Správa železnic zastavila provoz na další trati kvůli sesunutému svahu
Motorový vůz Stadler RS1 841.2 na trati Kralupy - Louny ve stanici Klobuky v Čechách. Foto: Michal Chrást
Oprava trati u Slaného má trvat do poloviny března.
Nemělo by v popisku být spíš „Klobuky“?
Zrovna jsem chtěl jet o víkendu po asi 10 letech vlakem z Prahy směr Louny..:-)
…..tak počkáme až se to opraví a pak to Borecký zavře. Já myslím že ta druhá trať ( po Lužná – Žatec ) je mu trnem v oku právě tato. Bohužel
Já bych zavedl právo první rapubliky, přejetý debil je práce četnicto a obnova tratě do původní polohy je jen rychlá oprava. Jen dnes by o práci přišli lidi zbytečný a na Hovno. To si v EU nesmíme dovolit.
Dnes RJUk se na vlastní cestují vyloženě ser. a nechal je odjet zpět do UL tedy ze Sebuzina a vy tu řešíte pí..viny. Dráhu mají řídit lidi co to umí, do vebovich keců ať si píšou lidi kteří vlakem nikdy nejeli oslici.
Tak důležité je, že jede ještě jeden vlak za hodinu a čtvrt, který končí až na Mělníku, spíše jde o to, zda-li Vám neujel nějaký přípoj přípoj, zvláštní je, že se vlak vrátil zpět na Střekov. Kdo potom vypraví první ranní vlak ze Štětí. Mimochodem, ta trať na Lounsku je dost zanedbaná, takže se ani moc nedivím, je to špatná vizitka dobré správy.
Prosím překlad. Moc nechápu, co nám chcete sdělit.
Že kdyby měl psa, tak mu vzteky přerazí páteř, aby světu ukázal, zač je toho loket. (magor)
Jo, dříve chodili pochůzkáři každý den nyní sporadicky, když jim strojvedoucí nahlásí závadu na trati.Přes hlášenku závad.Pak to jde služebním postupem.
Každý den? Kam? Na pivo?
Aby ti opravu ve finále neznehodnotil SČK.
Jako že by tam zavedl „NAD“ a pak by už nevracel vlaky, protože SprŽel úspěšně vyhnala cestující?
To Jančura na U7 jezdí NAD už dva měsíce a nikdo neřekl ani popel. Asi popelnice ze SRN nejsou spasitelé.
Jel jsem před týdnem a vypraven byl běžný vlak, co vždy. To jste měl tedy pech.
Lžete, U7 mi jezdí pod okny denně. A buď je to zelená souprava RJ anebo tyrkysová zápujčka od Arrivy.
Však. Náhradní Arriví doprava, NAD.
Čím dál tím „lépe …“
Osobně za nejzajímavější část textu považuji „Sanací zároveň dojde k odstranění trvalého omezení rychlosti do 40 km/h“. To pomalu to vypadá, že se jim ten svah už jednou hnul a místo pořádné opravy tam jenom snížili rychlost.
A přesně to se tam stalo. Ten svah už řešili minimálně dvakrát a vždy dost mizerně.
A tady asi je to jádro pudla. Nejen u této trati, ale i u té Lidče a možná i u dalších. Správa železnic o tom problému ví, ale řeší ho „po svém“, tj. místo nějaké pořádné diagnostiky a toho, aby rovnou začala připravovat opravu (soutěž, projekt…), tak tam zavede pomalou jízdu a tím to hasne. Nebo se pletu? Jinak by se přece taková věc nemohla stát.
Otázkou je, jestli to není nějaké trvalé omezení rychlosti, které tam už bylo před 40-ti lety, případně zda se problém po nějaké nedokonalé opravě opět nevrátil. Úsek Zlonice – Slaný je taková trojitá houpačka, kde vždy v těch „ďolících oblouku“ bylo trvalé omezení rychlosti na 30 a 40 km/h. Jeden ďolík“ byl most přes Královicemi, druhý „dolík“ byl v oblouku mezi Královicemi a Slaným.
V byste mohl jít dělat z fleku do Blesku…😁😁
Můžete napsat jakoukoliv lež a nesmysl…
Když za to napíšete….“nebo se pletu?“ Jste z obliga
V jakém konkrétním místě ten problém prosím je?
na tom generálním…
https://mapy.cz/s/godumabeso
To je přesně to místo, tam byla kdysi 30 nebo 40 km/h, nepamatuji si přesně. A dvojčata s uhlím, ale nejen s uhlím, se tam dost potrápila. V roce 1991 nákladka ve velkém zmizela, takže problém se „vyřešil“ a teď je tady znova.
Ale jinak souhlasím s Martinem, problém „dobré“ Správy začíná u manekýna, ale bude pokračovat i s nějakým dalším GŘ.
https://youtu.be/CJ461MrmrFc?t=4558
No zajímavý případ, stává se to ale nějak často polední dobou tuším
Je mokro! Nepamatuji takové počasí jako je letos v zimě. Dnes napadalo sněhu a nemrzne, takže to roztaje a půda je již prosycená.
To je to nejhorší sucho za posledních 500 let
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/cesko-zaziva-nejhorsi-sucho-za-poslednich-500-let-konec-je-v/r~0945ace0889b11ea9d74ac1f6b220ee8/
To se nevylučuje. Problém není v tom, že by nepršelo a nesněžilo, ale že se tak děje čím dál více nárazově, kdy voda jen odteče, místo aby se postupně vsakovala až na spodní vody.
Sníh se momentálně neudrží, takže výsledkem je bláto. Kdyby to tálo normálně pomalu, bude se to postupně vsakovat.
Nech těch hoaxů. Prší naprosto normálně ale už velmi dlouho, takže je zem nasycená vodou
S panem Josefem souhlasím. Neprší normálně. Prší daleko více. Dříve by v tuto dobu mrzlo a sněžilo a dnes? To co přes noc napadalo je vrstva 10cm do které prší. Ten sníh sice vypadá jako sníh dokud se na něj nešlápne nebo nevjede. Pod ním je bláto. Kdyby alespoň byla zem zmrzlá a ta mokré svinstvo se dalo shrábnout, ale nejde. Člověk to bere i s hlínou. A že se to uklidit musí, protože pokud ne, bude bláta ještě více. Ono v tom „sněhu“ je nějaké vody.
Ta mapa je z 26.4.2017, tedy asi 5 let stará.
Text článku je aktualizován k 27. 4. 2020 18:03…
Link na aktuální situaci:
https://www.intersucho.cz/cz/?from=2022-01-05&to=2022-02-02¤t=2022-01-30
mjo. takže nejhorší sucho za posledních 500 let přeslo jak mávnutím proutku….
(ač byl konec v nedohlednu)
Tam je zajímavé sucho v Jeseníkách.
inu, dobrá správa…
Úsek Zlonice – Slaný má tolik bus spojů, že v kladiva nepotřebuje ani jeden navíc.
Zkuste na něj přestoupit z vlaku ve Slaném…
http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L220592_220201_321299.pdf
Jak vidíte výše, jet kolem že.st. lze už dnes.
U JŘ by musely být samoz. úpravy.
Jo, takže ještě více aut, ještě méně vlaků. Prima cíl…
Kde se to tam píše?
Proč více aut?
Naopak by pro některé obce mohla být veřejná doprava dostupnější.
Vlak dopravu do obcí v relaci Slaný – Louny zajišťuje velice nedostatečně.
Já nevím, ale máte opravdu zapotřebí tu psát takové lži, o kterých sám moc dobře víte, že to není pravda? Vlak naopak obsluhuje řadu obcí velmi dobře. Samozřejmě, žádná linka nemůže obsluhovat všechno, ale kromě Královic a Chlumčan není na této trati jediná obec, po které by se jmenovala nějaká zastávka či stanice a vlak ji neobsluhoval. Tady má vlak zcela jednoznačně svůj smysl a využit je dost, znám to tam celkem dobře. Tohle by nikdo soudný nezrušil.
Až na to, že spousta obcí podél trati vůbec zastávku nemá. Další spousta obci má zastávku kdesi v polích.
Můžete mi jmenovat jedinou zastávku (kromě zmíněných Královic) mezi Slaným a Louny, která je „kdesi v polích“? Podívejte se na tu mapu pořádně, všechny zastávky jsou v obcích.
Ano, Čeradice zastávku nemají, ale nevím co brání tomu ji tam zřídit, když koleje vedou přímo skrz obec.
Mno, tak oproti busu jsou „kdesi daleko“ následující zastávky: Zlonice, Páleček, Klobuky, Vrbičany, Telce, Peruc.
Těch lidí tam opravdu nejezdí tolik, aby je bus nepobral, zvlášť, když staví na návsi a jezdit tam stejně musí kvůli obcím bez vlaku…
Otázkou je, jestli má trať význam alespoň pro nákladku, pro osobku je silnice velkou konkurenci a bylo by třeba koleje napřímit. Jenže ten směr LO-SL je přes kopce…
V nákladní dopravě je mezi Slaným a Louny mrtvo.
Ironie: A proto je potřeba lidi hnát kilomety pěšky do vlaku, aby nejezdili autem. zakažte autobus!
Pravdu nepíšete vy. Kromě Chlumčan a Královic je tu samotný Slaný. Potom Zlonice, kde má vlak zastávku zcela na okraji a jinou ne, což se vzhledem k velikosti Zlonic dost projevuje. Lisovice a Stradonice jen autobus Čeradice rovněž , Klobuky zase okraj v pr.. Vrbičany a Telce budiž, nejsou zase tak velký, ale Peruc už ano a stejně tam musí jet bus i kvůli dalším vesnicím. Kdyby to byla silná relace, jako je třeba alespoň Vlašim – Benešov, uživily by se oba druhy dopravy. To ale tento případ není. A název žel. stanice je asi to poslední, na čem záleží…..… Číst vice »
Ne, vy nepíšete pravdu. Vlak to tam obsluhuje dostatečně dobře a autobusy tam kolikrát zbytečně hrají druhé housle. A ten váš velmi oblíbený argument o nádraží na kraji městyse Zlonice už je dost trapný. Je tolik měst/obcí, které mají nádraží na kraji a přesto je hojně využíváno.
Trapný jste vy, když ignorujete umístění nádraží v obci velikosti (a důležitosti pro okolí) Zlonic.
Stejně tak relace, kde bus stejně pojede, protože vlak je pro různé Hřivčice a Stradonice prostě k ničemu.
Nejde zdaleka „jen“ o Chlumčany a Královice.
Kdyby tím vlakem jezdilo mnohem víc lidí, dá se akceptovat „souběh“, jenže tomu tak zdaleka není.
Dnes jsem jel do Loun a i když je výluka tak ve vlaku asi 30 lidí…
Člověče, začnete přemýšlet v duchu doby a přestaňte jenom koukat na mapu. Slaný – nádraží na kopečku na konci města (pravda, autobusák z ďoláku na druhém konci města). Klobuky – nádraží poměrně vysoko nad obcí, kam Vám nikdo v dnešní době chodit nebude, když ten vak nebude nějaká speciální přidaná hodnota. Jako dítěti a mladistvému jsem tam chodil, dnes už by se mi to zajídalo. Peruc – nadraží na konci obce, relativně po rovině. Jediné, co snad leží na uprostřed obce, jsou Telce, ale opět pro velkou část obce do kopce. Páleček – na náspu, Vrbičany na konci obce a… Číst vice »
A s tím Slaným jste to myslel jak? Nádraží je umístěno v dost hustě osídlené části města. Autobusák je sice jinde, ale taky není v centru a není ani nijak dál od něj. Prostě se smiřte s tím, že vlaky na této trati vytížené jsou a to dost.
Tak, že bus v podstatně více případech zastaví lidem na místech , kde potřebují.
Já se nemusím s ničím smiřovat, tu mizernou obsazenost jsem tam viděl dost často
Smiřte se s tím, že vlak nemusí jezdit všude, alespoň ne jako tzv. ZDO…
Nádraží ve Slaném je kapitola sama pro sebe. CHtělo by to následující úpravy:
1, Osobní vlaky zastavovat na lounském zhlaví, aby byl přístup z obou stran. Stávající situace, kdy ze sídliště lidi koukají na vlak, ke kterému se nelze dostat je na pytel.
2, Zřídit zastávku u Kauflandu, aby byl rozumný přestup na autobusy, do krámů a do centra…
3, Přímé spoje do Prahy, jinak každý pojede busem.
A proč při sčítání cestujících ta trať vykazuje tam mizerná čísla? Spiknutí sčítačů? 😀
Jsou v tom zednáři, Vatikán, Bill Gates, vlády Číny, USA, Argentiny a Spolek národních písní a tanců z Valašské Polanky….
Každý chce uškodit narvaným osobním vláčkům z Loun do Slanýho.
To, že se zastávka jmenuje po obci a vlak jí obsluhuje, přece pro obslužnost území vůbec nic neznamená. Tohle je jedna z těch tratí, kdy se na vlak vyplatí jít tak polovině obyvatel těch obcí, druhá polovina raději dojde na autobus na návsi, protože je to blíž. Já pořád nechápu, že milovníci lokálek nedokáží pochopit, že v 21. století nechce velká část cestujících chodit půl hodiny na vlak a potom se luxusně projet v 810 nebo regině, když mají zastávku autobusu 10 minut daleko a přijede nízkopodlažní klimatizovaný autobus.
A ještě u toho ječí, že kvůli tomu autobusu bude v Praze silniční zácpa. Asi by se měla pražská autobusová MHD zrušit, pak by ubylo aut. (facepalm)
Pardón jestli chápu text špatně. Ale proč je zavedena NAD, když úsek je sjízdný sníženou rychlostí?
Byla tam PJ (nemohu za způsob, jakým se vyjadřuje SŽ)
Sjízdný sníženou rychlostí byl po geologickém průzkumu… teď při pracích už není…