Squash i policie. SŽDC hledá využití nádraží v Moravskoslezském kraji, letos jich opraví patnáct
Nádraží Vítkovice. Autor: Petr Štefek, Wikimedia Commons
Správa železniční dopravní cesty chce v letošním roce zahájit opravy patnácti nádraží v Moravskoslezském kraji. Správce infrastruktury předpokládá pro letošek
Radek Janata: co kolik stojí se řešilo vždy, v každé době a za každého režimu, takže to není žádná novink. Děláte, jak kdyby se za energie před 89 neplatilo 😀 Jinak, vlastníkem nemovitého majetku je Česká republika. SŽDC, státní organizace je pouze správcem majetku ČR, stejně jako ČD, v jejichž vlastnictví řada budov (a většina pozemků, na kterých kromě budov leží i koleje) i nadále zůstala a SŽDC je nepřevzala (což má opět podobnou „logiku“, jaká byla, když se majetek v roce 2003 dělil). Tato budova má s tehdejším režimem společného jen to, že vznikla zde a za něj, přičemž… Číst vice »
Havířov. Nádraží má být nádraží. Nevím proč do památky chtějí rvát nějaké kurty. Stačilo by, kdyby jej po 40 letech trochu opravili a uvedli do původního stavu a aby tam neteklo. Stejně náklady na topení nemohou argumentovat. Protože ve Svinově po miliardách taky v hlavní hale netopí a nemají ani na opravy automatický dveří, socani. A na Frenštát pod Radhoštěm na interier odbavování radši ať taky vůbec nesahají nebo ho jen pokazí. Jsou tam stylové dřevěné sedačky pravděpodobně z 70., zajimavý, netradiční obklad zdi. A nádraží funguje. Pouze toalety. Ať to nedopadne jako Kunčice. Po modernizaci hnusné železné 4 sedačky… Číst vice »
to netopení v hale je z důvodů aby se tam nestahovali nepřizpůsobivé lidi. Velice pomáhá i zrušení lavic a nahrazení rozdělených seedaček. To železo je lepčí jak prochcané dřevo.
„Havířov. Nádraží má být nádraží. Nevím proč do památky chtějí rvát nějaké kurty. “
——
A kdo bude pak platit provoz tak předimenzované budovy? Socialismus skončil pane, dneska se řeší, kolik co stojí.
Je zcela v pořádku, pokud se vlastník snaží najít dostatek nájemců, aby na provoz budovy příspěli.
Na odstranění laviček doplácí běžní cestující, kteří si pak nemají kam sednout.
Re: R. Janata. Havířov je velké město. Nádraží je adekvátní. Problém je pouze do jakého stavu ho nechali dojít. Když by se opravilo, bylo by hezké a útulné.
Re: R. Janata A pokud to chápu dobře, tak oni chtějí cestující přesunout někde do té boční budovy. Což je směšné.
Re Petr. No jenže to pak popírá funkci nádraží – pro lidi k čekání..