Stadler má další zakázku pro akutrolejové jednotky, budou jezdit na Sjællandu

Stadler v soutěži porazil CAF a Siemens.

Odebírat
Upozornit na
guest
3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Happy

Doufám, že už brzo i u nás👍😁

Twix

Jen doplním že ta baterková Mirea u Midtjyske Jernbaner se vůbec nebudou dobíjet z troleje za jízdy, jen ve stanicích. V okolí je hodně větrných elektráren a také největší dánská fotovoltaická farma. Je to takový zvláštní dopravce, jinde na Jutském poloostrově se většinou jezdí v půl- až hodinovém taktu, často pod ETCS, odbavení přes Rejsekort… ale tady jsou netaktní cca 2- až 3hodinové intervaly, na zpožděný připoj to i tak minutu nepočkalo, vlak se zastavuje čudlíkem na zastávce, ve stanicích jsou samovraty, jízdenka se musí koupit online nebo mincemi u fíry. Je to poslední provozovatel Y-togů z Uerdingenu, na druhé… Číst vice »

MPE

Lokaltog v podstate vznikl postupnou fuzi nekolika mensich lokalkovych dopravcu, at uz soukromych nebo (polo)statnich, proto i ten hodne roztristeny vozovy park a charakter trati. Krome uvedenych IC2, Y-togu a Desir pouziva jeste Regioprintery a LINTy.