Standardní rozchod, užší skříň. Nové jednotky pro Seetalbahn dodá Stadler

Jednotka Stadler Flirt pro Seetalbahn. Foto: SBBJednotka Stadler Flirt pro Seetalbahn. Foto: SBB

Nové jednotky nahradí od roku 2029 vozidla z počátku tisíciletí.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dejv

Neuvěřitelné, po necelých 30 letech budou mít nové jednotky a už lehce po více než 20 letech přemýšlejí nad novými. U nás se po 30 letech rozhodli, že pendolina budou jezdit ještě dalších 20 let. K smíchu 🤦

Jiří Kocurek

Jenže oni tam provozují regionálku, tohle nejsou vozidlad pro dálkové vlaky. Pendilíno je dálkový vlak, nikoliv regionálka.

O dálkových IC 2000 se dočteme: Die Einsatzdauer der renovierten Wagen ist bis in die Jahre 2036–2043 geplant
https://de.wikipedia.org/wiki/IC2000#Einsatz

Nemíchat jabka a hrušky.

ICE_Laco

Švajčiari na zahraničné diaľkové vlaky nasadzujú klasické súpravy, Pendolina, Stadler KISS a Stadler Giruno….

Na domáce diaľkové súpravy sú to naklápacie RABDe 500 a nakúpilo sa množstvo Twindexxov RABDe 502 … k tomu samozrejme aj spomínané IC2000

Karl vB.

To je příklad správného plánování investic v čase.
Takto lze například předejít zbytečnému tyátru, který si připravily ČD na severní Moravě s nasazením toho jednoho hotového pušpulu na poslední chvíli, k začátku nového grafikonu v prosinci 2021, když objednávku souprav provedly v březnu 2019.
https://zdopravy.cz/obrazem-na-okruhu-pokrtili-novy-push-pull-pro-ostravu-skoda-s-nim-chce-do-evropy-85615/

super

Tak za push pully muže kraj .. místo toho se mohly koupit jednotky-třeba šaryk v třívozové variantě. A nesmyslně přesedat ve Frýdlantu..

smasska

Něco je přeci podobné – Stadler byl jediným účastníkem řízení…

Alibaba

Berte to tak, že to je taková delší meziměstská (vlako)tramvaj, takže životnost vozidel se blíží spíš k té tramvaji.

MiB

Takže něco jako T3 z roku 1962? Vím, nejedná se o reprezentativní příklad.

tarten

Jestli si myslíte, že Švýcaři neumí provozovat 40leté nebo i 50leté vlaky, tak jste dost na omylu.

Jiří Kocurek

Mírně OT: Ale jak to ti švýcaři dělají, že jim u přejezdu stačí bedna velikosti slektrického rozvaděče, která je tak malá, že nezavazí ve výhledu ani řidičům, ani fotografům.

Sněhulák

Proto že u nás je přece „předpis“, který brání srážce s vlakem, na který není vidět. Smíte tam vjet jen tehdy…. . A SŽ vám do výhledu umístí překážku, takže tam nesmíte nikdy, ale přejezd je, tak co bychom chtěli že? Bezpečnost zajištěna.

Alibaba

A v horách ji jsou schopni ještě zakrýt krabicí, aby ty závory nemusely furt vykopávat ze sněhu.

Jiří Kocurek

Ano, přesně tohle potřebuejme, zastřešit mechanismus https://mapy.cz/s/muramecugu

Jaaa

Mají jiného dodavatele. 😉