místa je vhodné postavit aspoň úseky, které jsou připravené. I tak to jde vše pomalu.

mgr.pavel

Proč Litomysšl nikdy? 😮

DRABADURA

Protože jsou v Litomyšli stejně inteligentní, jako v Chrudimi – tam taky do roztrhání těla odmítají stavbu infrastruktury a nejradši by se asi vrátili na stromy.

smart

Úseky z Opatovic do Ostrova jsou zásadní pro ulehčení provozu v Pardubicích a Hradci Králové.

Martin Š.

Naopak, mne toto přijde, jako obchvat Hradce Králové a vlastně i Pardubic (protože dnes je stejně efektivní při tranzitu Praha Lytomyšl jet pes Hradec i přes Pardubice).