Stadler rozšiřuje působnost v Polsku, otevřel továrnu na měniče

Nový závod Stadleru v Białystoku. Pramen: Stadler GroupNový závod Stadleru v Białystoku. Pramen: Stadler Group

Kompetenční centrum v Białystoku bude na vývoji spolupracovat s místní technickou univerzitou.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Twix

Technická, co jsou to ty „stejnosměrné měniče výkonu“ a „trakční měniče výkonu“? Za stejnosměrný měnič se obvykle považuje něco, z čeho leze regulované stejnosměrné napětí, to moc nevím k čemu by ve vozidle bylo, když se stejnosměrné trakční motory už nepoužívají (a malý pomocný měnič to nebude když jich mají vyrobit „jen“ 500 ročně). Spíš to budou prostě trakční výkonové měniče, které mají obvykle usměrňovač (pokud je střídavá trolej) a střídač…

Martin

Zaujímalo by ma či to budú vyrábať na báze nitridu gália.

Permonik

A u tramvají se použivají jaké motory?

Y.K.

střídavé, většinou asynchronní.

svancara lukas

Alespoň někomu se daří, když ne autoprůmyslu. Všechny firmy navázané na VW plánují propouštět.

Forbach

Podle fotky nemaji v Bialystoku na vozovce zadne cyklopiktokoridory. Uplne jiny pristup nez v Praze.

Jan T.

Staví tam oddělenou cyklostezku, u nás to často nejde ani na zelené louce.

Libor

A já nevidím vlečku. Výroba pro kolejová vozidla…

Kubrt

Tak snad u Stadlera vědí, co dělají..

Jiří Kocurek

Propaganda hovoří jasně: Pohřební tramvaje.

Twix

Výkonová elektronika není úplně vhodná na převoz vlakem – relativně malé přepravované množství, mechanická odolnost.

Y.K.

500 měničů ročně, tak to jsou tak zhruba dva za pracovní den. Nevypadá to jako ideální zátěž pro vlak.