Stadler v Česku testuje nový Flirt pro Wales, má tři různé pohony

Stadler Flirt pro Transport for Wales. Foto: VUZStadler Flirt pro Transport for Wales. Foto: VUZ

Nové jednotky jsou součástí velké objednávky pro Transport for Wales.

Zpět na článek
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Takže typ pohonu je jen jeden – elektřina, zdroje elekřiny jsou tři – baterie, trakce, dieselagregát.
Tak nějak jsem očekával jednotku se třemi různými pohony (ne zdroji el. energie). Třeba vodík, deisel a elektřina.

Vladki

Vodík je taky jen zdroj elektriny (palivový článek)

Jarda

přitom by stačilo aby zatrolejovali všechny tratě.

Vtvt

Ty CityLinky s bateriemi kupují proto, aby nemuseli táhnout elektrické dráty pod mosty. Resp. aby nemuseli most zbourat, neboť se pod současný most dráty nevejdou.

Jiří Kocurek

Přitom by stačilo, aby cestující přesedali v místě změny trakce.
#sotopravidlo

Dom

Ty Citylinky jsou na jaké tratě /linky?

Kubrt

Je to vypsané na anglické wiki, heslo Stadler Citylink.

Vtvt

Dovolím si doplnit fotky interiéru
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/UK/BR_756.php

A byl by zajímavý článek o konverzi 30ti letých elektrických vlaků na dieslové/elektrické vlaky (Class 769) pro téhož dopravce

Pro zájemcechtivé o informace k vodíkovým vlakům viz konverze týchž starých elektrických vlaků na Class 799