Standardní rozchod, užší skříň. Nové jednotky pro Seetalbahn dodá Stadler
Jednotka Stadler Flirt pro Seetalbahn. Foto: SBB
Nové jednotky nahradí od roku 2029 vozidla z počátku tisíciletí.
Nové jednotky nahradí od roku 2029 vozidla z počátku tisíciletí.
Dobrý den,
v poslední větě se omylem opakuje slovo „mít“:
Protože trať ale vede do Lucernu, musí mít mít vozidlo dvě různé vstupní výšky.
Hezký den!
Díky.
Neuvěřitelné, po necelých 30 letech budou mít nové jednotky a už lehce po více než 20 letech přemýšlejí nad novými. U nás se po 30 letech rozhodli, že pendolina budou jezdit ještě dalších 20 let. K smíchu 🤦
Jenže oni tam provozují regionálku, tohle nejsou vozidlad pro dálkové vlaky. Pendilíno je dálkový vlak, nikoliv regionálka.
O dálkových IC 2000 se dočteme: Die Einsatzdauer der renovierten Wagen ist bis in die Jahre 2036–2043 geplant
https://de.wikipedia.org/wiki/IC2000#Einsatz
Nemíchat jabka a hrušky.
Švajčiari na zahraničné diaľkové vlaky nasadzujú klasické súpravy, Pendolina, Stadler KISS a Stadler Giruno….
Na domáce diaľkové súpravy sú to naklápacie RABDe 500 a nakúpilo sa množstvo Twindexxov RABDe 502 … k tomu samozrejme aj spomínané IC2000
Kocourku, kde by jsi trávil čas, kdyby tenhle web nebyl, to by byl tvůj konec.
To je příklad správného plánování investic v čase.
Takto lze například předejít zbytečnému tyátru, který si připravily ČD na severní Moravě s nasazením toho jednoho hotového pušpulu na poslední chvíli, k začátku nového grafikonu v prosinci 2021, když objednávku souprav provedly v březnu 2019.
https://zdopravy.cz/obrazem-na-okruhu-pokrtili-novy-push-pull-pro-ostravu-skoda-s-nim-chce-do-evropy-85615/
Tak za push pully muže kraj .. místo toho se mohly koupit jednotky-třeba šaryk v třívozové variantě. A nesmyslně přesedat ve Frýdlantu..
Něco je přeci podobné – Stadler byl jediným účastníkem řízení…
Berte to tak, že to je taková delší meziměstská (vlako)tramvaj, takže životnost vozidel se blíží spíš k té tramvaji.
Takže něco jako T3 z roku 1962? Vím, nejedná se o reprezentativní příklad.
Jestli si myslíte, že Švýcaři neumí provozovat 40leté nebo i 50leté vlaky, tak jste dost na omylu.
Mírně OT: Ale jak to ti švýcaři dělají, že jim u přejezdu stačí bedna velikosti slektrického rozvaděče, která je tak malá, že nezavazí ve výhledu ani řidičům, ani fotografům.
Proto že u nás je přece „předpis“, který brání srážce s vlakem, na který není vidět. Smíte tam vjet jen tehdy…. . A SŽ vám do výhledu umístí překážku, takže tam nesmíte nikdy, ale přejezd je, tak co bychom chtěli že? Bezpečnost zajištěna.
A v horách ji jsou schopni ještě zakrýt krabicí, aby ty závory nemusely furt vykopávat ze sněhu.
Ano, přesně tohle potřebuejme, zastřešit mechanismus https://mapy.cz/s/muramecugu
Mají jiného dodavatele. 😉
No třeba tam nemají různé tukabely a podobně kvli kterým se u nás vše co není pod vysokým napětím musí dávat do betonovejch bunků…