Stadler dodá dvacet jednotek Flirt pro přeshraniční provoz mezi Německem a Nizozemskem
Jednotka Stadler Flirt pro Regionalverkehre Start Deutschland. Foto: Stadler
Nové jednotky začnou jezdit v roce 2026.
Nové jednotky začnou jezdit v roce 2026.
Nyní z Eindhovenu do Venla jezdí patrové VIRMy a vozí docela vítr. Tohle bude významné zefektivnění více než 40 % provozu. Docela mě ale rozesmála představa, že ve Venlu všichni vystoupí a zapiští OV-chipkaartou a vrátí se do vlaku. Jsem zvědav, jak to odbavení nakonec vymyslí.
Že by si vzali inspiraci od Leoše? Ono to totiž není o moc časově kratší trasa než z Prahy do Ostravy 🙂
V NRW je běžné, že páteřní RE linky mají trasu dlouhou kolem 200 km s odpovídající jízdní dobou 🙂
https://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_SPNV-Linien_in_Nordrhein-Westfalen#Linien_1%E2%80%939
Akorát tady z toho „kovaní drážníci“ udělali tramvaj, která stěží dojede z Prahy do Benešova.
Jeden tu dokonce psal, že se těší jak seřeže syna, když se v tom bude chtít projet. Magor.
Béčka o morte! 🙂