- Železnice •
- Dopravci •
- Infrastruktura •
- Město •
- Autobusy
Stát dá 100 milionů dopravcům na dezinfekci, SŽ zřídila místnosti pro nemocné
Boj s viry, pražské hlavní nádraží. Pramen: Správa železnic
Ministerstvo dopravy vyčlenilo na období do konce dubna 100 milionů korun pro dopravce na dezinfekci, a to především pro zaměstnance.
Je to na rozhodnutí vlády.
Kdyby šlo o Srbské železnice, bude v titulku „SŽ zřídily“, nikoli „zřídila“. 😉
Kdyby šlo o Srbské železnice, tak by tam bylo hlavně ŽS (Železnice Srbije)
Kdybyste si nevymysleli tak dementní název pro už tak dementní organizaci, mohla být ta zkrátka jiná 🙂
Zkratku SŽ je už možno používat?
Nikdo to právně nezakázal. SŽ může maximálně vyjadřovat svou nespokojenost naštvanými tiskovkami.
Zajímalo by mě koho všechno zahrnuje číslo 30 tis. zaměstnanců. Jestli to je souhrn všech provozních zaměstnanců všech vlakových a autobusových a MHD dopravců, tak máme super produktivitu.
Jaké konkrétně dezinfekce mají šíření viru potlačovat (a jaké ne) ?
Lihové na kůži i povrchy. Savo na povrchy.
Hlavně měli stopnout kompenzaci slev, protože místo aby se omezila doprava lidí na nezbytné minimum a tím se snížilo riziko rozšíření, tak studenti využívají volna a courají po republice.
Závist, závist, zásvit, závist 🙂 Možná vás to šokuje, ale na vysokých školách jsou tisíce pracujících studentů ,kteří cestují i do práce, dále se studenti potřebují dostat ze školy domů, důchodci k lékařům a podobně…A ve svém okolí neznám nikoho, kdo by coural po republice, všichni buď odjeli z města domů, nebo pracují, takže si ty své závistivé vykounstruované řeči nechejte.
Houby závist, domů jeli včera. A dnes jsem viděl kolik náctiletých se kolem poledne poflakovalo na nádraží.
Takže náctiletí už podle pána Pandrholy už nemohou vycházet z domu ? 🙂 Mimoto já třeba díky práci pojedu domů až zítra.Opravdu miluji tyhle internetové rozumbrady, kteří všechno o ostatních ví, kdy jeli domů a co by měli dělat 🙂
Jako naši politici, taky nechápete co se děje, že ? Když se nezpomalí šíření do doby, než bude účinná léčba, tak dopadneme jako v Itálii a bude se muset omezovat mnohem více, než nyní. Zítra překročíme 100 nakažených a to jsou jen oficiální čísla, protože spousta lidí zatím nemusí mít příznaky a dost lidí s lehčím průběhem se ani nepřihlásí, protože u nás chybí zodpovědnost. Hraje se přitom o čas a zdraví lidí.
Pan Stupidio si totiž myslí, že když je mladej, tak nemůže skončit na JIPce s umělejma plícema. Který když nebudou, tak prostě umře.
A proč by si to nemohli zaplatit jako všichni 26–65?
Rozhodně s Vámi nesouhlasím, jelikož máme těch úkolů mnohem víc než obvykle, karanténa nejsou prázdniny, výuka dále pokračuje jen on-line formou. A jsou to právě starší lidi a lidi ve středním věku, kdož jsou nakažení.
Ne, nakažení jsou jaksi všichni. Jde jen o to, kdo má pravděpodobnost těžšího průběhu.
Ale vy s lehkými příznaky jste naprosto stejně infekční, jako 80letej stařík na JIPce.
Řekl bych to takto. Byl by to velmi nepopulární krok, ale v tento okamžik by jistý smysl skutečně měl.
Zcela pragmaticky. Čím menší bude pohyb osob a čím méně bude lidí v dopravních prostředcích a v obchodech, tím pomaleji se bude virus šířit. Ono nejde o ty, kteří vážně onemocní, jde zejména o to, aby virus nešířili nakažení jedinci bez příznaků, kteří zcela logicky sami ani neví, že jsou nakažení.
Ano, bylo by to nepopulární, ale je potřeba zpomalit šíření a toto by mělo slušný samoregulační účinek. Ti, kteří musí, tak si zaplatí jízdné jako si ho musí zaplatit ostatní, ale značná část z těch, kteří nemusí, tak si takovou cestu klidně odpustí.