Správa železnic začala s polepováním přejezdů novými štítky, mají urychlit pomoc

Nové reflexní štítky na železniční přejezdy. Foto: Správa železnicNové reflexní štítky na železniční přejezdy. Foto: Správa železnic

Nové polepy získají postupně všechny přejezdy v zemi.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Leinad

A co takhle:
1) Na přejezdu nikoho nezavírat. (Sekvenční sklápění. + V Německu běžné nemávání závorami když je vlak v oddíle před přibližovacím)
2) Tlačítko nebo rovnou detekce. Nevěřit, že je čas na předávání 112 => Spržel => Výpravčí => Strojvedoucí.

Juraj

Ví někdo, jak to dneska funguje na dispečinku 112?
Bývalo to tak, že se volalo drážním hasičům a ti pak dispečerovi, ale to je přeci jen dost časově náročné.

Nebo už ten systém umí poslat informaci dispečerům hned po zadání do počítače v callcentru IZS?

Koro

No sleduji videa z přejezdů, jak na instagramu, na facebooku, v TV, dokonce z pohledu strojvedoucích a všude a přijde mi, že tohle není ten největší problém, proč se sráží auta s vlakem.

Michal Bartoníček

Chce to lepší řidiče.

Martin

Mmch. uvital bych ty cedule viditelne jak ze zadno casto, tak zpredu,… mala cedule ze zadni strany oznacniku, ok, ale lepsi ji mit jako dodatkovou tabulku dobre viditelnou…

Ares

Já bych dal velkou, takovou tu jak je na dálnicích. Malá cedulka zpredu je nahouno.

Daddy

Když se koukám na dnešní průběh nehod, tak stejně většina není nikam schopna volat, protože si nehodu natáčejí a nejsou schopni pomoci v honbě za senzací a skvělým videem

MP22

To by se za komunistů nestalo

Martin

Pokud jsou dobre viditelne, tak super,…

Ja bych uvital i nouzove SOS tlacitko, jako v japonsku, pro aktivaci nouzoveho zastaveni vlaku, ci aktivaci vystrahy v dohledovem centru…

Ale take nejakou osvetu, aby si ridici uvedomili, jak nebezpecne je nerespektovani svetel, i kdyby mela SZ neustale otravovat nejakym zelenym reklamnim otravou v TV porad dokola…

F. Brabenec

Osvěta? Když ti sklapnou závory, tak hlavně nezastavuj!!! 😎

ruzian1

Tak zrovna osvětu dělá v tomhle SŽ vcelku pravidelně i několikrát do roka…

Jan Neruda

Jojo, začít v půlce listopadu lepit na zmrzlý plast samolepku o této velikosti, to může napadnout jen kancelářského managera. Nejpozději na jaře mohou lepit znovu. Stačilo by se podívat na net, jaké teplotní podmínky musí splnit pro přichycení a vytvrzení lepidla samolepky

B.W.B.

Co takhle telefon na výpravčí, resp. CDP?
Když už neexistuje nějaké nouzové tlačítko apod.
Tohle je stále řešení následků…

Zrzek

A budou vidět po pár letech? Já jen, že ty dnešní jsou dost často neviditelný pro špínu.

JendaVenda

Proboha, chlape. Nerýpejte do toho. Nebo na umývání štítků najme SŽ externí firmu. !!!

bakiy

Výstražné kříže u přejezdů se musí jednou za 5 let vyměnit i kdyby to nebylo třeba. Tak se vymění i s tou samolepkou, pět let jich většina vydrží v pořádku.

Stepan

To jste si vycucal z palce. Minimální životnost dopravních značek (daná životností retroreflexní fólie) je aktuálně uváděna 7 let – ty, do kterých nepraží naplno slunce, ji mohou mít klidně dvojnásobnou. Rozhodně není stanoven žádný pevný interval výměn dopravních značek.