Správa železnic zrušila zakázku na lepší image vysokorychlostních tratí

Putovní výstavka TGV v Česku. Foto: FB Martina KupkyPutovní výstavka TGV v Česku. Foto: FB Martina Kupky

Správa železnic zajistí PR pro vysokorychlostní tratě sama, odbor komunikace za čtyři roky zdvojnásobil počet zaměstnanců.

53 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
pedro74

Chtěl jsem na hlavním do toho jejich stánku zajít, ale tak nějak nevím proč. Co mi ten místní zoufalec může tak asi říci. PR je nad realitou. Nechtěl jsem tam být sprostý. Vyhozené peníze. A na tabuli vedle je všechno u Moravy věčně zpoždené.

EPM

Jsem vážně zvědav, jak to Kateřina s Radkou & spol. zvládnou…bohužel v tomto případě kvantita nahrazuje kvalitu…myšlení této skupiny zamrzlo někde okolo roku 1995…good luck!

Jan

27 pracovníků na komunikaci SŽ? To jich je nějak moc 😀 , na to že nejsou moc vidět s tou komunikací 😀 … Do Fb, inst sice SŽ šláplo, ale jinde to není vidět.

LKB

Na podle me by meli primarne vyrazne asi tak na dvojnasobek posilit pocet inhouse pracovniku SZ (i RSD) venujicich se investorske priprave investicnich staveb. Pak jim priprava novych trati a nove koleje ke stavajicim tratim + prechod na stridavy proud, ETCS apod. pujdou nasobne rychleji, nez dnesni sneci tempo. Nemluvim o stavbe samotne, mluvim o projektove priprave.

Ketchup1970

A kolik mladých lidi vystuduje stavební fakultu CVUT / VUT nebo podobnou školu a kolik jich půjde na vyšší odbornou žurnalistiky, mediální studia a sociologií ? Poměr ? Odhadem 1:5 ?

zdydy

To mužou zrušit uplně vadit to nebude. To scifi VRT nikdy nepostaví.

rtep

Také si to myslím.
Časy, kdy byl dostatek peněz i na takové věci, jsou na dlouhé roky nebo i desetiletí pryč.

Pavel Q

Abychom jen nekritizovali. Líbí se mi videa Sprželi s vizualizacemi k různým plánovaným stavbám.Ty dělá interně nebo externě?

zdydy

To scifi nikdy nepostaví.

Koumes

To delaji hlavne projekcni firmy v ramci zakazek.

Franta Metel

On je někdo proti VRT, že je potřeba tak obrovská propagace a přesvědčování veřejnosti? Za prvé se na jediném kilometru VRT zatím nezačalo pracovat a během pár let ani nezačne, zadruhé opravdu neznám nikoho, kdo by byl proti tomu.

Pavel Q

Obce všude kolem. Právě na ně to asi bylo mířeno.

Ketchup1970

Jsem všemi deseti pro VRT , nicméně kdyz jsem in sítu , jak říkáme my latiníci a stávaři , slyšel ramus TGV u Orange , tak už trochu chápu i ty lidi z těch obcí .

Josef Zbořil

Bohužel i mezi jinak racionálně uvažujícími se takoví najdou – např. jaderný fyzik Jiří Strachota, letošní senátní kandidát Svobodných (článek vyjadřující osobní názor, který není oficiálním stanoviskem strany):

„Ministrova dcera chce rychle na opery v Berlíně? Vysokorychlostní trať musíme zarazit, burcuje Strachota“.

https://www.svobodni.cz/aktuality/ministrova-dcera-chce-rychle-na-opery-v-berline-vysokorychlostni-trat-musime-zarazit-burcuje-strachota/

Frantisek

Protože už všichni jezdí akorát auty po dálnicích, k čemu by jim tedy byl vlak…

B.W.B.

Za muže mluví činy.
Za SŽ (a nejen za ni) odbor komunikace…

IGCT

Ano, peníze pro úředníky jsou, ale zaplatit odborníky a zvýšit jejich počet, to ne. Přitom na tom stojí a padá kvalita infrastruktury.

M19

A ten úředník nemůže být odborníkem a naopak?

Anonym ze severu

Bába (dámy, promiňte mi ten výraz) v infocentru, co jen umí papouškovat naučené věty, odborníkem asi fakt není.

M19

A ta je úředníkem?

MTl

Nemůže protože kdyby byl odborník tak by některým nesmyslům oponoval a byl by odejít. Když to bude kyvač a bude pěkně potichu plnit kraviny tak nemusí umět nic a udrží se v SŽ.
Tak to u nás v SŽ poslední roky chodí.

M19

Aha, a jak se tedy pozná ten odborník? Podle vzdělání nebo čeho? Já už viděl dost odborníků kývačů, dost odborníků sviňáků a odborníků i morálně slušných, ale zároveň to byli i úředníci, neb zastávali úřednickou pozici, byť odbornou.

Jiří Kocurek

Jak? Podle toho že má požadované odborné znalosti. Musíte umět specifikovat které odborné znalosti má mít. Trošičku začarovaný kruh…

M19

Nj, jenže mít je a způsob jejích využití a použití jsou dvě různé věci. A není to pak o odbornosti, ale o něčem jiném, ne?

asdfasd

Ale podívejme se…. Od oznámení změny priorit při odměňování vedení neuběhl snad ani týden a jakpak se náhle změnily priority.

Gargy

Opravy trati ne..ale infostanky a úředníky to by jim šlo.

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Člověče, vždyť je u nás rozkopané snad úplně všechno!

Pajoš

A zlepšení skoro žádné.

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Naopak, letos to je nejhorší za 20 let. Rozhodně ale to, že se neopravuje, to je prostě lež.

Ares

Ale není to vidět!

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Ale, že se neopravuje je lež, ano?
Ano?

Pajoš

Spíš se utrácejí peníze.

Frantisek

Opravuje se, akorát výsledkem opravování někdy není oprava. 🙂 Nebo i oprava nastane, ale nejde o opravu parametrů na potřebné co do rychlosti a kapacity. Ale jo, někde zlepšují i ty, to se dá uznat.

Jiří Kocurek

Jak to může být vidět, když to ještě není hotové?

Petr

Potřebujete slepeckou hůl?

Gargy

Rychlost staveb je otřesna ..to i v Mongolsku jsou rychlejší.napr. výhybna Dluhonice..jak dlouho se modernizuje?

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Tak „koridory“ jsme začali dělat v roce 1993. No a stále není hotovo. To je ovšem jiná věc. Já odpovídal na to, že se nic nedělá. Dělá. Jen dlouho, pomalu a blbě.

Gargy

Koridory jedná vec a druhá hlavní tratě např. Ostrava – Brno resp. Přerov – Brno.. tragédie jak dlouho se o tom tlacha.ostrava -valmez to samé. ono je to taky o tom že tratovka nemá stroje.. prostě se prodaly.tratova strojní společnost další tunel…

a8n

A tak z hlediska četnosti a výšky zpoždění z toho Brno-Ostrava vychází z tratí mezi třemi největšími městy ve výsledku nejlíp. Pokud má tedy zrovna dopravce dostatek souprav na pokrytí turnusu (o záloze se tu už asi nemá ani cenu bavit).

Jiří Kocurek

Od roku 2020, přibližně. Za provozu je to vždycky složitější, než když se to může zavřít jako Brno-Blansko. Tam se to ale zavřít nedá, triangl v Přerově není kudy objet.

Pája

No právě…

None

Jo. Zrovna jedu z Hranic do Prahy. To nicnedělání nám už přidalo hodinu zpoždění.

Gargy

Rozjebane Dluhonice XXX let

Jiří Kocurek

Když v Dlážděné raději vymýšlejí jak to udělat, aby se na vyloučeném úseku mohl trvale zavřít přejezd, přes který jezdí zásobování stavby.

HonzaH

Verejnost moc dobre zna prinosy VRT. Kdyby radsi ty penize investovali do poradne pripravy projektu, aby nam VRT deset let neblokoval pan Dvorak z Tetcic…

V. K.

To je právě chyba. Veřejnost v okolí trati je plná mýtů a polopravd, které posilují její přirozený NIMBYismus. Vhodná marketingová kampaň by mohla aspoň část z nich vyvrátit.

K.S.

Jakože se natočí krátké video jak sedlák dojí krávu, pět metrů vedle profrčí TGV sedlák se za ním jenom podívá a pokračuje v dojení? 🙂

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW
K.S.

Tak jakože pěkné to je, to se musí nechat (bohužel španělsky neumím a cc to nemá), ale sedlák s krávou bude lepší.

Nebo možná to udělat ve spolupráci s těmi co natočili Parní fascinaci. Těm se to hodně podařilo.

Tomas
K.S.

Díky, teď mi to už dává smysl. 🙂

K.S.

To si piště že to bude blokovat když mu to má vést „za barákem“.

MTl

Tak hlavně že na údržbu je min a míň peněz a omezují se pracovníci, ale na něco co je jen ve snu se lidi v kravatach a peněz najde dost.