Stadler rozšiřuje působnost v Polsku, otevřel továrnu na měniče
Nový závod Stadleru v Białystoku. Pramen: Stadler Group
Kompetenční centrum v Białystoku bude na vývoji spolupracovat s místní technickou univerzitou.
Kompetenční centrum v Białystoku bude na vývoji spolupracovat s místní technickou univerzitou.
Technická, co jsou to ty „stejnosměrné měniče výkonu“ a „trakční měniče výkonu“? Za stejnosměrný měnič se obvykle považuje něco, z čeho leze regulované stejnosměrné napětí, to moc nevím k čemu by ve vozidle bylo, když se stejnosměrné trakční motory už nepoužívají (a malý pomocný měnič to nebude když jich mají vyrobit „jen“ 500 ročně). Spíš to budou prostě trakční výkonové měniče, které mají obvykle usměrňovač (pokud je střídavá trolej) a střídač…
Zaujímalo by ma či to budú vyrábať na báze nitridu gália.
A u tramvají se použivají jaké motory?
střídavé, většinou asynchronní.
Alespoň někomu se daří, když ne autoprůmyslu. Všechny firmy navázané na VW plánují propouštět.
Podle fotky nemaji v Bialystoku na vozovce zadne cyklopiktokoridory. Uplne jiny pristup nez v Praze.
Staví tam oddělenou cyklostezku, u nás to často nejde ani na zelené louce.
A já nevidím vlečku. Výroba pro kolejová vozidla…
Tak snad u Stadlera vědí, co dělají..
Propaganda hovoří jasně: Pohřební tramvaje.
Výkonová elektronika není úplně vhodná na převoz vlakem – relativně malé přepravované množství, mechanická odolnost.
500 měničů ročně, tak to jsou tak zhruba dva za pracovní den. Nevypadá to jako ideální zátěž pro vlak.