Stadler v Česku testuje nový Flirt pro Wales, má tři různé pohony
Stadler Flirt pro Transport for Wales. Foto: VUZ
Nové jednotky jsou součástí velké objednávky pro Transport for Wales.
Nové jednotky jsou součástí velké objednávky pro Transport for Wales.
Takže typ pohonu je jen jeden – elektřina, zdroje elekřiny jsou tři – baterie, trakce, dieselagregát.
Tak nějak jsem očekával jednotku se třemi různými pohony (ne zdroji el. energie). Třeba vodík, deisel a elektřina.
Vodík je taky jen zdroj elektriny (palivový článek)
přitom by stačilo aby zatrolejovali všechny tratě.
Ty CityLinky s bateriemi kupují proto, aby nemuseli táhnout elektrické dráty pod mosty. Resp. aby nemuseli most zbourat, neboť se pod současný most dráty nevejdou.
Přitom by stačilo, aby cestující přesedali v místě změny trakce.
#sotopravidlo
Ty Citylinky jsou na jaké tratě /linky?
Je to vypsané na anglické wiki, heslo Stadler Citylink.
Dovolím si doplnit fotky interiéru
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/UK/BR_756.php
A byl by zajímavý článek o konverzi 30ti letých elektrických vlaků na dieslové/elektrické vlaky (Class 769) pro téhož dopravce
Pro zájemcechtivé o informace k vodíkovým vlakům viz konverze týchž starých elektrických vlaků na Class 799